Advertentie:

Sign in to follow this  
zeghetmaar

1ste kuur test/deca

Recommended Posts

Hallo ik train nu ander half tot 2 jaar en wil toch graag een kuur nemen 

Maar heb dingen gehoord van de test deca klopt het dat je pik er kleiner van wordt of dat die niet meer omhoog komt en wat zijn nog meer de naar delen en de voordelen wil 1 x per week een injectie met half om half deca test en  een naakuur van armidex 

sport 6x per week

sets van 5 of 6 borst/rug/schouders

sets van 4 of 5 biceps/triceps/nek

Sets van 3 of 4 buik benen 

Advertentie:

Wil je perse deca in je eerste kuur?

Als beginner met AAS moet je met Test E 500, eventueel met wintrol stacken al leuke resultaten kunnen halen.

32 minuten geleden zei zeghetmaar:

Hallo ik train nu ander half tot 2 jaar en wil toch graag een kuur nemen

Ik ga er van dat het een weloverwogen keuze is om AAS te gaan gebruiken. Toch vraag ik me af hoeveel je nu al aan spiermassa gewonnen hebt, wat zijn je stats nu. Leeftijd, vetpercentage etc.. Misschien dat je clean nog veel meer massa kan pakken met een goed schema en goed dieet. Daar kunnen we nu niets over zeggen.

36 minuten geleden zei zeghetmaar:

Maar heb dingen gehoord van de test deca klopt het dat je pik er kleiner van wordt of dat die niet meer omhoog komt en wat zijn nog meer de naar delen en de voordelen wil 1 x per week een injectie met half om half deca test en  een naakuur van armidex 

Maak je geen zorgen over pielemans, die krimpt echt niet, dat is onzin. Tijdelijke impotentie is een risico helemaal met Deca, vandaar ook altijd de Test hoger doseren dan de Deca, of zoals Fit al zei, helemaal geen Deca. 

Als nakuur is het overigens Arimidex of Clomid en vergeet HCG niet. HCG injecteer je om je balletjes niet tot doperwtjes formaat te zien krimpen en om later weer een sneller je eigen test-productie op gang te hebben. 

41 minuten geleden zei zeghetmaar:

sport 6x per week

sets van 5 of 6 borst/rug/schouders

sets van 4 of 5 biceps/triceps/nek

Sets van 3 of 4 buik benen 

Gooi je schema om! Sorry dat ik het zo zeg, maar het is een waardeloos schema. Doe je dit elke training, of om de dag of wat? Begin eens bijvoorbeeld met

• dag 1 borst + triceps,
  • dag 2 rug + biceps,
  • dag 3 benen,
  • rustdag,
  • dag 4 schouders
46 minuten geleden zei zeghetmaar:

de naar delen en de voordelen

Nadelen: oa Plofkop, acne, vette huid, gyno, deca-dick, pijnlijke inject-spots, agressie

Voordelen: oa spiermassa, agressie, groei, andro-effect, libido omhoog, kracht

48 minuten geleden zei zeghetmaar:

1 x per week een injectie met half om half deca test

Half om half bestaat niet, het is geen gehakt, je zet milligrammen, en in jouw geval altijd de test hoger dan de deca, bijvoorbeeld 250mg Test en 200mg Deca of gewoon 500mg Test.

Dit is allemaal geen afkraken, maar positieve feedback

Ik zie niks als een afkraker ben blij dat jullie gewoon eerlijk zeggen wat jullie vinden  mijn train schema is 

borst triceps buik

rug biceps buik

schouders nek benen eventueel buik

en alles 2 x per week 

ben toch een beetje bang voor de deca naardelen dus denk toch maar aleen test te nemen   zal ik met de test ook veel verschil zien ?  1x per week 10 weken lang zo niet wat raden jullie aan te doen met de test 

Mvg 

Test 500 only als eerste kuur kun je zeker leuke resultaten mee kunnen halen, zorg wel dat voordat je begint dat je trainingschema, voedingschema etc helemaal 100% is.

Zorg eerst dat je voeding, rust en trainingsschema goed in orde is. Daarna pas de rest. Met Test only (eventueel met Stanazolol in de laatste 4-6 weken) zal je zeker nette resultaten krijgen. En je weet hoe je op test reageert, altijd handig voor een latere kuur.

Maar wat MindMuscleConnection zegt ben ik het mee eens, ik denk ook dat je je eerst beter kan verdiepen in zowel de sport (voeding, rust en training) en de mogelijkheden die je nog hebt in variëren in trainingen en voeding en daarna GOED inlezen en laten voorlichten over AAS. Verwacht namelijk geen monsterlijke gainz van een kuur als de rest niet in orde is, je verkloot dan een boel potentiële groei voor de toekomst. Je zal niet de eerste zijn die te vroeg kuurt met geen goede basis.

Let wel dat discipline in de vorm van strikt eten en trainen tijdens een kuur nog belangrijker zijn zo ook dingen die je moet laten.

Scoopz slaat eigenlijk de spijker op zijn kop. Met zo'n schema neem ik aan dat je nog niet heel veel ervaring hebt. Hoelang train je al? En wat zijn je statistieken? Hoe ziet je voeding eruit?

Alle bovengenoemde aspecten zullen invloed hebben op jouw resultaten. De basis moet goed zijn en een aantal jaar trainingservaring is een pre om te starten met AAS. 

Anderhalf tot 2 jaar training.. Je hebt je lichaam nog lang niet naar z'n max gebracht dus waarom een kuur? zonde als je het mij vraagt. Ik train inmiddels 5 jaar bijna en still gaining.

Grootste nadeel is dat je waarschijnlijk na je kuur(omdat je er te vroeg mee begonnen bent) je erg moeite krijgt om dan nog op natuurlijke wijze spiegroei te hebben. Je moet dus dan blijven kuren wil je resultaten behalen. 

• Upvote 1