Advertentie:

Fit

Welke supplementen gebruik jij?

Recommended Posts

Welke supplementen gebruik jij? En ook voornamelijk waarom gebruik je deze?

Advertentie:

smart-protein van b&f: whey is een belangrijk product in de fitness natuurlijk, hier zitten ook vitamines in als B6 en mineralen als Mg (magnesium) dus vind dit een mooie manier om die binnen te krijgen, zal ik deze in de toekomst nog eens bestellen? nee, vind het een oke product maar niet mijn ding omdat ik zelf ook magnesium pillen en vitamine B pillen gebruik 

casein van myprotein: gebruik ik zelden, wel een fijn product ga het niet nog een keer bestellen omdat ik het eigenlijk te weinig gebruik

glutamine van mucletech: erg fijn product heb het genomen omdat het snel je spieren voorziet van energie en vind dat erg belangrijk, ook staat het in de top 5 van meest aangeraden producten voor fitnessers 

ultra fine oats van b&f: om even mijn carbs op te hogen voor tijdens mijn post workout shake

wieghtgainer van VPX: om extra kcal binnen te krijgen op een makkelijke manier

verder gebruik ik mineralen als zink magnesium ijzer en vitaminen B de hele serie en omega 3 capsules 

ook heb ik glucosamine van het b&f huismerk, ik werk in de keuken waar ik nog wel eens last krijg van mijn polsen dus daar heb ik het voor gekocht werkt wel 

Edited by Q_inten

Ultra fine outs is beetje zonde van je geld, kan bij supermarkt gewoon havermout kopen en met shake in de blender gooien heb je ook ultra fine haha :)

Edited by Fit

Wat de oats betreft klopt alleen om elke keer een blunder te gebruiken ben ik een beetje lui voor want mijn blender moet ik met de hand afwassen ;)  

Body en fit heeft niet de kwalitatief beste producten nee klopt maar voor mij Is prijs ook wel belangrijk  dus vandaar in eerste instantie van huismerk, ook omdat ik dus niet weet of ik de producten wel fijn vind en als probeersel Is het zonde om een duur merk te nemen wat je uiteindelijk niet echt fijn vind, maar in het vervolg haal ik mijn producten wel van kwaliteit merken

:P 

Ik snap je punt van prijs, maar als je vergelijkt met wat er werkelijk in zit ben je bij andere merken stukken goedkoper uit in verhouden :P

ja klopt dat wel 

Ik gebruik op dit moment xxl nutrition perfect whey proteïn. Heb een aantal onafhankelijke onderzoeken gelezen over proteïne en kwam deze heel goed uit. De smaak is niet echt lekker vond die van body en fit lekkerder, maar eigenlijk gaat t om of het ook goed is en dan is die van body en fit weer een stuk minder en xxl nutrition beter. Omdat ik kwark s'avonds zat was neem ik nu bedtime proteïn die weer wel van body en fit, maar ook voor deze ga ik een andere zoeken.

verder creatine voor bepaalde periodes. Visolie tabletten en glucosamine chondroitine msn tabletten en zink tabletten van kruitvat. Na de zomer ook die pre workout proberen van lift.

heb je met die xxl nutrition perfect whey last van rug uitslag?

zit zelf te denken om whey isolaat van xxl te halen omdat ik nogal last van puistjes op mijn rug heb 

en welke creatine gebruik je?

Ik heb zelf weinig uitslag ervan, heel soms klein beetje voor 2 daagjes ofzo. Creatine deed ik laatste van body en fit. De tasty tabs. Smaken naar dextro dus is zeker geen straf om ze te eten hahaha!

oke zal die ook nog overwegen dan 

Ik heb zelf weinig uitslag ervan, heel soms klein beetje voor 2 daagjes ofzo

zal die ook nog overwegen tenzij er verder nog nadelen aan dit product zitten?

creatine wil ik in poedervorm, vind tabs niet zo fijn 

welke sups gebruik je nog meer fit?

Uhmm ik vind tabs makkelijk kan ik ook meenemen naar mijn werk en dan simpel snoepen haha :)

Sups:

Ulift, bcaa pro, creatine tabs, iron whey, iron test, tested zma, 24 hour burn, en als laatste CLA.

Heel rijtje op het moment hahaha, cla en 24 hour burn gebruik ik enkel bij het cutten.

Edited by Fit

Nee Quinten totaal geen last met uitslag ofzo. Alleen is niet heel lekker beetje waterig blijft het, maar ik drink t niet voor t lekkere.

mooi, zal deze dan eens proberen dankje

Sups:

Ulift, bcaa pro, creatine tabs, iron whey, iron test, tested zma, 24 hour burn, en als laatste CLA.

Heel rijtje op het moment hahaha, cla en 24 hour burn gebruik ik enkel bij het cutten.

jeetje ja dat is best wel wat, wanneer gebruik je bcaa en crea? pre-intra of post workout?

BCAA's half uurtje voor en half uurtje na de training.

Creatine neem ik 3 keer op een dag, sochtends, smiddags ,savonds.

ik gebruik die creatine snoepjes, doe er zeker 10 weken mee ofzo maar ik stop meestal na een week of 6.

Ja die creatine gaat lang mee , is ook niet duur 10 euro ofzo geloof ik uit me hoofd.

Gebruik nu

- Creapure creatine, Magnificent, WMS bij mn preworkout (welke pwo wisselt, maar vind Assault een erg sterke pre-workout) en Isolaat Perfection.  Allemaal bij B&F vandaan trouwens. 

En elke ochtend een glas tarwegras met vitamine d3. Een beter begin van je dag kan je niet hebben! ^_^

Grappig ik heb tijdje dezelde supplementen gebruikt! Doe nu alleen CreaKong ipv creapure. En Lift als PW.

Leuk topic :)

Elke dag D3 + Omega-3
Voor de training op dit moment The Curse en Perfect Pre-workout
Whey Perfection of Gold Standard
Digestive enzymes

Digestive enzymes

werkt dit een beetje? ben ik erg benieuwd naar want met biologie heb ik geleerd dat de meeste enzymen je maag zuur niet overleven door de zure ph

werkt dit een beetje? ben ik erg benieuwd naar want met biologie heb ik geleerd dat de meeste enzymen je maag zuur niet overleven door de zure ph

Ik heb altijd last van winderigheid, ondanks ik goed op mijn voeding let. Op bijv. nitraatrijke groenten heb ik daar veel last van. Brocolli ook, terwijl ik beide graag mag eten. Ik neem dan dagelijks 1 tablet bij mijn ontbijt en heb er stukken minder last van. Als ik een lang weekend weg ga, vergeet ik het vaak in of mee te nemen. Dan heb ik de dagen erop snel last van meer winderigheid. Vandaar ik het sowieso blijf nemen :) Je zou eventueel ook naar probiotica kunnen kijken. Probiotica zijn eigenlijk bacteriën die je maag prikkelen, ze lokken een reactie uit waardoor je vertering beter wordt. Het zit oa ook in de kwark van de Aldi :) Deze gebruik ik: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/enzymen/swanson-health/digestive-enzymes/?sqr=digestive&

aah oke  dat is wel een fijne bijdrage van die enzymen :D

kwark eet ik elke dag dus dat zit wel goed denk ik :P

heb niet zoveel last van winderigheid over het algemeen 

dank voor je toelichting 

Grappig ik heb tijdje dezelde supplementen gebruikt! Doe nu alleen CreaKong ipv creapure. En Lift als PW.

Dat is inderdaad toevallig! Waarom nu CreaKong dan? Naar mijn weten is CreaPure de meest pure vorm van creatine (monohydraat), oftewel: de meeste creatine voor je geld. 

Leuk topic :)

Elke dag D3 + Omega-3
Voor de training op dit moment The Curse en Perfect Pre-workout
Whey Perfection of Gold Standard
Digestive enzymes

Die beide pre-workouts zijn ook lekker. Vind the curse alleen wat duur, en bij assault heb ik een grotere pomp dan bij deze 2. Wil binnenkort Perfect PWO met extra agmatine gaan proberen, kijken wat dat doet.