Advertentie:

LvlUp

Mass Perfection Review

Recommended Posts

Een product dat ik veel gebruik na mijn training om voldoende kcal binnen te krijgen (snelle verbranding + massive muscles) is Mass Perfection. Naast dat dit voor mij een makkelijke manier is om eiwitten en koolhydraten binnen te krijgen, vind ik het ook gewoon erg lekker na de training.

Wat is het? Informatie van de website:

mass-perfection-2200_1.jpg

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Mass Perfection zal een nieuw tijdperk inluiden waar het gaat om Weight Gainers. Mass Perfection, professionele massa voor bodybuilders en fanatieke sporters. Vrijwel suikervrij maar bomvol waardevolle voedingstoffen. Mass Perfection is ongeëvenaard in de opbouw van massa.

Kenmerken Mass Perfection: 
- Ongeëvenaard in de opbouw van massa
- Elke shake laat je groeien!
- Pure kwaliteit en dat merk je
- Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
- De 4 allerbeste koolhydraten
- Bomvol vitamines en bouwstoffen
- Vrijwel vrij van suikers

Prijs: €19,90 voor een pot van 2200gr. Ik heb bij het uitgaan wel drankjes gehad waar ik meer voor moest betalen, deze prijs stelt dus echt niks voor!

Verpakking: Een shiny grijze pot, zoals de nieuwe verpakkingen van B&F er allemaal uitzien. Zoals ik shine in de gym, zo shined de pot in mijn keukenkast!

Inhoud: Poeder, om precies te zijn 2,2 gram poeder. Om precies te zijn: eiwitpoeder, havermeelpoeder, zilvervliesrijstpoeder, palatinosepoeder, rijstzemelenpoeder en de rest wat poeder is. Heel veel poeder, poeder dat jou helpt je lichaam groot en big te krijgen!

Structuur: In de pot? poeder. In je shake? In je shake is het zoals een eiwitproduct, maar dan iets dikker. Door de havermeelpoeder krijgt je shake wel een dikkere structuur. Maar dat is niet erg, dit geeft het juist een flinke “bite” zo na je hard-bevochten training.

Smaak: Goood, very goood. Mijn favo smaak is de banaan, ik neem altijd banaan. Maar hiervan heb ik vanille genomen. Maar die is dan ook erg lekker, ik raak er in ieder geval nooit op uitgekeken. De smaak is zoals je van vanille verwacht en dan heel subtiel, daarom raak ik er ook niet van op uitgekeken. Meestal is dat bij hele aanwezige smaken wel het geval. Behalve bij banaan, banaan is lekker.

Na-gevoel: Voldaan. En dan niet alleen van de training, maar ook van het gevoel dat ik mijn lichaam wat extra’s heb gegeven om nog meer big massive muscles te kunnen groeien. Vaak heb je nog dat semi lege honger gevoel na een training, je bent helemaal leeg en je kan wel wat eten. Maar dan is het al 10 uur, en om dan nog flink te eten lukt niet meer. Hiermee heb je wel dat volle gevoel, maar niet het ongemak van s’avonds laat nog moeten eten.

Conclusie: Dit is mijn life-time aanrader. De muscles die ik hiermee heb aangezet zijn niet meer op 1 arm te tellen. Niet alleen doet het zijn werk meer dan goed, de smaak is ook nog eens een blijvertje. Geen ge-etter meer met het uitzoeken van smaken, met vanille zit je voor levenslang geramd!

(Al is banaan ook erg lekker)

Link naar product

• Upvote 1

Advertentie:

Nette review!

Ben zelf altijd beetje bang met weight gainers omdat ik snel vet aankom :/

Thanks! Als je dat hebt zijn weightgainers niet je vrienden inderdaad. Ik moet er juist voor oppassen dat wanneer ik weer fanatiek aan het sporten ben ik voldoende eet. Zeker na een intensieve rugbytraining kan ik een goede weightgainer echt wel goed gebruiken. 

1 uur geleden zei LvlUp:

Thanks! Als je dat hebt zijn weightgainers niet je vrienden inderdaad. Ik moet er juist voor oppassen dat wanneer ik weer fanatiek aan het sporten ben ik voldoende eet. Zeker na een intensieve rugbytraining kan ik een goede weightgainer echt wel goed gebruiken. 

Jaa zeker is goede bron voor koolhydraten! Zeker handig ook voor ecto's.

Goed review en ik sluit helemaal bij je aan. Goed product, doet wat het moet doen en een mooie prijs voor deze kwaliteit. Vult goed en heeft ook een goede smaak, vaak wel eens weight gainers van andere merken gehad die mij te zoet waren. Deze is precies goed. 

Ik als geboren ecto heb veel profijt gehad van deze gainer. Vooral in de wintermaanden een welkome versterking. 

Edited by ijzer

28 minuten geleden zei MindMuscleConnection:

Heb zelf geen gainers nodig (gain al van twee sneetjes brood) maar veel bekenden van me gebruiken deze wel en volgens mij bevalt het hen goed! 

Wel quality gainz hoop ik..:P

Edited by Scoopz