Advertentie:

LvlUp

Assault Review

Recommended Posts

Link naar product

Deze keer wil ik jullie graag mijn review delen over MusclePharms Assault, een product dat de meesten van jullie vast wel kennen. Assault is in 2008 ontwikkeld als deel van de hybrid series. Met dit product heeft MusclePharm op meerdere onderdelen prijzen gewonnen in de bodybuildingwereld in de jaren 2011, 2012 en 2013 voor onder andere beste pwo, en pwo met de beste smaak. Een pre-workout welke dus al sinds 2008 te verkrijgen is, maar nog steeds rockt in de bovenste regionen van de pwo’s!

Ik heb mijn pot Assault bij body & fit gekocht in de smaak Watermelon (wederom mijn complimenten voor de snelle levering). Wat valt er te lezen op de website van b&f over Assault?

Assault XT pre workout is het meest geavanceerde en meest complete pre-workout systeem op de markt. Assault's "5-stage delivery system" beïnvloedt met precisie elke hoek van prestatie. Voedt je lichaam met de meest geavanceerde ingrediënten, domineer elke workout en behaal maximale resultaten.

Assault XT Pre-Workout kenmerken:
- #1 Professional Pre-Workout
- "ION-3" gepatenteerde Nitrate technologie
- Nieuw ingrediënt: PURENERGY™
- "ATP amplifier"
- Assault's "5-stage delivery system"

Prijs: Normaal kost de 30 servings verpakking €19,90 bij b&f, maar ik heb deze toevallig op de kop weten te tikken voor een actieprijs van €16,75. Nu vind ik €19,90 een hele schappelijke prijs voor een pre-workout, maar met die paar euro korting smaakt het product natuurlijk nog net iets beter.

Structuur: Het poeder heeft een korrelige structuur en is lichtbruin van kleur. Met het schepje, in een kenmerkend groene MusclePharm kleur, is het poeder goed op te scheppen.

Geur: Lichtzoete geur waarin nergens de smaak naar voren te halen is, heeft wel een enigszins chemisch randje om zich heen hangen.

Smaak: Duidelijk watermeloen! Ik denk dat Assault toch de beste smaak heeft welke ik ooit geproefd heb. Ik snap zeker waarom ze voor de smaken een prijs hebben gewonnen!

Werking: Niet voor niets is Assault een van mijn favoriete pre-workouts. Van de lichte tinteling van de beta-alanine tot de energy rush in m’n lichaam tot de pomp in mijn spieren valt de werking op elk vlak perfect bij mij. Geen enkele werking is “too much” maar ook zeker niet te weinig.

Tijdens de training wordt mijn focus beter en ervaar ik meer kracht en uithoudingsvermogen. Ik kan bij sommige oefeningen met meer gewicht trainen en daarbij de laatste herhalingen goed afmaken. Ook had ik na de training die lekkere pomp zodat je echt dat gevoel van een lekkere training ervaart. En dit allemaal zonder crash overigens!

Conclusie: Als jij een pre-workout wil die én lekker smaakt én ook nog eens goed werkt, dan moet je Assault hebben. Je hoeft niet te verwachten dat je als een kip zonder kop langs de machines raast zoals bij unstoppable, maar door assault kan je net even die paar extra stapjes zetten in je training zonder compleet hyper te raken.

Mijn enige nadeel is dat ik na ongeveer een half potje gewend begin te raken aan de ingrediënten, waardoor de werking minder sterk wordt. Hierdoor train ik daaropvolgend 2 weken zonder pre-workout. Nu is dit niet het grootste probleem, maar wel iets waar je rekening mee moet houden. Wanneer je dus denkt dat Assault niet (meer) werkt, heb je er vast teveel van lopen snoepen. 

banner1assaultnew.jpg

• Upvote 2

Advertentie:

Nette duidelijke review top! Heb deze pwo ook al eens geprobeerd en was bij mij ook goed bevallen. Had echter hetzelfde als jou dat het steeds minder en minder werkt. Het beste zou zijn om het alleen bijvoorbeeld 1 keer per week te doen. Maar goed het is verleidelijk om vaker te nemen haha ! :D

Ik heb hem ook gehad, prima pre-workout. Je krijgt veel prikkelingen en goede focus door de beta-alanine. 

In mijn ogen prijs/kwaliteit een van de beste pre-workouts die er is. Vaak in de aanbieding, 32 servings en prima van smaak. Bevat ook BCAA's, creatine en andere ingredienten. Erg compleet.

Nette duidelijke review top! Heb deze pwo ook al eens geprobeerd en was bij mij ook goed bevallen. Had echter hetzelfde als jou dat het steeds minder en minder werkt. Het beste zou zijn om het alleen bijvoorbeeld 1 keer per week te doen. Maar goed het is verleidelijk om vaker te nemen haha ! :D

Thanks! Ik ga nu wel mee voor de creatine toch? 9_9

Misschien deze eens proberen als mijn Epic op is. €20,- voor een pre WO is goed te doen. Dank je voor je review @LvlUp

You're welcome! xD

Duidelijke review, helemaal mee eens! Goede pre-workout, doet zijn werk zoals het hoort! Merk ook al snel gewenning van het product als ik dit te vaak gebruik, maar ja.. dit heb je zo'n beetje bij alle pre-workouts als je dit elke training neemt haha.

Duidelijke review, helemaal mee eens! Goede pre-workout, doet zijn werk zoals het hoort! Merk ook al snel gewenning van het product als ik dit te vaak gebruik, maar ja.. dit heb je zo'n beetje bij alle pre-workouts als je dit elke training neemt haha.

Daarom pak ik een pre-workout maar tweemaal per week als ik echt even een dip heb. Dan wen je er toch minder snel aan naar mijn idee. 

Daarom pak ik een pre-workout maar tweemaal per week als ik echt even een dip heb. Dan wen je er toch minder snel aan naar mijn idee. 

Een pre-workout neem ik over het algemeen nu meer voor het mentale gedeelte, ik hebt het al eens eerder geprobeerd een week lang geen pre-workout te gebruiken. Ik hield dit 3 dagen vol, trainingen waren shit zonder pre-workout ( gapen, weinig energie etc ). 4e dag gelijk weer de pre-workout uit de kast gepakt en voor mijn training gebruikt, training ging weer goed! 

Dus kortom; een dag geen pre-workout is een dag niet goed getraind :D ( in mijn geval dan )

• Upvote 1

Een pre-workout neem ik over het algemeen nu meer voor het mentale gedeelte, ik hebt het al eens eerder geprobeerd een week lang geen pre-workout te gebruiken. Ik hield dit 3 dagen vol, trainingen waren shit zonder pre-workout ( gapen, weinig energie etc ). 4e dag gelijk weer de pre-workout uit de kast gepakt en voor mijn training gebruikt, training ging weer goed! 

Dus kortom; een dag geen pre-workout is een dag niet goed getraind :D ( in mijn geval dan )

Ben het met je eens dat je met pre-workout net ff wat harder gaat :D 

Ik switch ook vaak van pre workouts die net wat verschillen van elkaar om zo toch altijd lekker goed effect te hebben :D

• Upvote 1

Ik switch ook vaak van pre workouts die net wat verschillen van elkaar om zo toch altijd lekker goed effect te hebben :D

Zoveel geswitched er is bijna geen pre-workout meer over die ik niet heb gehad xD