Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Doen jullie nog sporten naast krachttraining?

Recommended Posts

Doen jullie nog sporten naast krachttraining?

Bij mij op de sportschool geven ze ook boksen, ik ben van plan volgende week eens een keer een proef les te nemen want dat lijkt mij wel leuk. Verder doe ik nu geen andere sporten naast krachttraining.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Op dit moment hardlopen, af en toe zwemmen en moutainbiken. Hardlopen 2/3x per week, de andere meestal 1-2x per maand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit in een vriendenteam met voetbal waarbij ik af en toe inval als ze te weinig hebben! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorheen veel, fietsen, skiën/snowboarden, tennis, MMA en andere vechtsporten (karate, kickboksen bijvoorbeeld). Boksen gaat je bevallen @Fit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in een vorig leven nog Aikido beoefent. Mijn leraar was een Japanse sensei 8e Dan Tomita Seiji. Ik denk dat Rugby beoefenaars hieruit interessante technieken zouden kunnen toepassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in een vorig leven nog Aikido beoefent. Mijn leraar was een Japanse sensei 8e Dan Tomita Seiji. Ik denk dat Rugby beoefenaars hieruit interessante technieken zouden kunnen toepassen.

Zie ik nou goed dat hij ze om gooit zonder echt aan te raken? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorheen veel, fietsen, skiën/snowboarden, tennis, MMA en andere vechtsporten (karate, kickboksen bijvoorbeeld). Boksen gaat je bevallen @Fit!

Vrijdag 19:30 eerste proefles dus ben beniewd :D

Eerste les mag je gelukkig de spullen lenen dat scheelt weer voor als ik het toch niks vind haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijdag 19:30 eerste proefles dus ben beniewd :D

Eerste les mag je gelukkig de spullen lenen dat scheelt weer voor als ik het toch niks vind haha.

Was je handen goed met schuurmiddel nadien! Echt die gloves stinken! Neem in elk geval je eigen bandages mee..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen bedsport.

Ook een belangrijke sport voor de conditie :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lig alleen maar hoor.. xD

Liggen is geen sport :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij praten we weer als jij een vrouw van 130 kilo op je hebt gehad! 9_9

Wou je der mee gaan bankdrukke dan :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh, heb mijn warming-up al gehad.

Geen pre-workout nodig dan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 2-11-2015 14:37:03 zei MindMuscleConnection:

ADHD hé :$

Zelfs dan is een PWO soms lekker hoor :P Ik ben soms ook extra vorlijk en energiek, maar met een PWO voelt alles net wat chiller.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 x per week doe ik interval training. op zich zit er ook een beetje kracht in. Maar op andere manier. je hartslag gaat in ieder geval lekker te keer bij zo'n les ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minuten geleden zei kim1975:

1 x per week doe ik interval training. op zich zit er ook een beetje kracht in. Maar op andere manier. je hartslag gaat in ieder geval lekker te keer bij zo'n les ;-)

 

Hoe ziet je interval training er ongeveer uit? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors