Advertentie:

Sign in to follow this  
MRbig

Motivatie

Recommended Posts

Hoe blijven jullie altijd gemotiveerd en gefocust?

Ik zelf kijk regelmatig filmpjes op youtube om mijzelf weer optimaal te motiveren vlak voor een training. De training gaat dan altijd gelijk een stuk beter!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik train vaak met een begeleider die me motiveert tijdens de training daarnaast leert hij me vaak nieuwe oefeningen wat ik erg interessant vind 

Kijk ook regelmatig filmpjes  

En als ik echt skinny mensen zie denk ik al aan mijn volgende training omdat ik echt niet skinny wil zijn   

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf gemotiveerd door op dit forum te kijken???

dit ook :) en je leert er weer een heleboel over 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf gemotiveerd door te kijken waar ik vandaan kom (qua progressie), en bedenk me dat ik dit niet weer wil. Ook visualiseer ik waar ik naartoe wil, ik speel rugby, en stel doelen wat ik wil. Bijvoorbeeld dat mijn tackle harder moet, of mijn sidesteps beter moeten. Dan kan ik daarvoor trainen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blijf gemotiveerd door te kijken waar ik vandaan kom (qua progressie), en bedenk me dat ik dit niet weer wil. Ook visualiseer ik waar ik naartoe wil, ik speel rugby, en stel doelen wat ik wil. Bijvoorbeeld dat mijn tackle harder moet, of mijn sidesteps beter moeten. Dan kan ik daarvoor trainen. 

Goede motivatie! Ik denk dat je tijdens rugby echt wel merkt dat je aan krachttraining doet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, zeker. Maar is het is voor mij ook noodzakelijk om krachttraining ernaast te doen. Speel zelf op hoog niveau en ben zelf niet de grootste, om mn mannetje te staan is krachttraining wel nodig dus. Daarnaast is rugby ook gewoonweg leuker als je fit bent. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zeker zulk soort filmpjes is echt bizar hoeveel motivatie boost je ervan krijgt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een motivatie die niet veel mensen hebben (omdat maar weinig mensen genezen van wat ik had). Ik ben blij met alles wat ik nu kan en wat ik jarenlang niet kon. Ik ben blij dat ik 'gewoon' kan lopen en traplopen, maar ik ben zeker blij dat ik kan sporten en sterker kan worden.

Ik sport nu zo'n 2 jaar weer en er is werkelijk geen een keer geweest dat ik geen zin had om te sporten. Het kost mij meer motivatie om niet te sporten, te rusten of een deload week te houden. :D 

Ik kijk ook veel Youtube filmpjes hoor en volg mensen op Instagram, maar gewoon omdat ik dat leuk vind en om er van te leren. 

Omdat ik ziek geweest ben, heb ik nu de luxe dat ik nooit motivatie nodig heb. Voor sport dan. Voor huishouden heb ik nog steeds geen motivatie, gaat ook nooit gebeuren. 9_9 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Beste fitness beoefenaar,

      Voor een onderzoekje (educatief), heb ik een korte, hele simpele enquête gemaakt!
      Heb je een minuutje of twee over? Ik zou het heel tof vinden als je de tijd vindt om mijn vragen te beantwoorden.

      Link

      Mijn dank is enorm !

      Groet,
    • It was invented by John Sheaffer with the aim of driving strength in the following movements: Squat Bench press Deadlift  Overhead Press   Je wordt er sterker van, maar dit schema geeft minder massa en doet niks voor vetverbranding.
      Als je 2x5 traint, en dan 1xAMRAP... kan je óf maar 5 reps doen (misschien 6), óf je train de eerste 2x5 te licht.
      Het zal ongetwijfels iets voor je doen, maar het ligt niet in lijn met je doel.

      Voor kracht is 5x5 erg goed, voor massa 12/12/10/10 óf 15/12/10/8 óf 12/10/8/6 (iets meer focus op kracht).
      Ik ben 42, dus ivm blessures doe ik bijna niks onder de 8 reps. Tenminste... niet met opzet, soms zit er gewoon ff niks meer in de tank. Met 15 herhalingen merk ik dat ik kracht verlies en daarmee niet  optimaal massa aan zet. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk  We zijn niet gelijk.

           
    • Ik volg op aanraden van jullie leden deze workout. Ik heb me volledig ingelezen en gisteren geprobeerd. Het is me zeer goed bevallen hoor.  2sets van 5 reps / 1 set as many reps as possible. Lees gerust de link eens door.  Maar neem je tijd want het is nogal een boterham 😀..    Wat mijn voeding betreft ga ik zeker eens langsgaan bij een coach.    Thx voor de reactie!       
  • Sponsors