Advertentie:

Sign in to follow this  
MRbig

Motivatie

Recommended Posts

Hoe blijven jullie altijd gemotiveerd en gefocust?

Ik zelf kijk regelmatig filmpjes op youtube om mijzelf weer optimaal te motiveren vlak voor een training. De training gaat dan altijd gelijk een stuk beter!

• Upvote 1

Advertentie:

Ik train vaak met een begeleider die me motiveert tijdens de training daarnaast leert hij me vaak nieuwe oefeningen wat ik erg interessant vind 

Kijk ook regelmatig filmpjes  

En als ik echt skinny mensen zie denk ik al aan mijn volgende training omdat ik echt niet skinny wil zijn   

• Upvote 2

Ik blijf gemotiveerd door op dit forum te kijken???

dit ook :) en je leert er weer een heleboel over 

Ik blijf gemotiveerd door te kijken waar ik vandaan kom (qua progressie), en bedenk me dat ik dit niet weer wil. Ook visualiseer ik waar ik naartoe wil, ik speel rugby, en stel doelen wat ik wil. Bijvoorbeeld dat mijn tackle harder moet, of mijn sidesteps beter moeten. Dan kan ik daarvoor trainen. 

Ik blijf gemotiveerd door te kijken waar ik vandaan kom (qua progressie), en bedenk me dat ik dit niet weer wil. Ook visualiseer ik waar ik naartoe wil, ik speel rugby, en stel doelen wat ik wil. Bijvoorbeeld dat mijn tackle harder moet, of mijn sidesteps beter moeten. Dan kan ik daarvoor trainen. 

Goede motivatie! Ik denk dat je tijdens rugby echt wel merkt dat je aan krachttraining doet :P

Haha, zeker. Maar is het is voor mij ook noodzakelijk om krachttraining ernaast te doen. Speel zelf op hoog niveau en ben zelf niet de grootste, om mn mannetje te staan is krachttraining wel nodig dus. Daarnaast is rugby ook gewoonweg leuker als je fit bent. 

Haha zeker zulk soort filmpjes is echt bizar hoeveel motivatie boost je ervan krijgt :P

Ik heb een motivatie die niet veel mensen hebben (omdat maar weinig mensen genezen van wat ik had). Ik ben blij met alles wat ik nu kan en wat ik jarenlang niet kon. Ik ben blij dat ik 'gewoon' kan lopen en traplopen, maar ik ben zeker blij dat ik kan sporten en sterker kan worden.

Ik sport nu zo'n 2 jaar weer en er is werkelijk geen een keer geweest dat ik geen zin had om te sporten. Het kost mij meer motivatie om niet te sporten, te rusten of een deload week te houden. :D 

Ik kijk ook veel Youtube filmpjes hoor en volg mensen op Instagram, maar gewoon omdat ik dat leuk vind en om er van te leren. 

Omdat ik ziek geweest ben, heb ik nu de luxe dat ik nooit motivatie nodig heb. Voor sport dan. Voor huishouden heb ik nog steeds geen motivatie, gaat ook nooit gebeuren. 9_9 

• Upvote 1