Advertentie:

klasens

Hallo allen

Recommended Posts

Hallo allen laugh.gif,

Een aantal dagen geleden ben ik achter het bestaan van dit forum te komen, het leek me nuttig om me hier aan te melden om zo nog meer dingen betreffende fitness/bodybuilding te leren. In het dagelijks leven studeer ik nog en werk ik als part time internet marketeer om zo alle kip en tonijn te kunnen betalenyummie.gif.

180cm, 86kg, 21 jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom op het forum :D

We hopen dat je hier veel informatie kunt vinden die je goed kunt gebruiken, en wellicht heb je nog dingen te delen met ons :)


Grt

Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom man! Meer leren is altijd goed toch, maar ook kennis delen en niet alles voor jezelf houden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    •   Je zegt het precies goed. Kracht? Zeker. Spiergroei? Noppes.   De reden dat ik train is bodybuilding en geen powerlifting. Als je traint voor wat afvallen en algehele gezondheid, blikf weg bij ZWAAR trainen.   Kies gewichten die passen bij reps die je kunt doen van 10 tot 15. En die 15e moet echt een gevecht zijn om die netjes uit te voeren. Geldt voor elke oefening. Dan zul je zien dat je gains zal maken zonder blessures.   In plaats van benchpress pak je 3 sets extra incline fly's of zelfs decline fly's. In plaats van squats pak je dumbbell box squats of zelfs een legpress (wel netjes 90 graden of iets verder die knietjes). Dan zijn die oefeningen PERFECT
    •   Tja, omdat bij deadlift  zowat de hele achterkant van het lichaam zou aangesproken worden: lats, traps, erector spinae, hamstrings ... Is wel blessuregevoelige oefening maar probeer ze perfect uit te voeren. Dacht juist dat ze de functionele kracht zou verbeteren. Shoot me if i am wrong.  
    • Bij mij zitten de 3 grote zeker niet in mijn schema. Doe ze absoluut nooit.   Reden: - Benchpress heeft de allergrootste risico's en kansen op blessures (schouders) - Squats vind ik persoonlijk helemaal niks en ik pak gewoon een grote dumbbell en doe boxsquats. (Veel natuurlijker en het gewicht kan je loslaten als het te gek wordt en lig je er niet onder te kijken...) - Deadlift: waarom? Er zijn fantastische machines die de erector truncii isoleren en isolatieoefening zijn simpelweg veel beter voor groei van die specifieke spiergroep.
  • Sponsors