Advertentie:

Sign in to follow this  
IronGold

Nieuw Begin

Recommended Posts

Beste spierontwikkelaars,

Fijn om weer een forum te vinden waar gelijk gestemde personen mij ook kunnen motiveren en adviezen geven indien nodig. Ik hoop hier nieuwe inzichten te krijgen of wellicht adviezen en andere te volgen in hun reis. 

Korte Introductie:

Van mijn 18e tot mijn 30ste. Veel getraind en het bestond eigenlijk alleen uit eten slapen werken eten trainen eten slapen.  Door een zwaar ongeluk niet meer kunnen trainen/sporten maar dankzij revalidatie voor 4 jaar lang kan ik weer lopen/sporten. Ik wielrende heel veel en verloor bijna zo'n 20 kilo om en nabij.  Na een moeilijke scheiding  heb ik mijn weg terug gevonden naar de sportschool waar ik alweer 3 jaar train.
Als het kan 4 tot 5 dagen per week en minimaal een uur. Soms is het drie x per week om het lichaam even een extra dagje te laten rusten.  Doe het met veel plezier maar heb mijn naturele plateau bereikt. Althans als ik het vergelijk met vroeger. 

De motitvatie is de afgelopen maanden minder aan het worden en dat komt omdat ik weinig tot geen progressie boek. Heb mijn trainingen van kort en zwaar naar supersets omgegooid daarna pyramide en alrtijd tot failure. Ik hou mijn voeding bij via een app en dat werkt prima. Maar om de motivatie een boost te geven zit ik er over na te denken om een kuurtje te doen (als ik google kom ik vooral 1 merk tegen iets wat mij bevreemd omdat er vroeger zeker een handje volwaren. Heb toch iets besteld was keurig behandeld en de spullen de vials zien er goed uit. Maar voordat ik de spuit pak om te kijken als ik weer verder kom zoals vroeger ( heb ik ook gekuurd) Kwam ik uit na wat onderzoek in deze groep waarin iemand van hetzelfde merk ook wilde beginnen. ik lees hier op het forum omtrent dit merk PP voorheen UP dan schrik ik wel een beetje. Of zijn er ook goede ervaringen met het merk? Nu las ik dat @Shorty wel betrouwbare bronnen weet. Hopelijk wilt u die delen. Heb u al een PM gestuurd.  

Het idee is om er ieder geval sterker van te worden en wat extra spiergroei is altijd mooi meegenomen en  hopelijk een beetje van de glorie van vroeger weer terug te brengen naar nu.  

Advertentie: