Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Iemand al naar spectre geweest?

Recommended Posts

Iemand al naar spectre geweest? :D

Ik ga vanavond lekker avondje met mijn vriendin weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Vette vette film, zeker heen gaan. Ik vond hem erg leuk :) Gewoon een leuke actie film!

Have fun man, word een leuke avond!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook zeer benieuwd @Fit, laat je het weten. Bij de vorige 2 James Bond films ben ik namelijk in de bios in slaap gevallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minuten geleden zei Scoopz:

Ik ben ook zeer benieuwd @Fit, laat je het weten. Bij de vorige 2 James Bond films ben ik namelijk in de bios in slaap gevallen.

Ik vond het wel gaaf hoor ! Deze is goed te doen zonder te slapen werd zelfs 2 uur hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • P.S.: kijk eens hoe landarbeiders, handelaren, marktgangers e.d. in (veelal) derde wereld landen hun last vanuit hurkzit omhoog brengen. Juist, knieën voorbij de tenen. Deze mensen sjouwen dagelijks met zware lasten, vaak tot op gevorderde leeftijd. 
    • Helemaal mee eens. Behoeft eigenlijk geen bevestiging. Try outs met lichte belasting, puur gefocust op de uitvoering, tonen aan dat het lichaam zich plooit naar de meest comfortabele en veilige houding. Knieën voorbij de tenen lijkt me dus.
    • Bulken = calorie overschot. Cutten calorie tekort. Lijkt me allebei vrij vermoeiend. Is er geen manier van trainen dat je neutraal blijft met de caloriebehoefte. Evenveel verbruiken als je opneemt. Meen te verstaan dat je in de cut spiermassa kan behouden op voorwaarde dat je de eiwitten wat opdrijft. Behouden lijkt me triestig. En met bulken kom je zowieso wat vet aan. Vet heb ik nochtans genoeg. Nu ga ik in de toekomst 2x per week cardio  doen, geen HIIT, maar 25 minuten stevig roeien op hartslag 120, normaal gezien ideaal voor vetverbranding. Ja ik kies voor roeien omdat ik de mening ben toegedaan dat deze cardio niet tot spierverlies zal lijden. Wandelen is ook een optie maar dan moet je al lang bezig zijn om calorieën te verbranden.  
  • Sponsors