Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Fitness tips topic

Recommended Posts

Leuk nieuw topic, stel jij hebt een vriend en die wil mee komen sporten. Hij is nog een totale beginner en wil gespierd en droog worden.

Welke tips zou jij als eerste geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Beginnen met 2x per week full body, daarna 3x. gewoon lekker chinups, pullups, deadlift, bankdrukken, dippen en wat bicep curls (want curls for the girls).

Geen wonderen verwachten en kijken of je het leuk vind.

Maar dat zou ik doen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook gelijk voorstellen een goed voedingschema op te stellen om goede resultaten te behalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eat clen, tren hard. Nee even series, hem er als eerste van bewust laten maken dat het 70% voeding is en 30% training. Zoveel jongens eten gewoon niet genoeg waardoor ze teleurgesteld raken over de resultaten. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Leer de oefeningen goed aan, correcte uitvoering met een gedoseerde belasting.
- Leer welke oefening waarvoor is.
- Leer te eten
- Heb geduld, hou vol en blijf gemotiveerd 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduld is zeker een belangrijk ding idd, veel mensen stoppen al vroeg omdat ze weinig resultaat zien en er dus te hoge (niet reële) verwachtingen van hebbe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo Kyra   Je zou ook eens de Hip Thrust moeten overwegen. Dit is nl DE oefening voor booty growth.     
    • Hoi Kyra, 220cm halterstang is meestal een Olympische maat voor mannen, dit heeft met het gripgedeelte(waar je je handen plaatst) te maken die dan 28mm in diameter is. 200cm halterstang is meestal een gangbare maat voor vrouwen waarvan het gripgedeelte 25mm in diameter is.   Olympische halterstang hebben altijd gewichtschijven nodig met een opening van 50mm, en zijn (meestal) kwalitatief erg goed en fijn om mee aan de slag te gaan, nadeel is wel dat ze duurder zijn dan...   Halterstangen met een schijfopname van  30mm, dit zijn meestal goedkope stangen waarvan de hele stang 30mm is, dus ook je gripmaat. Deze stangen kunnen geen heel groot gewicht aan.   Maar als je net begint met trainen überhaupt, dan is het misschien wel verstandiger om een iets goedkoper setje aan te schaffen om te kijken of je het iets vind.   Je kan bij verschillende sites een kijkje nemen bijv. Gorilla sports Decathlon Helisports Je kan ook op Google zoeken naar complete haltersets, mocht je er één op het oog hebben hier even plaatsen.  
    • Oh fijn dank je voor het reageren. Ik zie bv halterstang van 220 is dat de lang voor squat? 
  • Sponsors