Advertentie:



Sign in to follow this  
Peter Wouters

Drop sets, geen extra voordeel

Recommended Posts

Advertentie:

Kan ik best inkomen Peter. Heb de studie net gelezen. De reden waarom de basis al zo lang stand houdt is gewoon omdat het werkt. Voor mij, als je kracht en massa wil aankomen gewoon eenvoudig houden. Word sterker, word groter, varieer af en toe eens en hou vooral vol. Goede voeding, rust,....je kent het wel. Al die ingenieuze technieken zijn leuk maar vaak niet meer dan dat (niet dat drop sets zo nieuw zijn natuurlijk). 

 

Er is wel 1 situatie waarin ik ze al eens aanraad aan klanten. Wanneer iemand naar mij komt met instabiele gewrichten dan probeer ik vaak de omliggende spieren sterker te maken. Directe belasting met hoge intensiteit is vaak onmogelijk dus laat ik ze drop sets uitvoeren. Je traint de spieren toch, geen te hoge belasting van de gewrichten, goede doorbloeding,..... Na verloop van tijd kan men dan overschakelen op gewone training.

 

Rebuild

 

http://www.rebuildonline.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier wordt nergens aangetoond dat er meer toename is van spiermassa of kracht. Er wordt alleen gezegd dat er meer arbeid wordt verricht bij oefeningen die meerdere spiergroepen aanspreken. Wat logisch is ook.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier wordt nergens aangetoond dat er meer toename is van spiermassa of kracht. Er wordt alleen gezegd dat er meer arbeid wordt verricht bij oefeningen die meerdere spiergroepen aanspreken. Wat logisch is ook.  

Het is ook logisch dat er meer arbeid word verricht bij bench press met dropset idd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Weeral iets bijgeleerd. Denk ook dat medial head (misschien daarom) niet zo vaak getraind wordt als long head.
    • Ik ga even de contrarian uithangen met onderstaande link die ik vond met Brad Schoenfeld. De triceps zijn aangehecht aan de Ulna. Voel maar eens aan het uitstekende knobbeltje aan je elleboog. Daar zit de tricep aangehecht. Terwijl je daar voelt roteer je pols dan eens. Beweegt die aanhechting van plaats? Nee, alleen de spieren van de voorarm bewegen. Dus, ik denk dat het geen enkele toegevoegde waarde heeft. https://twitter.com/BradSchoenfeld/status/676034580789501953  
    • I am starting an Ostarine cycle (my first Sarm cycle) & I need help deciding on dosage and cycle length. 20 mg of Ostarine for 12 weeks or 30 mg of Ostarine for 8 weeks?? Which one will be better for bulking? Also, what is recommended for PCT, or do I even need PCT?
  • Sponsors