Advertentie:

Fit

Doen jullie nog sporten naast krachttraining?

Recommended Posts

Doen jullie nog sporten naast krachttraining?

Bij mij op de sportschool geven ze ook boksen, ik ben van plan volgende week eens een keer een proef les te nemen want dat lijkt mij wel leuk. Verder doe ik nu geen andere sporten naast krachttraining.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Ik heb in een vorig leven nog Aikido beoefent. Mijn leraar was een Japanse sensei 8e Dan Tomita Seiji. Ik denk dat Rugby beoefenaars hieruit interessante technieken zouden kunnen toepassen.

Zie ik nou goed dat hij ze om gooit zonder echt aan te raken? :P

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Voorheen veel, fietsen, skiën/snowboarden, tennis, MMA en andere vechtsporten (karate, kickboksen bijvoorbeeld). Boksen gaat je bevallen @Fit!

Vrijdag 19:30 eerste proefles dus ben beniewd :D

Eerste les mag je gelukkig de spullen lenen dat scheelt weer voor als ik het toch niks vind haha.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Vrijdag 19:30 eerste proefles dus ben beniewd :D

Eerste les mag je gelukkig de spullen lenen dat scheelt weer voor als ik het toch niks vind haha.

Was je handen goed met schuurmiddel nadien! Echt die gloves stinken! Neem in elk geval je eigen bandages mee..

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij praten we weer als jij een vrouw van 130 kilo op je hebt gehad! 9_9

Wou je der mee gaan bankdrukke dan :P 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-11-2015 14:37:03 zei MindMuscleConnection:

ADHD hé :$

Zelfs dan is een PWO soms lekker hoor :P Ik ben soms ook extra vorlijk en energiek, maar met een PWO voelt alles net wat chiller.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

1 x per week doe ik interval training. op zich zit er ook een beetje kracht in. Maar op andere manier. je hartslag gaat in ieder geval lekker te keer bij zo'n les ;-)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei kim1975:

1 x per week doe ik interval training. op zich zit er ook een beetje kracht in. Maar op andere manier. je hartslag gaat in ieder geval lekker te keer bij zo'n les ;-)

 

Hoe ziet je interval training er ongeveer uit? :)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    •   Net nog iets nieuw uitgeprobeerd.   Een vegetarisch eiwitrijke hamburger.   Ingredienten: -1 Blikje rode kidneybonen. -1 ei -75 gr fijne havermoutbloem -1 blokje groetenbouillon -(optioneel) 30gr weipoeder zonder toegevoegde smaak -(optioneel) kippen- of spagettiekruidenmix -1 ui -(kaas, ketchup en hamburgerbroodje)   Bereiding: Mix de rode kidneybonen fijn met een mixer. Voeg het ei, de havermout, de bouillon en het weipoeder toe. Ik voeg er ook (een relatief grote) hoeveelheid extra kruiden aan toe. Spaghettikruidenmix of kippenkruidenmix is lekker. Dan de pan invetten met olijfolie en met een lepel wat van het mengsel in de pan scheppen en een beetje plat duwen. Niet te lang bakken. Tesamen of apart de versneden ui bakken. Broodje met kaas + ui + ketchup + de vegetarisch hamburger.   Resultaat: Dankzij de textuur en de kleur van de bonen ziet het resultaat er uit als echt hamburgervlees. De smaak is natuurlijk niet exact hetzelfde, maar is zeker lekker. Ik vind het allezins veel lekkerder dan de vegetarisch burgers die je in de winkel kan kopen. Havermout, bonen, eieren en weipoeder bevatten allemaal veel eiwitten. Bonen en havermout bevatten veel vezels. Er zitten geen extra suikers of onverzadigde vetten in. Dus zeer gezond !      
    •   Voor de gene die geen koffie drinken is pre workout de uitkomst  
    • Een maagzuur remmer zorgt ervoor dat je minder zuur hebt in je maag. Bijgevolg slechtere vertering. Mogelijk had je daar last van. Verder ben ik geen fan van pre workoutsupplementen. Ze verlichten alleen je portemonnee. De enige supplementen met een bewezen werking voor een training zijn whey, creatine en een tas koffie.  
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition