Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Doen jullie nog sporten naast krachttraining?

Recommended Posts

Doen jullie nog sporten naast krachttraining?

Bij mij op de sportschool geven ze ook boksen, ik ben van plan volgende week eens een keer een proef les te nemen want dat lijkt mij wel leuk. Verder doe ik nu geen andere sporten naast krachttraining.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Op dit moment hardlopen, af en toe zwemmen en moutainbiken. Hardlopen 2/3x per week, de andere meestal 1-2x per maand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit in een vriendenteam met voetbal waarbij ik af en toe inval als ze te weinig hebben! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorheen veel, fietsen, skiën/snowboarden, tennis, MMA en andere vechtsporten (karate, kickboksen bijvoorbeeld). Boksen gaat je bevallen @Fit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in een vorig leven nog Aikido beoefent. Mijn leraar was een Japanse sensei 8e Dan Tomita Seiji. Ik denk dat Rugby beoefenaars hieruit interessante technieken zouden kunnen toepassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in een vorig leven nog Aikido beoefent. Mijn leraar was een Japanse sensei 8e Dan Tomita Seiji. Ik denk dat Rugby beoefenaars hieruit interessante technieken zouden kunnen toepassen.

Zie ik nou goed dat hij ze om gooit zonder echt aan te raken? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorheen veel, fietsen, skiën/snowboarden, tennis, MMA en andere vechtsporten (karate, kickboksen bijvoorbeeld). Boksen gaat je bevallen @Fit!

Vrijdag 19:30 eerste proefles dus ben beniewd :D

Eerste les mag je gelukkig de spullen lenen dat scheelt weer voor als ik het toch niks vind haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijdag 19:30 eerste proefles dus ben beniewd :D

Eerste les mag je gelukkig de spullen lenen dat scheelt weer voor als ik het toch niks vind haha.

Was je handen goed met schuurmiddel nadien! Echt die gloves stinken! Neem in elk geval je eigen bandages mee..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen bedsport.

Ook een belangrijke sport voor de conditie :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lig alleen maar hoor.. xD

Liggen is geen sport :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij praten we weer als jij een vrouw van 130 kilo op je hebt gehad! 9_9

Wou je der mee gaan bankdrukke dan :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh, heb mijn warming-up al gehad.

Geen pre-workout nodig dan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 2-11-2015 14:37:03 zei MindMuscleConnection:

ADHD hé :$

Zelfs dan is een PWO soms lekker hoor :P Ik ben soms ook extra vorlijk en energiek, maar met een PWO voelt alles net wat chiller.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 x per week doe ik interval training. op zich zit er ook een beetje kracht in. Maar op andere manier. je hartslag gaat in ieder geval lekker te keer bij zo'n les ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minuten geleden zei kim1975:

1 x per week doe ik interval training. op zich zit er ook een beetje kracht in. Maar op andere manier. je hartslag gaat in ieder geval lekker te keer bij zo'n les ;-)

 

Hoe ziet je interval training er ongeveer uit? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoi,

      Ik ben hier omdat ik graag advies zou krijgen over voeding.
        Leeftijd: 25 jaar Lengte: 178cm Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%
      In het verleden veel gevoetbald. Tevens ook vaker gestart met fitness, maar ook weer even makkelijk gestopt. Sinds 1-1-2019 heb ik de knop omgezet en ben ik minimaal 5dagen per week gaan sporten. Heb 3 schema’s afgewisseld.   Schema 1: Ma: Benen, Schouders/traps en Buik.
      Di: Borst, Biceps en Buik. Woe: Rug, Triceps en Buik. Do: Benen, Schouders/traps en Buik. Vrij: Borst, Biceps en Buik. Za: Rug, Triceps en Buik. Zo: Rust   Schema 2(Full-Body): Ma: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Di: Benen, Schouders, Traps en Buik. Woe: Rust Do: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Vrij: Benen, Schouders, Traps en Buik. Za: Rust Zo: Rust   Schema 2(5 dagen splitschema): Ma: Benen. Di: Borst en Buik. Woe: Rust. Do: Rug en Onderarmen/Polsen. Vrij: Schouders en Traps. Za: Rust. Zo: Biceps, Triceps en Buik.   Tot midden februari 2020 redelijk volgehouden met soms een maand wat minder enz.   Enkele cijfers van dit ‘’jaar’’(gemeten met zelfde professionele weegschaal en 4punts meting tang): Gewicht januari 2019: 91,1kg Gewicht februari 2020: 86,87kg Vetpercentage januari 2019: 25% Vetpercentage februari 2020: 18,5%   Ik drink overdag alleen maar water en crystal clear (Meer als 5l per dag totaal).   Laatste meting 27-3-2020: Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%   Nu ben ik op zoek naar een dieet en had ik zelf al wat dingen samengesteld enz. Mijn doel is tussen de 10 en 13 vetpercentage. Ik wil een dieet rond de 2000Kcal.       Wie kan me verder helpen? Ik zoek nog iets wat ik kan eten na het avondeten en eventueel nog iets aanpassen om beter aan mijn doel qua waardes te komen.     Hoor graag     Groetjes.

    • Nice... maar er ontbreekt iets... 🤔 iets wat je de motivatie geeft om net dat extra te doen... 👀    Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors