Advertentie:



Sign in to follow this  
Peter Wouters

Trainingsschema 60 jarige

Recommended Posts

Je bent nooit te oud om te beginnen met trainen. Zelfs niet als je geplaagd wordt door een kwetsuur. Deze 60 jarige man (Wayne Quong) begon 3 en een half jaar geleden na te zijn gediagnosticeerd met 'Frozen Sholder'. In deze korte tijd ontwikkelde Wayne de kracht en de atletiek waar mensen van half zijn leeftijd een puntje aan kunnen zuigen.

https://www.youtube.com/watch?v=bBkeUO_Wy8I&feature=player_embedded

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Aardig gek hoe sterk je nog kan worden op die leeftijd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je gezien hoe hij zijn explosiviteit traint? Dit gaat hand in hand met kracht. Tijdens het ouder worden verliezen de fast twitch spiervezels hun aantal. Waarschijnlijk gebeurd er een graduele shift naar tragere spiervezels. Trainen houd dit tegen of kan dit zelfs terugdraaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik zag het, vind het ook behoorlijk indrukwekkend. Sommige dinge die hij doet kan ik bijvoorbeeld als jong iemand niet. Wellicht als ik er voor ga trainen wel maar toch behoorlijke prestatie vind ik het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Misschien had je het zelf al gevonden, maar: Recepten met cottage cheese Natuurlijk kun je hüttenkäse gewoon op je boterham doen, maar wie minder koolhydraten probeert te eten, zal waarschijnlijk liever voor een andere optie kiezen. Probeer dan bijvoorbeeld eens plakjes komkommer met hüttenkäse, of maak bijvoorbeeld courgetterolletjes met een vulling van cottage cheese en kruiden. Ook als dressing in een salade kan cottage cheese een heerlijk frisse smaak geven! En wil je een zoete snack wat eiwitrijker maken? Probeer dan bijvoorbeeld eens een portie aardbeien of partjes appel met een lepel cottage cheese en wat kaneel – een heerlijk tussendoortje waar je zonder schuldgevoelens van kunt genieten.   Bron; Www.drogespieren.nl
    • Ben blij dat ik niet de enige ben. Ja het is echt ranzig zowel van smaak als van structuur.  
    • Haha ik vind het echt heel goor😆 kan je niet helpen bij deze, sorry man!
  • Sponsors