Advertentie:

LvlUp

Mass Perfection Review

Recommended Posts

Een product dat ik veel gebruik na mijn training om voldoende kcal binnen te krijgen (snelle verbranding + massive muscles) is Mass Perfection. Naast dat dit voor mij een makkelijke manier is om eiwitten en koolhydraten binnen te krijgen, vind ik het ook gewoon erg lekker na de training.

Wat is het? Informatie van de website:

mass-perfection-2200_1.jpg

Mass Perfection, puur "Super Food" voor je spieren!

Mass Perfection zal een nieuw tijdperk inluiden waar het gaat om Weight Gainers. Mass Perfection, professionele massa voor bodybuilders en fanatieke sporters. Vrijwel suikervrij maar bomvol waardevolle voedingstoffen. Mass Perfection is ongeëvenaard in de opbouw van massa.

Kenmerken Mass Perfection: 
- Ongeëvenaard in de opbouw van massa
- Elke shake laat je groeien!
- Pure kwaliteit en dat merk je
- Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
- De 4 allerbeste koolhydraten
- Bomvol vitamines en bouwstoffen
- Vrijwel vrij van suikers

Prijs: €19,90 voor een pot van 2200gr. Ik heb bij het uitgaan wel drankjes gehad waar ik meer voor moest betalen, deze prijs stelt dus echt niks voor!

Verpakking: Een shiny grijze pot, zoals de nieuwe verpakkingen van B&F er allemaal uitzien. Zoals ik shine in de gym, zo shined de pot in mijn keukenkast!

Inhoud: Poeder, om precies te zijn 2,2 gram poeder. Om precies te zijn: eiwitpoeder, havermeelpoeder, zilvervliesrijstpoeder, palatinosepoeder, rijstzemelenpoeder en de rest wat poeder is. Heel veel poeder, poeder dat jou helpt je lichaam groot en big te krijgen!

Structuur: In de pot? poeder. In je shake? In je shake is het zoals een eiwitproduct, maar dan iets dikker. Door de havermeelpoeder krijgt je shake wel een dikkere structuur. Maar dat is niet erg, dit geeft het juist een flinke “bite” zo na je hard-bevochten training.

Smaak: Goood, very goood. Mijn favo smaak is de banaan, ik neem altijd banaan. Maar hiervan heb ik vanille genomen. Maar die is dan ook erg lekker, ik raak er in ieder geval nooit op uitgekeken. De smaak is zoals je van vanille verwacht en dan heel subtiel, daarom raak ik er ook niet van op uitgekeken. Meestal is dat bij hele aanwezige smaken wel het geval. Behalve bij banaan, banaan is lekker.

Na-gevoel: Voldaan. En dan niet alleen van de training, maar ook van het gevoel dat ik mijn lichaam wat extra’s heb gegeven om nog meer big massive muscles te kunnen groeien. Vaak heb je nog dat semi lege honger gevoel na een training, je bent helemaal leeg en je kan wel wat eten. Maar dan is het al 10 uur, en om dan nog flink te eten lukt niet meer. Hiermee heb je wel dat volle gevoel, maar niet het ongemak van s’avonds laat nog moeten eten.

Conclusie: Dit is mijn life-time aanrader. De muscles die ik hiermee heb aangezet zijn niet meer op 1 arm te tellen. Niet alleen doet het zijn werk meer dan goed, de smaak is ook nog eens een blijvertje. Geen ge-etter meer met het uitzoeken van smaken, met vanille zit je voor levenslang geramd!

(Al is banaan ook erg lekker)

Link naar product

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Nette review!

Ben zelf altijd beetje bang met weight gainers omdat ik snel vet aankom :/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks! Als je dat hebt zijn weightgainers niet je vrienden inderdaad. Ik moet er juist voor oppassen dat wanneer ik weer fanatiek aan het sporten ben ik voldoende eet. Zeker na een intensieve rugbytraining kan ik een goede weightgainer echt wel goed gebruiken. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei LvlUp:

Thanks! Als je dat hebt zijn weightgainers niet je vrienden inderdaad. Ik moet er juist voor oppassen dat wanneer ik weer fanatiek aan het sporten ben ik voldoende eet. Zeker na een intensieve rugbytraining kan ik een goede weightgainer echt wel goed gebruiken. 

Jaa zeker is goede bron voor koolhydraten! Zeker handig ook voor ecto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed review en ik sluit helemaal bij je aan. Goed product, doet wat het moet doen en een mooie prijs voor deze kwaliteit. Vult goed en heeft ook een goede smaak, vaak wel eens weight gainers van andere merken gehad die mij te zoet waren. Deze is precies goed. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik als geboren ecto heb veel profijt gehad van deze gainer. Vooral in de wintermaanden een welkome versterking. 

Edited by ijzer

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minuten geleden zei MindMuscleConnection:

Heb zelf geen gainers nodig (gain al van twee sneetjes brood) maar veel bekenden van me gebruiken deze wel en volgens mij bevalt het hen goed! 

Wel quality gainz hoop ik..:P

Edited by Scoopz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors