Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Favoriete trainingsdagen?

Recommended Posts

Wat zijn jou favoriete trainingsdagen?

Mijne zaterdag en zondag, lekker geen werk dus kan goed sporten. Mits ik wel goed geslapen heb anders is het voor mij langzaam op gang komen daar :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

zondag dan heb ik het meest energie om te trainen alleen dan heb ik soms zoiets van laat ik het maar rustig aan doen want heb alle tijd nu :$

woensdag en donderdag zijn de dagen waarop ik het best train 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb altijd moeite om mijn trainingsdagen in te vullen. Dinsdag en donderdag is mijn rugbytraining en op zaterdag de wedstrijd. Daardoor valt vrijdag als trainingsdag sowieso af en zondag valt af door spierpijn. ;)

Oftewel ik moet het met maandag en woensdag doen, ook prima! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb altijd moeite om mijn trainingsdagen in te vullen. Dinsdag en donderdag is mijn rugbytraining en op zaterdag de wedstrijd. Daardoor valt vrijdag als trainingsdag sowieso af en zondag valt af door spierpijn. ;)

Oftewel ik moet het met maandag en woensdag doen, ook prima! 

Is het altijd wel spierpijn waardoor de zondag afvalt LvlUp

Edited by Scoopz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het altijd wel spierpijn waardoor de zondag afvalt LvlUp

Haha, over dat katertje kan ik me nog wel heen zetten! Zelfs lekker om die kater eruit te zweten, maar die spierpijn is en blijft enorm. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Geweldig resultaat! Goed om te lezen dat alles bevallen is, de eerste cycle (met alles) is altijd de beste. Das dan altijd jammer haha   Wil niet zeggen dat er niks meer te gainen valt, maar toch. 8 kg zal een ENORM visueel verschil gemaakt hebben voor je!   Laat ons ook nog ff weten wat er overblijft na je nakuurtje, zeg maar een week of 3-4 na de nakuur ben je eventueel watergewicht kwijt etc. Zal niet veel zijn, maar toch, want je log is al zo compleet   Groeten!! Bwahaha biomassa  
    • Hoi  Kris. Allereerst welkom op dit forum! Voor iedereen in het algemeen en voor jou in 't bijzonder geldt: luister naar je lichaam, ken je grenzen maar heb vooral plezier in wat je doet. Plezier is de beste motivator die er is. Zoek oefeningen die je aankunt maar ook leuk vindt om te doen. Keulen en Aken zijn ook niet in één dag gebouwd.  Het is prima om te googelen, maar niet te veel, anders zie je door de bomen het bos niet meer. Maak een eenvoudig  basis schema dat bij je past en breid dit gaandeweg uit.  Eerste doel is de algehele versterking van je hele lijf. Indien mogelijk beginnen met de basis van de krachtsport: deadlift, bench press en squat. Op dit moment zul je niet veel belasting aan kunnen maar laat je lijf alvast wennen aan de beweging/ uitvoering van de genoemde grote 3. Na verloop van tijd 'weet' je lichaam de bewegingen te herkennen (spiergeheugen), reageert 't daarop en verloopt de oefening steeds efficiënter. Dan kun je overgaan tot een zwaardere belasting. Niets belet je om een door jou samengesteld schema op dit forum te laten inschatten. Er zijn op deze site nog al wat mensen die veel expertise hebben en jou gegarandeerd kunnen adviseren!  In ieder geval respecteer ik je keuze zeer. Ben ervan overtuigd dat je met de juiste instelling een overtuigd krachtsporter wordt. Weliswaar binnen de grenzen van je mogelijkheden, maar hoe je het ook draait of keert, welkom in de ijzeren wereld!
  • Sponsors