Advertentie:

Underscore

Voorstellen Achmed

Recommended Posts

Hallo iedereen ik ben Achmed al een paar forums gehad, maar niet echt een lekkere sfeer. Daarom maar eens hier proberen. Ik heb al 7 jaar ervaring als personal trainer. Ik ga hier nu helaas mee stoppen, maar ik wil nu gaan bodybuilding. Dit is eigenlijk ook de reden dat ik op verschillende forums inschrijf. Meer informatie inwinnen en andere helpen hun doelen te bereiken. 

gr achmed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom Achmed! Wat jammer dat je gaat stoppen als personal trainer. Ga je wel verder in de sportwereld, of heb je heel wat anders op het oog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Achmed, welkom :) Je gaat stoppen met PT en wilt nu gaan  BB. Wil je dat toelichten? Ben je zo'n goede PT"er dat je zelf geen tijd had om nog te trainen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Achmed,

Welkom op het forum! Wij wensen je een goede tijd hier op het forum!

Grt

 

Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo iedereen ik ben Achmed al een paar forums gehad, maar niet echt een lekkere sfeer. Daarom maar eens hier proberen. Ik heb al 7 jaar ervaring als personal trainer. Ik ga hier nu helaas mee stoppen, maar ik wil nu gaan bodybuilding. Dit is eigenlijk ook de reden dat ik op verschillende forums inschrijf. Meer informatie inwinnen en andere helpen hun doelen te bereiken. 

gr achmed

Iets teveel misschien, wachtwoorden en inlog door elkaar. 

Of hij vond de sfeer niet leuk hier, maar dat kan ik me niet voorstellen met al onze gezelligheid.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors