Advertentie:

LvlUp

Hoe gaat het vandaag?

Recommended Posts

Lekker aan het werk, wel behoorlijk moe helaas. Vanavond even lekker pre-workout erin knallen want het is weer gym avond :D

Mijn rug blessure is zo goed als over kan gewoon trainen gelukkig!!! Dokter zei 4-6 weken maar het is nu 3 weken geleden en voel al bijna niks meer .. :)

Advertentie:

echt wel minder dagje vandaag, herstel al een paar dagen slecht van mn trainingen, maar vandaag wou er nix, kwam er ook nog een in de sportschool zeuren dat ik teveel herrie maakte ( moest een paar keer loslaten), dus was heel snel weer weg daar.

ff een weekend rust en volgende week weer verder

1 uur geleden zei alex:

echt wel minder dagje vandaag, herstel al een paar dagen slecht van mn trainingen, maar vandaag wou er nix, kwam er ook nog een in de sportschool zeuren dat ik teveel herrie maakte ( moest een paar keer loslaten), dus was heel snel weer weg daar.

ff een weekend rust en volgende week weer verder

Klink niet zo goed! Weekendje goed uitrusten en veel slapen doet wonderen. Vergeet niet goed erbij te blijven eten dan kan je volgende week zeker weer knallen!

Goede morgen iedereen! Even wakker worden en dan lekker even naar de gym :D

Gaat prima voor een maandag! Rug getraind en zit al op bijna 3000 kcal vandaag. 

vanavond train ik borst en armen, ik mag een keertje met mn neefjes mee naar hun gym,dus is wel leuk. ( denk ik ).

die gastjes zijn bloedje fanatiek.

38 minuten geleden zei alex:

vanavond train ik borst en armen, ik mag een keertje met mn neefjes mee naar hun gym,dus is wel leuk. ( denk ik ).

die gastjes zijn bloedje fanatiek.

Ik zie een leuke uitdaging toch :)

dat was zeker een leuke uitdaging fit

de ouwe ( zoals ze me noemen) kon nog heel aardig met de puppy's mee, volgens mij was ik de oudste vanavond, zit nu nog wel ff na te gloeien.

was top, goeie groep positieve gasten, geeft veel energie, en ze hebben een mooie gym, een echt krachthonk

Vandaag me blender begeven... zucht. Krijg wel een andere hoor.

OP moment kan ik die niet missen omdat ik elke dag een smoothie met fruit (groente durf ik niet) neem.

Dit omdat ik volgens de arts die me nu begeleid ook veel te weinig stoffen uit mijn voeding haal. Niet omdat ik ongezond eet maar te weinig omdat eten voor mij behoorlijk vermoeiend is. 

Dat is zeker lastig! Gewoon lekker appeltje en banaantje nemen werkt ook prima :)

Appel wel, banaan niet daar kan ik niet tegen lig ik te kronkelen van de buikpijn.

O ja ook nog bloedgeprikt vanochtend.... Ze moesten wel 8 buisjes hebben stelletje hebberds

Vaak heb ik van die zakken fruit uit de diepvries met aardbeien ehm frambozen en dat vul ik dan aan met vers fruit en dat is eigenlijk net wat er in de aanbieding is. Alleen nooit geen banaan, kiwi heel af en toe dat vind ik wel lekker maar krijg ik ook last van.

Heb nu een blender op het oog die ook noten kan hakken zeg maar of hoe je dat noemt

Ahh zn blender is idd beter, ook met veel vermogen! Mijn blender heeft het al zwaar met dingen uit de diepvries dat is echt niks :P

Net kerstpakket gehad 150 euro bol.com bon dat is nog eens een lekker begin aan het weekend :) 

heey

happy weekend to all

eerst ff lkkr eten en dan tweede helft van de middag nog naar de sportschool, wegen, vp meting doen en kijken of er nog vooruitgang in omvang is.

we gaan ook kijken of er nog wat nieuwe pr's zijn te maken.

Klinkt goed! Ik heb vandaag lekker rustdag , morgen weer knallen!

Hoe is de meting verlopen?

hey fit

wat ga je trainen vandaag ?

en wat doe jij met je voeding op een rustdag? minder calorieen of juist meer, sprak gister iemand die op rustdagen juist veel meer deed eten en dan vooral eiwitten.

gisteren nog wel gewogen en vp meting gedaan, woog 78 kg en vp was 15 prc

geen pr's gedaan, was veel te druk in de gym

Ik heb vandaag rug biceps en cardio gedaan.

Op rustdagen eet ik gewoon hetzelfde en soms wat minder juist, nooit meer iedegeval.

15 % is weer een behoorlijke verbetering hoor ! :)

Op het moment weer slechte dagen achter de rug... Veel buikpijn waardoor het eten ook erg slecht gaat. Erg lusteloos, op het moment is me bed me beste vriend.

35 minuten geleden zei Marleentje:

Op het moment weer slechte dagen achter de rug... Veel buikpijn waardoor het eten ook erg slecht gaat. Erg lusteloos, op het moment is me bed me beste vriend.

Klinkt niet zo goed marleentje, misschien vloeibaar eten proberen om te eten? (bakje kwark is behoorlijk wat kcal en eiwitten)