Advertentie:

Sign in to follow this  
Scoopz

Vaso Grow Dedicated Review

Recommended Posts

Link naar product

Naast dat ik Epic nu neem, gebruik ik er ook Vaso Grow naast. Deze twee samen wordt de What The F*ck Stack genoemd. Zoals je misschien weet, ben ik een fan van de pomp. Het is gewoon een heerlijk gevoel en ook gezicht om je spieren lekker opgepompt te zien.

Wat Dedicated zelf schrijft over Vaso Grow:

Kenmerken Vasogrow:
- 24/7 monsterlijke pomp!
- Blijf 24/7 in opbouwende modus!
- Zichtbare resultaten vanaf de eerste dag!
- Hoogst gedoseerde Nitraat product ter wereld
- Pomps duren dagen lang; geen uren
- Nooit meer een slechte training
- Enorm krachtig, te heftig voor beginners
- Enorme vasculariteit

Wat krijg je:

• 200 capsules, genoeg voor 50 doseringen

Hoe neem je het in:

• Op trainingsdagen 4 caps voor en 4 caps na de training
  • Op rustdagen 4 caps voor het ontbijt en 4 caps 8 uur later.
  • NIET innemen met eten

Wat kost het:

• €29.90

De vraag is eigenlijk of ik een pomp had of niet. Absoluut!

Maar waardoor komt deze pomp nu? Daarvoor bevat Vaso Grow een mix van de verschillende aminozuren Leucine, Citrulline en Agmatine. Om een jullie een heel lang artikel te besparen, leucine is bepalend voor de anabolic trigger. Daarnaast geeft het een zeer goede pomp en door de koppeling met nitraat wordt de werking en de duur van de pomp dus verlengt. Citrulline draagt ook bij aan het krijgen van een pomp, ook weer in de nitraat vorm voor een langere werking. Agmatine, 1 van mijn persoonlijke favorieten aangezien ik hier heel goed op reageer. Door agmatine blijft een pomp bij mij altijd zeer lang duren. Dus top! 

Ook Vasogrow bevat Astragin wat er voor zorgt dat alle ingrediënten beter worden opgenomen. Wat ik ervaarde, was dat de pomp niet direct kwam, maar zich langzaam opbouwde naarmate de training vorderde. Ik zat dus niet in een keer vol en kon mijn training dus goed afmaken. Tijdens het douchen voelde ik de getrainde spieren, die zaten echt goed vol en deze bleven ook langer vol dan normaal, zeker 24 uur lang. 

Ik heb van nature al goede zichtbare aders, maar door Vaso Grow werden deze nog beter zichtbaar. Een mooie beeld in de spiegel, opgepompt met dikke aders..

Voor mij is Vaso Grow een leuke aanvulling en zeker een aanrader als je een keer een flinke, maar ook lange pomp wil ervaren. 

Advertentie:

Heb het product even opgezocht ziet er heel veel belovend uit, samen met jou review erbij zit ik te denken nog voor het weekend al een setje Epic en Vaso grow aan te schaffen :o

Kun je nog even prijs toevoegen aan deze review?

Laat die motorunits nu maar ontploffen scoopz :D Leuke review

Heb het product even opgezocht ziet er heel veel belovend uit, samen met jou review erbij zit ik te denken nog voor het weekend al een setje Epic en Vaso grow aan te schaffen :o

Kun je nog even prijs toevoegen aan deze review?

Epic is een hele fijne creatine en ideaal ook om voor je training te nemen ivm beta-alanine en agmatine. Ik heb hem in het verleden ook gehad en de Dedicated producten zijn zeker goed.

Heb ergens begin dit jaar zo'n stack gehad, Epic, Vaso Grow en Dominate (testosteronbooster, geloof er niet echt in, zeker niet op mijn leeftijd). Werkte erg goed!

Precies dezelfde stack gehad en had er weinig verwachtingen van.. Toch overtrof dit mijn verwachtingen, erg goede combi deze 3!

Gaat je vast goed bevallen man, keep us posted! B|

Ben erg benieuwt gemaakt hier haha, ik hou iedereen op de hoogte wat ik er van vind! :)

Ben benieuwt aankomende week!!

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

• Upvote 1

Heb je updates? :)

Ik had er meer van verwacht, merk eigenlijk niks werkt niet bij mij helaas.