Advertentie:

Fit

Winstrol

Recommended Posts

Winstrol

De werking van winstrol

Wintrol word ook wel vaak Stromba genoemt, winstrol word vaak gebruikt tijdens het cutten. Je kunt winstrol injecteren maar er is ook een orale vorm van inname mogelijk. Deze tabletten zijn wel zeer slecht voor je lever. Stanozolol is gemodificeerd om opname door de lever te overleven en is daardoor levertoxisch. Winstrol zal niet veel spiermassa opleveren maar is wel goed voor spierkracht. Ook word het veel tijdens cutten gebruikt voor de droge look. Doordat winstrol niet aromatiseert ontstaan er geen problemen met vocht. Winstrol stimuleert de aanmaak van rode bloedcellen waardoor het ook heel erg interessant is voor de duursporters.

De bijwerkingen van winstrol

Wanner je winstrol gebruikt kunnen de gebruikelijke DHT-gerelateerde bijwerkingen optreden zoals:

• vergroting van de prostaat.
  • acne en vette huid.
  • afnamen van het goede cholesterol in het bloed.
  • verlies van hoofdhaar.
  • Het lichaamshaar kan toenemen en bij vrouwen kan vermannelijking optreden.

Hoe gebruik je wintrol?

Zoals hierboven vermeld is de orale vorm van winstrol erg levertoxisch, daarom word geadviseerd deze vorm niet langer dan 6 tot maximaal 8 weken te doen. Hierbij word een doses van 50MG per dag aangeraden. Winstrol injecteren is vele malen beter voor de lever, maar dan moet er elke dag geïnjecteerd worden, wat voor de meeste mensen erg lastig is. Om deze rede word deze manier vaak niet gebruikt.

Advertentie:

Winstrol is relatief veilige steroïde vergeleken met de rest ook.

2 uur geleden zei MindMuscleConnection:

Kreeg er een gigantische leuter van trouwens. 

Hahahah ehm laat maar

19 uur geleden zei MindMuscleConnection:

Winstrol is een leuk eerste 'kuurtje' inderdaad. 
Kreeg er een gigantische leuter van trouwens. 

Niks voor mij dan.

5 uur geleden zei Scoopz:

Niks voor mij dan.

22 minuten geleden zei MindMuscleConnection:

Nee, jij bent al een gigantische lul.

Hahaha

1 uur geleden zei MindMuscleConnection:

Nee, jij bent al een gigantische lul.

Lief doen hè, meisje met een piemel.

• Upvote 1

19 minuten geleden zei Scoopz:

Lief doen hè, meisje met een piemel.

Piemeltje, of hij is in zijn winstrol kuur :P

Als mensen goed reageren op Winstrol en iets veiligers willen, adviseer ik ze altijd S4.
Heb al een aantal atleten op S4 en iedereen wil meer haha! S4 heeft dezelfde uiterlijke en lichamelijke werkingen, zoals aders die meer ''poppen'', je spieren droger en harder maken en een hoop kracht! (niet onderschatten...)
Maar dan zonder de levertoxiciteit en acne etc. Ikzelf doe gemiddeld 3 SARMs kuurtjes per jaar en dat brengt me veel progressie met HEEL weinig tot geen bijwerkingen :):D 

10 uur geleden zei Peter Wouters:

En is die S4 dan onder de vorm van een injectie en waar haal je dit?

S4 is een van die SARMs waar ik veel info over ga schrijven hier! :)
Een SARM is een synthetische stof en de afkorting staat voor: Selective Androgen Receptor Modulator. Dat wil zeggen dat het op de androgeen receptor reageert net als een anabool hormoon (zoals Testosteron of een van zijn afgeleiden, zoals Winstrol etc.) MAAR dan zonder de nare bijwerkingen zoals acné, prostaatvergroting, levertoxiciteit, haaruitval... Je kent ze wel! Ook voor vrouwen zeer geschikt, omdat het geen mannelijk hormoon is!

Wordt gewoon oraal ingenomen, ikzelf doe het met capsules. Je kunt het ook oplossen in een mix van water en alcohol maar dat (qua smaak) is intens vies haha, dus mensen kiezen vaak voor de capsules. Is ook makkelijk doseren natuurlijk. Qua bronnen mogen we niks bespreken toch? 

Als iemand vragen heeft over wat dan ook SARMs of Steroïden gerelateerd, info kan ik altijd verstrekken. :) 

Op 28-3-2018 at 17:30 zei Shorty:

S4 is een van die SARMs waar ik veel info over ga schrijven hier! :)
Een SARM is een synthetische stof en de afkorting staat voor: Selective Androgen Receptor Modulator. Dat wil zeggen dat het op de androgeen receptor reageert net als een anabool hormoon (zoals Testosteron of een van zijn afgeleiden, zoals Winstrol etc.) MAAR dan zonder de nare bijwerkingen zoals acné, prostaatvergroting, levertoxiciteit, haaruitval... Je kent ze wel! Ook voor vrouwen zeer geschikt, omdat het geen mannelijk hormoon is!

Wordt gewoon oraal ingenomen, ikzelf doe het met capsules. Je kunt het ook oplossen in een mix van water en alcohol maar dat (qua smaak) is intens vies haha, dus mensen kiezen vaak voor de capsules. Is ook makkelijk doseren natuurlijk. Qua bronnen mogen we niks bespreken toch? 

Als iemand vragen heeft over wat dan ook SARMs of Steroïden gerelateerd, info kan ik altijd verstrekken. :) 

Leuk verhaal, maar we weten allemaal dat je met SARMS nooit zulke resultaten gaat behalen als met AAS. 

Edited by Bert1980

5 uur geleden zei Bert1980:

Leuk verhaal, maar we weten allemaal dat je met SARMS nooit zulke resultaten gaat behalen als met AAS. 

Sorry Bert, hierover moeten we het dan oneens zijn. Met S4 en Winstrol kunnen HEEL dichtbij elkaar liggende resultaten behaald worden... Dat je toevallig SARMs (of beiden misschien wel niet) geprobeerd hebt, wil niet zeggen dat iets niet kan.

Ik heb namelijk WEL beiden geprobeerd en mijn ervaring is dat ik met S4 sterker ben dan met Winstrol... maar dat is hoe ik erop reageer. (En 7 anderen in mijn kring)

Daarbij kan je S4 lekker 12 weken doen en zit je met Winstrol vast aan de 6 weken, en dan heb je altijd gelazer met je lipides en leverwaarden die compleet naar de haaien zijn! (Over de onderdrukking van je testosteronspiegel nog niet eens gesproken..)

Niet alles is zwart op wit. En (echte) SARMs zijn een perfecte middenweg voor iemand die wel een edge wil met het trainen maar niet alle negatieve bijwerkingen wil van AAS.

45 minuten geleden zei bart.verbeek@gmx.com:

Shorty,

Waarom adviseer je S4 in plaats van LGD-4033 ?

Ik had begrepen dat S4 en LGD-4033 sterker zijn dan ostarine. Maar welke van de twee (S4 en LGD-4033) is het sterkste ?

Als we het hebben over Winstrol, lijkt S4 hier het meest op in termen van wat het doet. Meer aderen laten zien, S4 is net al Winstrol meer een cutting compound dan een bulking compound. Daarom zeg ik dat. Niet zozeer omdat de ene "beter" zou zijn dan de ander!

S4 en LGD zijn allebei sterker dan Ostarine, maar ze doen allebei weer compleet andere dingen. LGD is echt een bulker, denk aan kracht en massa. S4 is een cutter, denk aan meer vasculariteit en kracht, droogheid.

Het ligt compleet aan je doelen welke je zou kiezen. Ostarine valt een beetje tussen wal en schip, het is echt geen slechte SARM, die is een beetje van alle markten thuis. Je krijgt een beetje extra kracht, uithoudingsvermogen en natuurlijk massa. Maar niet zo veel van alles als de rest. Ostarine is in mijn optiek een betere SARM om te cutten i.p.v. echt volledig bulken, dan ben je beter af met LGD. S4 zou een betere keus zijn om te cutten maar die heeft natuurlijk de bijwerking op het zicht (die gele tint, ALS je die krijgt) en is wat duurder.

- Full-on bulk? LGD.

- Beetje massa, kracht en droog blijven? OSTARINE. (Ostarine is goed all-round)

- Full-on cut met droge look, aderen en toch kracht winnen? S4.

Hoop dat het zo duidelijk is :)