Advertentie:

Sign in to follow this  
alex

resultaten alex

Recommended Posts

Oei, hopelijk niet al te ernstig!!

nu moet je even niet denken aan al je trainen en gewichtsverlies e.d. 

Eerst focussen op beter worden!!

Advertentie:

Wat @P2I zegt! Eerst beter worden. Kracht komt wel weer! Heel veel sterkte!

redelijk goed nieuws dit keer,

vandaag nog wat onderzoekjes gehad en het gesprek met de arts wat op stond voor donderdag kon ook gelijk vandaag, arts deed zelf de onderzoeken en had door het uitvallen van een andere patient gelijk tijd om alles af te handelen.

het probleem komt bij het hart vandaan maar is het is niet ernstig en behoeft geen behandeling, kan daar gewoon 100 mee worden

ik moet in de toekomst wel de combinatie stress vermoeidheid en dan toch hard willen trainen zien te vermijden.

en dat was nu precies wat er die dag gebeurde, ik voelde mezelf al een tijd moe, kreeg die dag heel slecht nieuws te verwerken en ben toen toch maar gaan trainen, en toen ging ik op de deadlift helemaal out, en dan word je wakker in het ziekenhuis. dan is het 5 uur later, en is je hart geresett

maar genoeg daarover, vandaag toch ook maar weer getraind, met dezelfde gewichten als zaterdag, het voelde wel een heel stuk beter aan, heb zaterdag, zondag  en vandaag  behoorlijk wat calorieen naar binnen lopen werken en dat doet me goed.

en er is veel meer rust nu na het gesprek met de arts

ik hou mijn stronglift schema toch maar even aan, met de verlaging die ik nu heb gedaan train ik deze week en volgende week nog behoorlijk onder mijn vorige nivo dus dat is niet te zwaar, ben wel nog wat meer gewicht kwijt>:(

• Upvote 1

Blij te horen dat alles meevalt. 

Het wordt even aanpassen, maar je vindt je weg wel. 

Succes!

3 uur geleden zei alex:

redelijk goed nieuws dit keer,

vandaag nog wat onderzoekjes gehad en het gesprek met de arts wat op stond voor donderdag kon ook gelijk vandaag, arts deed zelf de onderzoeken en had door het uitvallen van een andere patient gelijk tijd om alles af te handelen.

het probleem komt bij het hart vandaan maar is het is niet ernstig en behoeft geen behandeling, kan daar gewoon 100 mee worden

ik moet in de toekomst wel de combinatie stress vermoeidheid en dan toch hard willen trainen zien te vermijden.

en dat was nu precies wat er die dag gebeurde, ik voelde mezelf al een tijd moe, kreeg die dag heel slecht nieuws te verwerken en ben toen toch maar gaan trainen, en toen ging ik op de deadlift helemaal out, en dan word je wakker in het ziekenhuis. dan is het 5 uur later, en is je hart geresett

maar genoeg daarover, vandaag toch ook maar weer getraind, met dezelfde gewichten als zaterdag, het voelde wel een heel stuk beter aan, heb zaterdag, zondag  en vandaag  behoorlijk wat calorieen naar binnen lopen werken en dat doet me goed.

en er is veel meer rust nu na het gesprek met de arts

ik hou mijn stronglift schema toch maar even aan, met de verlaging die ik nu heb gedaan train ik deze week en volgende week nog behoorlijk onder mijn vorige nivo dus dat is niet te zwaar, ben wel nog wat meer gewicht kwijt>:(

Behoorlijk heftige ervaring man, gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

Met veel eten en lekker trainen komt alles vanzelf weer, je gewicht komt dan weer op oude niveau!

Keep on going! :)

• Upvote 1

thx guys

ga het zeker wat rustig doen nu en de komende tijd, het is alleen een beetje jammer dat ik dat zelf altijd als laatste door heb  :$

ben al wel aan het kijken hoe ik over een tijdje mijn training en voeding in zal gaan vullen, want het moet wel een beetje anders allemaal.

17 uur geleden zei alex:

thx guys

ga het zeker wat rustig doen nu en de komende tijd, het is alleen een beetje jammer dat ik dat zelf altijd als laatste door heb  :$

ben al wel aan het kijken hoe ik over een tijdje mijn training en voeding in zal gaan vullen, want het moet wel een beetje anders allemaal.

Misschien moet je aan 'auto regulation training' gaan doen. Dit houd in dat je je training afstemt op hoe je je voelt, zowel mentaal als fysiek. Je kan dan bijvoorbeeld op dagen dat je je goed voelt op kracht gaan trainen. Heb je een minder goede dag dan train je aan low volume en low intensity. Of een hypertrofie training.

Dit is ongeveer hetzelfde als 'daily undulating periodization' maar flexibeler. Studies die dit protocol onderzochten zagen betere gains tegenover een klassieke manier van trainen.

14463262_978570415599699_583192457539138

14462826_978202148969859_843779128922006

• Upvote 2

intressant peter

ga ik zeker eens beter bekijken, spreekt me zeker wel aan om zo te gaan trainen