Advertentie:



Fit

Iemand ooit gehoort van Probolan 50?

Recommended Posts

Iemand ooit gehoort van Probolan 50?

Krijg er toevallig op facebook reclame van, lijkt een wonder middel maar is niks over te vinden. Via google alleen maar affiliate websites van hun te vinden met volgens mij neppe reviews. Ook heeft deze supplementen naam iets weg van anabolen naam ( voor betere verkoop cijfers? )

Wat denken jullie hier over of hebben jullie dit wel eens geprobeerd? Ik heb er zo op eerste inzage weinig vertrouwen in..

Facts:

  • Geen ingrediënten lijst
  • Geen betrouwbare reviews kunnen vinden
  • Resultaat binnen 48 uur volgens de website ( dit lijkt mij te extreem ).
  • Volgens de website volledig natuurlijk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Wat een onzinproduct. Het is waarschijnlijk een blend van creatine/hmb, nitraten etc. En de gevestigde partij zit in Cyprus en af en toe staan er Russische zinnen oid tussen Nederlands. Lekker betrouwbaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vind het ook allemaal een beetje vreemd, zag het toevallig door facebook advertenties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij klinkt het een beetje als het zoveelste "wonder" supplement.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook nog eens idd

Je zal je verwonderen over de prijs..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste, 

Ik gebruik probolan 50 nu ongeveer 4maand.

Alles behalve onzin! Ik woog 59 en ben 21 jaar en nu weeg ik 68,5.

Geen bijwerkingen niets. Koop het op de officiële site want andere site's die zogenaamde 'kortingen' geven zijn juist niet betrouwbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei GDB_r6:

Beste, 

Ik gebruik probolan 50 nu ongeveer 4maand.

Alles behalve onzin! Ik woog 59 en ben 21 jaar en nu weeg ik 68,5.

Geen bijwerkingen niets. Koop het op de officiële site want andere site's die zogenaamde 'kortingen' geven zijn juist niet betrouwbaar.

 

Wil je graag geband worden? Want zo wordt je geband? 

 

Als je 59 kg weegt (dat is echt HEEL weinig, ik woog 59 toen ik 14 was... en ik ben maar 1.67 geworden uiteindelijk...) en je begint met trainen, vliegen die kilo's eraan. 

 

Dat product is pure paardenstront en alleen nuttig als je niet weet wat je verder met je zuurverdiende centen moet. Net als al die "CrazyBulk" shit.

 

Groeten Theo! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ziet er toch piekfijn uit. Mag ik suggereren om, als je nog geen ervaring hebt met barbell squat, te beginnen met  de goblet squat. Kan je op rustig tempo de toch wel technische squat onder de knie krijgen vrijwel met weinig kans op blessures. Zou ook eens experimenteren met dumbell lunges, zowel de gewone als de reverse versie. Is ook een goede compoundoefening waarmee je buiten je quads ook je hamstrings aanpakt. Deze laatste spiergroep wordt ook sterk aangesproken met romanian deadlifts, nog meer dan de gewone deadlift vind ik die meer een powerhuis en functionele oefening is. Maar dit is maar kommaneuken. Natuurlijk doet je zelf waar je het beste gevoel bij hebt. Nog een laatste tip om variatie in de rug te krijgen met weinig materiaal: je kan ook een barbell pull over doen, als je deze correct uitvoert is het een leuke oefening om je lats mee te belasten.   Succes  
    • Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat.     Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Military press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dips (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)   Lower dag 2
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)   Upper dag 3
      Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen)

      Lower dag 4
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
       
    •   Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt   Zachtjes uitgedrukt denk ik?  
  • Sponsors