Advertentie:

Fit

Ripped review

Recommended Posts

Ripped review

Link naar product

Wat is ripped?

Ripped is een fatburner die ervoor zorgt dat je meer verbrand en minder honger hebt.

Vorm van inname:

Capsules

Inhoud verpakking:

60 stuks, dit is voor 2 maanden en geloof me 1 per dag is ruim voldoende. Er word ook geadviseerd om de capsule niet na 16:00 in te nemen. Maar als ik jullie was zou ik hem gewoon in de ochtend nemen om heel de dag effect ervan te hebben.

Prijs:

14,90

Mijn ervaring:

Toch wel belangrijk, hoe heb ik dit product ervaren? Eigenlijk was de eerste keer niet zo goed, nam de capsule ruim een uur voor mijn ontbijt en mijn maag ging vreselijk te keer, werd helemaal misselijk etc. Maar goed misschien hoort dat dacht ik dus dag 2 nam ik de capsule na het ontbijt, en ja hoor totaal geen last! Je merkt duidelijk dat je lichaamstemperatuur omhoog gaat voor de extra verbranding. De capsule doet dus goed zijn werk. Ook je honger gevoel word deels minder ervan merk ik, maar goed ik heb mijn voeding schema dus ik prop gewoon door tot alles erin zit ! :D

Ik denk dat deze fatburner je zeker kan helpen met je doelen halen maar enkel de burner alleen zonder sporten en voeding word het volgens mij niet. Ik vind het fijn dat je extra energie ervan krijgt door de cafeïne dat is wel zo fijn in de ochtend.

Voor mij heeft hij zijn werking wel bewezen het is een hele krachtige fatburner, hij doet zijn naam zeker goed hij kan je zeker helpen om ripped te worden. En let op mijn advies om hem pas na je ontbijt te nemen en dus niet op lege maag om hetgeen wat ik op dag 1 had te voorkomen ! :)

 

 

ripped_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Die  heb ik ook, geen idee waarom ik hem überhaupt besteld heb sinds ik het nu nog echt niet nodig heb maarja

Ik neem hem soms voor mijn workout, door de caffeine raak ik erg geconcentreerd  en de energie Is uitstekend :D 

Maar niet te laat innemen, anders heb je echt moeite met slapen dus pas daarmee op! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ripped! is fantastisch kwa prijs en ingrediënten. Het stilt zeker de honger en stimuleert vetverbranding voor een scherpe prijs. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar er zijn veel reviews op internet en prijs/kwaliteit kan je niet missen lijkt me.  Goede review man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik hem regelmatig, vind hem heel goed bevallen. Vooral die energie sochtends is fijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ik ook maar zoiets zou moeten kopen

Kan je zeker proberen, niet meer dan 1 per dag is sterk spul :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krachtig product! Als ik begin met cutten maakt deze altijd deel uit mijn stack, s'ochtends 1 voor het ontbijt en voel duidelijk dat mijn lichaam veel harder werkt.. Werkt eigenlijk precies goed, het geeft me de juiste energie waar ik niet helemaal van sta te stuiteren. Goede resultaten mee kunnen behalen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees graag de ingrediënten bij zulke produkten en vraag me af of je niet beter 1 a 2 koppen sterke koffie achterover kapt. Dan heb je ongeveer dezelfde hoeveelheid caffeine. Sommige ingrediënten hebben een werking bij ratten maar zijn dan weer onder gedoseerd. Bijvoorbeeld de frambozen (raspberry) ketones (84mg). De Metabo pil waar op frauduleuze wijze Dr Oz zijn naam is op geplakt, bevat ongeveer 600mg en ligt ver beneden de ratstudie. Het warmtegevoel wordt waarschijnlijk opgewekt door de capsaicine en is niks anders dan het actieve ingrediënt in peper. Die 12mg lijkt me dan weer hoog.........voor een warm toiletbezoek. :D Ter vergelijking, in rode peper zit ongeveer 2,5mg/g.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eens maar van cafeïne alleen krijg ik geen buik krampen etc, je merkt wel echt dat het wat doet zegmaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima fatburner. Vaak wordt er gedacht dat een fatburner je lean maakt en dat je gewoon 3 pizza's per dag kan eten en lekker kan bankhangen. Het is geen wondermiddel maar ondersteunt je voeding prima. Onderdrukt de eetlust en stimuleert de stofwisseling!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima fatburner. Vaak wordt er gedacht dat een fatburner je lean maakt en dat je gewoon 3 pizza's per dag kan eten en lekker kan bankhangen. Het is geen wondermiddel maar ondersteunt je voeding prima. Onderdrukt de eetlust en stimuleert de stofwisseling!

Ja precies! Dat is niet het doel van een fatburner, nouja niet mogelijk is het gewoon.

Het is enkel een ondersteuning om je resultaten sneller/makkelijker te behalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt nice product vind ik dit. Echter ben ik heel benieuwd naar de pre-workout versie hier van? Heeft iemand die al geprobeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Echt nice product vind ik dit. Echter ben ik heel benieuwd naar de pre-workout versie hier van? Heeft iemand die al geprobeerd?

Ik denk dat ik die eens ga proberen @topeiko , hoewel ik geen fan ben van stimulanten hoor ik goede dingen over Ripped Pre Workout. Als ik deze neem en gebruik, zal ik een review schrijven indien gewenst. Eerst even door mijn Dedicated WTF heen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors