Advertentie:

Sign in to follow this  
Scoopz

Vaso Grow Dedicated Review

Recommended Posts

Link naar product

Naast dat ik Epic nu neem, gebruik ik er ook Vaso Grow naast. Deze twee samen wordt de What The F*ck Stack genoemd. Zoals je misschien weet, ben ik een fan van de pomp. Het is gewoon een heerlijk gevoel en ook gezicht om je spieren lekker opgepompt te zien.

Wat Dedicated zelf schrijft over Vaso Grow:

Kenmerken Vasogrow:
- 24/7 monsterlijke pomp!
- Blijf 24/7 in opbouwende modus!
- Zichtbare resultaten vanaf de eerste dag!
- Hoogst gedoseerde Nitraat product ter wereld
- Pomps duren dagen lang; geen uren
- Nooit meer een slechte training
- Enorm krachtig, te heftig voor beginners
- Enorme vasculariteit

Wat krijg je:

  • 200 capsules, genoeg voor 50 doseringen

Hoe neem je het in:

  • Op trainingsdagen 4 caps voor en 4 caps na de training
  • Op rustdagen 4 caps voor het ontbijt en 4 caps 8 uur later.
  • NIET innemen met eten

Wat kost het:

  • €29.90

De vraag is eigenlijk of ik een pomp had of niet. Absoluut!

Maar waardoor komt deze pomp nu? Daarvoor bevat Vaso Grow een mix van de verschillende aminozuren Leucine, Citrulline en Agmatine. Om een jullie een heel lang artikel te besparen, leucine is bepalend voor de anabolic trigger. Daarnaast geeft het een zeer goede pomp en door de koppeling met nitraat wordt de werking en de duur van de pomp dus verlengt. Citrulline draagt ook bij aan het krijgen van een pomp, ook weer in de nitraat vorm voor een langere werking. Agmatine, 1 van mijn persoonlijke favorieten aangezien ik hier heel goed op reageer. Door agmatine blijft een pomp bij mij altijd zeer lang duren. Dus top! 

Ook Vasogrow bevat Astragin wat er voor zorgt dat alle ingrediënten beter worden opgenomen. Wat ik ervaarde, was dat de pomp niet direct kwam, maar zich langzaam opbouwde naarmate de training vorderde. Ik zat dus niet in een keer vol en kon mijn training dus goed afmaken. Tijdens het douchen voelde ik de getrainde spieren, die zaten echt goed vol en deze bleven ook langer vol dan normaal, zeker 24 uur lang. 

Ik heb van nature al goede zichtbare aders, maar door Vaso Grow werden deze nog beter zichtbaar. Een mooie beeld in de spiegel, opgepompt met dikke aders..

Voor mij is Vaso Grow een leuke aanvulling en zeker een aanrader als je een keer een flinke, maar ook lange pomp wil ervaren. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Heb het product even opgezocht ziet er heel veel belovend uit, samen met jou review erbij zit ik te denken nog voor het weekend al een setje Epic en Vaso grow aan te schaffen :o

Kun je nog even prijs toevoegen aan deze review?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat die motorunits nu maar ontploffen scoopz :D Leuke review

Heb het product even opgezocht ziet er heel veel belovend uit, samen met jou review erbij zit ik te denken nog voor het weekend al een setje Epic en Vaso grow aan te schaffen :o

Kun je nog even prijs toevoegen aan deze review?

Epic is een hele fijne creatine en ideaal ook om voor je training te nemen ivm beta-alanine en agmatine. Ik heb hem in het verleden ook gehad en de Dedicated producten zijn zeker goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ergens begin dit jaar zo'n stack gehad, Epic, Vaso Grow en Dominate (testosteronbooster, geloof er niet echt in, zeker niet op mijn leeftijd). Werkte erg goed!

Precies dezelfde stack gehad en had er weinig verwachtingen van.. Toch overtrof dit mijn verwachtingen, erg goede combi deze 3!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat je vast goed bevallen man, keep us posted! B|

Ben erg benieuwt gemaakt hier haha, ik hou iedereen op de hoogte wat ik er van vind! :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwt aankomende week!!

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je updates? :)

Ik had er meer van verwacht, merk eigenlijk niks werkt niet bij mij helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors