Advertentie:

Fit

Welke supplementen gebruik jij?

Recommended Posts

Welke supplementen gebruik jij? En ook voornamelijk waarom gebruik je deze?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

smart-protein van b&f: whey is een belangrijk product in de fitness natuurlijk, hier zitten ook vitamines in als B6 en mineralen als Mg (magnesium) dus vind dit een mooie manier om die binnen te krijgen, zal ik deze in de toekomst nog eens bestellen? nee, vind het een oke product maar niet mijn ding omdat ik zelf ook magnesium pillen en vitamine B pillen gebruik 

casein van myprotein: gebruik ik zelden, wel een fijn product ga het niet nog een keer bestellen omdat ik het eigenlijk te weinig gebruik

glutamine van mucletech: erg fijn product heb het genomen omdat het snel je spieren voorziet van energie en vind dat erg belangrijk, ook staat het in de top 5 van meest aangeraden producten voor fitnessers 

ultra fine oats van b&f: om even mijn carbs op te hogen voor tijdens mijn post workout shake

wieghtgainer van VPX: om extra kcal binnen te krijgen op een makkelijke manier

verder gebruik ik mineralen als zink magnesium ijzer en vitaminen B de hele serie en omega 3 capsules 

ook heb ik glucosamine van het b&f huismerk, ik werk in de keuken waar ik nog wel eens last krijg van mijn polsen dus daar heb ik het voor gekocht werkt wel 

 

Edited by Q_inten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultra fine outs is beetje zonde van je geld, kan bij supermarkt gewoon havermout kopen en met shake in de blender gooien heb je ook ultra fine haha :)

Edited by Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat de oats betreft klopt alleen om elke keer een blunder te gebruiken ben ik een beetje lui voor want mijn blender moet ik met de hand afwassen ;)  

Body en fit heeft niet de kwalitatief beste producten nee klopt maar voor mij Is prijs ook wel belangrijk  dus vandaar in eerste instantie van huismerk, ook omdat ik dus niet weet of ik de producten wel fijn vind en als probeersel Is het zonde om een duur merk te nemen wat je uiteindelijk niet echt fijn vind, maar in het vervolg haal ik mijn producten wel van kwaliteit merken

:P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap je punt van prijs, maar als je vergelijkt met wat er werkelijk in zit ben je bij andere merken stukken goedkoper uit in verhouden :P

ja klopt dat wel 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik op dit moment xxl nutrition perfect whey proteïn. Heb een aantal onafhankelijke onderzoeken gelezen over proteïne en kwam deze heel goed uit. De smaak is niet echt lekker vond die van body en fit lekkerder, maar eigenlijk gaat t om of het ook goed is en dan is die van body en fit weer een stuk minder en xxl nutrition beter. Omdat ik kwark s'avonds zat was neem ik nu bedtime proteïn die weer wel van body en fit, maar ook voor deze ga ik een andere zoeken.

verder creatine voor bepaalde periodes. Visolie tabletten en glucosamine chondroitine msn tabletten en zink tabletten van kruitvat. Na de zomer ook die pre workout proberen van lift.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je met die xxl nutrition perfect whey last van rug uitslag?

zit zelf te denken om whey isolaat van xxl te halen omdat ik nogal last van puistjes op mijn rug heb 

en welke creatine gebruik je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf weinig uitslag ervan, heel soms klein beetje voor 2 daagjes ofzo. Creatine deed ik laatste van body en fit. De tasty tabs. Smaken naar dextro dus is zeker geen straf om ze te eten hahaha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke zal die ook nog overwegen dan 

Ik heb zelf weinig uitslag ervan, heel soms klein beetje voor 2 daagjes ofzo

 zal die ook nog overwegen tenzij er verder nog nadelen aan dit product zitten?

creatine wil ik in poedervorm, vind tabs niet zo fijn 

welke sups gebruik je nog meer fit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhmm ik vind tabs makkelijk kan ik ook meenemen naar mijn werk en dan simpel snoepen haha :)

Sups:

Ulift, bcaa pro, creatine tabs, iron whey, iron test, tested zma, 24 hour burn, en als laatste CLA.

Heel rijtje op het moment hahaha, cla en 24 hour burn gebruik ik enkel bij het cutten.

Edited by Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee Quinten totaal geen last met uitslag ofzo. Alleen is niet heel lekker beetje waterig blijft het, maar ik drink t niet voor t lekkere.

mooi, zal deze dan eens proberen dankje

Sups:

Ulift, bcaa pro, creatine tabs, iron whey, iron test, tested zma, 24 hour burn, en als laatste CLA.

Heel rijtje op het moment hahaha, cla en 24 hour burn gebruik ik enkel bij het cutten.

jeetje ja dat is best wel wat, wanneer gebruik je bcaa en crea? pre-intra of post workout?

Share this post


Link to post
Share on other sites

BCAA's half uurtje voor en half uurtje na de training.

Creatine neem ik 3 keer op een dag, sochtends, smiddags ,savonds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik die creatine snoepjes, doe er zeker 10 weken mee ofzo maar ik stop meestal na een week of 6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die creatine gaat lang mee , is ook niet duur 10 euro ofzo geloof ik uit me hoofd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik nu

- Creapure creatine, Magnificent, WMS bij mn preworkout (welke pwo wisselt, maar vind Assault een erg sterke pre-workout) en Isolaat Perfection.  Allemaal bij B&F vandaan trouwens. 

En elke ochtend een glas tarwegras met vitamine d3. Een beter begin van je dag kan je niet hebben! ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig ik heb tijdje dezelde supplementen gebruikt! Doe nu alleen CreaKong ipv creapure. En Lift als PW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk topic :)

Elke dag D3 + Omega-3
Voor de training op dit moment The Curse en Perfect Pre-workout
Whey Perfection of Gold Standard
Digestive enzymes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digestive enzymes

werkt dit een beetje? ben ik erg benieuwd naar want met biologie heb ik geleerd dat de meeste enzymen je maag zuur niet overleven door de zure ph

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

werkt dit een beetje? ben ik erg benieuwd naar want met biologie heb ik geleerd dat de meeste enzymen je maag zuur niet overleven door de zure ph

 

 

Ik heb altijd last van winderigheid, ondanks ik goed op mijn voeding let. Op bijv. nitraatrijke groenten heb ik daar veel last van. Brocolli ook, terwijl ik beide graag mag eten. Ik neem dan dagelijks 1 tablet bij mijn ontbijt en heb er stukken minder last van. Als ik een lang weekend weg ga, vergeet ik het vaak in of mee te nemen. Dan heb ik de dagen erop snel last van meer winderigheid. Vandaar ik het sowieso blijf nemen :) Je zou eventueel ook naar probiotica kunnen kijken. Probiotica zijn eigenlijk bacteriën die je maag prikkelen, ze lokken een reactie uit waardoor je vertering beter wordt. Het zit oa ook in de kwark van de Aldi :) Deze gebruik ik: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/enzymen/swanson-health/digestive-enzymes/?sqr=digestive&

Share this post


Link to post
Share on other sites

aah oke  dat is wel een fijne bijdrage van die enzymen :D

kwark eet ik elke dag dus dat zit wel goed denk ik :P

heb niet zoveel last van winderigheid over het algemeen 

dank voor je toelichting 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig ik heb tijdje dezelde supplementen gebruikt! Doe nu alleen CreaKong ipv creapure. En Lift als PW.

Dat is inderdaad toevallig! Waarom nu CreaKong dan? Naar mijn weten is CreaPure de meest pure vorm van creatine (monohydraat), oftewel: de meeste creatine voor je geld. 

Leuk topic :)

Elke dag D3 + Omega-3
Voor de training op dit moment The Curse en Perfect Pre-workout
Whey Perfection of Gold Standard
Digestive enzymes

Die beide pre-workouts zijn ook lekker. Vind the curse alleen wat duur, en bij assault heb ik een grotere pomp dan bij deze 2. Wil binnenkort Perfect PWO met extra agmatine gaan proberen, kijken wat dat doet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ik zou op jou leeftijd alleen nog wel uitkijken, je bent nog in de groei. Er geldt niet voor niets de regels in de sportschool van 16+.
    • Hey,   als je je spieren elke dag hetzelfde voorschoteld gaan ze niet groeien. Je zal misschien wel wat peziger worden maar in massa ga je niet toe nemen. Je skelet is nog niet volgroeid daarom is sleuren aan gewichten nog niet echt aangewezen. Probeer eens dag om dag te pompen en varieer met je handen stand. Driehoekje maken met je handen zal je nog meer de nadruk leggen op je triceps. Je handen wat breder zetten meer de nadruk op je borstspieren. Je kan je voeten ook op je bed plaatsen en zo pompen zo leg je de focus op je bovenste borstspieren. Als je echt sterk bent kan je eens proberen push ups in handstand zo zal je sterke schouder spieren ontwikkelen.   Groeten
    • Ik ben 14 jaar, 1 meter 73 en tussen de 50 en 55 kg. Ben nogal dun en lang en zou graag wat breder / gespierder willen worden. Ik doe nu dagelijks 2×15 push-ups (Is niet veel maar misschien is er na een jaartje dit doen wel verschil te zien). Heb geen speciaal eetschema, eet bij het ontbijt meestal 2 broodjes, bij lunch op school 3 en in de avond groente met aardappelen en vlees. Als ik naar sportschool zou gaan zal mijn moeder waarschijnlijk zeggen dat ik er nog te jong voor ben wat ik ook wel begrijp. Heeft iemand tips voor mij?
  • Sponsors