Advertentie:



LvlUp

Whey Drink

Recommended Posts

Nieuwe maand, nieuwe bestelling. Deze keer heb ik me gewaagd aan de whey drink van body&fit shop.

Link naar product

Wat is het? Informatie rechtstreeks van de website af:

BF-banners-whey-drink-product.jpg

Kant-en-klare Whey Drink met 0 toegevoegde suikers, 25 gram zuivere Whey en echt fruit!

Whey drink is gemaakt met alleen whey eiwit als eiwitbron en bevat echt fruit uit vruchtenpuree. Een flesje bevat maar liefst 25 gram pure Whey met 11.81 gram BCAA. Whey Drink is low carb en bevat 0 toegevoegde suikers, de suikers die Whey Drink bevat zijn natuurlijke suikers uit fruit. Ideaal voor fanatieke sporters, als gezond en voedzaam tussendoortje of in je eiwitdieet.

Kenmerken Whey Drink:
- 25 gram Whey eiwit per flesje
- 100% Whey eiwit. Geen goedkope eiwitten
- Low carb
- 0 toegevoegde suikers
- 11.81 gram BCAA per fles
- Alleen natuurlijk suiker uit fruit
- Gemaakt met Whey en vruchtenpuree
- Ideaal voor fanatieke sporters
- Perfect in je eiwitdieet
- Bestel veruit de beste Protein RTD in de markt nu voor slechts 1.23 per fles!

Prijs: €9,90 voor 8 flessen van 330ml. Dat komt neer op €1,24 per flesje.

Verpakking: Handig klein drink flesje van 330ml met een schroefdop, verder niks bijzonders.

Inhoud: Per flesje krijg je 330ml whey drink. Per flesje heb je dan 25,08gr whey eiwit, 14,52gr khd en 3,3gr vet. Prima statistieken vind ik persoonlijk.

Structuur: De whey drink lijkt op gewone yoghi drink qua dikte en kleur, dat is echt de beste vergelijking bij verre.

Smaak: Die was goed! Ik heb frambozen gehad en die was erg lekker, deed me erg denken aan vroeger toen ik nog standaard yoghi-drink tussen de middag kreeg. De eerste slok bracht dan ook een nostalgisch gevoel bij mijzelf naar boven.

Na-gevoel: Vol, de whey drink vult bijzonder genoeg erg goed op. De nasmaak blijft ook nog hangen, iets dat ik niet erg vind aangezien ik de smaak lekker vind. 

Conclusie: Als je van yoghi-drink houdt en je op een gemakkelijke manier wat extra eiwitten binnen wil krijgen is dit hét product voor jou. Als je niet van yoghi houdt kan je deze beter laten staan.

Link naar product

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Klinkt goed, erg makkelijke eiwitten voor onder werktijd of school ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies, daar is het ook erg handig voor. Of als je lang op reis bent ofzo. 

2 minuten geleden zei MindMuscleConnection:

Nice. Goede voedingswaarden ook. Heb nog een kortingscode liggen, ga ik hier maar bij gebruiken denk ik.

Is het niet zuur btw?

 

 

Zuur? Nee.

Edited by LvlUp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks 4 de review. Klinkt goed. Mijn neefje is er ook te spreken over, wellicht dat ik hem daar eens moet proberen. Prijs/kwaliteit springt hij er tov de concurenten absoluut uit. Knap werk weer van B&F

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Een aanvulling op Geert die me te binnen schiet. Vervang de burpees door de battle ropes. Op voorwaarde dat het niet te belastend is voor je knie. Dat schijnt nog intenser te zijn dan burpees.
    • Hoi Camilla,   Allereerst welkom op deze site. Als je een oefening niet kunt uitvoeren, zou ik 'm zeker NIET doen! Zeker niet als de oorzaak een blessure is. En zo te lezen heb je een serieuze beperking.  Maar er zijn zeker alternatieven. Voor je (boven)benen zijn plyometrische oefeningen (bv springen) uit den boze. Mogelijkheden liggen in wat meer statische maar zeker effectieve oefeningen zoals de squat en variaties daarvan. Om je enkels te ontlasten ga je met je hakken op een verhoginkje staan (plank, halterschijven) en zak je met rechte rug door je benen tot een hoek van ongeveer 90 graden. Je bovenlijf blijft verticaal, dus niet voorover buigen. Om e.e.a. te onderzoeken i.v.m. je blessures, zou ik beginnen met enkel je lichaamsgewicht. Gaat dit goed, dan belasten. Om te beginnen met een licht gewicht, bijvoorbeeld een kleine kettlebell die je tussen je benen laat zakken. Later kun je de oefening nog verzwaren door de work out explosief uit te voeren: 3 tellen zakken en in 1 tel omhoog. Krachtig uitademen bij het omhooggaan. Voor wat betreft planking: je zou je (onder)benen kunnen ondersteunen door ze op een rol te leggen zodat je enkels niet belast worden. Ook kun je revers planken waarbij je hakken/onderbenen op een verhoging liggen en je bovenlichaam op de schouders steunt.   Hoop dat je hier iets mee kunt Camilla en by the way.............een instructeur die geen tijd heeft voor uitleg??????   Groetjes van een 60 +er die wel fanatiek is en al 3x 20 is geweest ;).
    • Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.   Ik sport al 2 jaar, en probeer 2x per week circuit training te doen. Door blessures aan mijn knie (binnenband letsel en meniscus problemen) en enkel (pees scheuring) kan ik niet springen en hardlopen. In de circuit training zijn er vaak burpee, plank en mountain climbers oefeningen. Ik loop daarmee zo te klooien omdat het niet lukt door mijn beperkingen. De instructeur heeft eigenlijk geen tijd om mij daarin te begeleiden. Hebben jullie misschien een idee wat ik als alternatief kan doen?   Oh ja, en ik zit aan de verkeerde kant van de veertig, dus echt heel fanatiek zoals iemand van 20 ben ik niet meer. 😁   Alvast bedankt voor de reacties!   Camilla  
  • Sponsors