Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Dianabol

Recommended Posts

Dianabol

Werking van dianabol?

Dianabol werkt licht via de androgeenreceptor en heeft daardoor een beperkte invloed op je hormoonhuishouding. Het heeft een grote invloed op de eiwitsynthese in je lichaam, bevordert het herstellen van het glycogeengehalte na de training en vergroot de spierkracht op een zeer directe manier. Methandrostenolone aromatiseert sterk, waardoor de gebruiker last kan krijgen van bijwerkingen ten gevolge van oestrogeen, daardoor is het niet geschikt voor een cutkuur. Dianabol is ook niet geschikt voor duursporters omdat het de celademhaling en het aantal rode bloedlichaampjes vermindert.

Bijwerkingen van dianabol?

De mogelijke bij werkingen zijn van diababol zijn onderandere:

• acne en vette huid
  • hoge bloeddruk
  • vasthouden van water
  • prostaathypertrofie
  • Ook kunnen bij hogere doses en/of lange kuren de testikels tijdelijk krimpen
  • Verder kan gynecomastie voorkomen, vooral bij gevoelige individuen
  • Sommige mensen kunnen last hebben van toename van het lichaamshaar en uitvallen van het hoofdhaar
  • Bij vrouwen kan vermannelijking optreden

Hoe gebruik je dianabol?

Dianabol is in pil vorm, en word dus oraal genomen. Dianabol is net als de meeste andere orale anabolen zeer schadelijk voor de lever. Dianabol word ook vaak aan het begin van lange kuren gestackt bijvoorbeeld met testosteron. Week 1-4 word dan vaak ook dianabol meegenomen in het kuurschema.

Advertentie:

Zijn er mensen die  ervaring hebben met tbol ipv dbol?Over dianabol hoor je veel maar over tbol hoor je niets?..

40 minuten geleden zei Dwb:

Zijn er mensen die  ervaring hebben met tbol ipv dbol?Over dianabol hoor je veel maar over tbol hoor je niets?..

Tbol wordt het kleinere broertje van Dbol genoemd... Is zeker niet waar!
Het is praktisch Dbol maar dan zonder het water, een stuk minder levertoxisch en geen water vasthoudende oestrogeen conversie. PERFECT voor een hercompositie of cutting cycle.

Turinabol is een stuk duurder, maar dat is simpelweg omdat je een hoger aantal mg per dag van nodig hebt EN er zijn praktisch geen bijwerkingen tegenover andere orale steroïden. Daarom is het duurder. Als het hetzelfde kost als Dbol, is het simpelweg geen Tbol!

Zorg dus simpelweg dat je een goeie bron hebt, want je wordt belazerd waar je bij staat. Het kan iemand vaak niets schelen wat jij in je keel gooit! :(

Ok,kan het ook gebruikt worden door mensen die erg gevoelig voor gyno zijn zonder er test bij te zetten?Enkel t bol en toch wat kilo's pakken...

5 uur geleden zei Dwb:

Ok,kan het ook gebruikt worden door mensen die erg gevoelig voor gyno zijn zonder er test bij te zetten?Enkel t bol en toch wat kilo's pakken...

Nee. Je zet dan je eigen testosteron productie op 0 en dan heb je daar dus geen oestrogeen conversie van... je hebt oestrogeen nodig, niet veel, maar je hebt het nodig. Anders krijg je al snel last van pijnlijke gewrichten, je brein wordt wazig, vergeetachtig, dat soort dingen. Zonder oestrogeen functioneer je niet.

EN zonder een prikje Test in de mix bij een orale steroid, heb je ook praktisch geen gains daaraan, want je lichaam heeft niks om op terug te vallen en dus verlies je alles wat je daarmee opgebouwd hebt...