Advertentie:

Freehome13

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn naam is Edward en ben 18 jaartjes jong.
Ik ben compleet nieuw in het wereldje zeg maar. Vandaar ook dat ik mijzelf heb aangemeld hier. Zodat ik vanuit jullie ervaringen misschien tips kan halen.

Na een bepaald punt te hebben bereikt vond ik dat het genoeg was. Het doel voor mij is duidelijk, kortweg afvallen.Er moet op 1 januari 2017 zeker 25 kilo af zijn. Als ik dit eerder heb behaald ga ik uiteraard nog wat verder.
Vanaf morgen ga ik daarom ook proberen om drie dagen in de week naar de fitness te gaan. Nou weet ik al door wat zoeken op internet dat ik met alleen fitness er niet ga komen. Letten op wat ik eet is daarom ook een grote stap die ik wil maken. Ik weet niet of sommige van jullie er ervaring mee hebben? Dan heb ik het over schema's.
Ik wil het niet te drastisch gaan aanpassen maar eigenlijk gewoon beginnen met het afschaffen van alles slechts. En dan ik combinatie met fitness de kilo's er proberen af te trainen.
Hoe staan jullie hier tegen over? Zeggen jullie van dat is goed om te beginnen of zouden jullie het nog anders doen?
Morgen ga ik in overleg met mijn instructeur hopelijk een trainingsschema uitwerken. Want zoals ik al zei, ben redelijk nieuw.
Hebben jullie misschien nog tips voor oefeningen of iets dergelijks?
Ik hoop dat ik dankzij jullie tips mijn doel kan gaan proberen halen!

Groetjes,

Advertentie:

Hey Edward,

Allereerst welkom op het forum!

Om je goed te kunnen helpen qua voeding zou ik graag willen eten wat je nu op een dag eet.

Hieronder vind je een aantal handige links die zeker voor jou goed van pas zullen komen:

Sportieve groeten,

Fit!

• Upvote 1

Welkom Edward :)!

Goed plan om niet meteen drastisch je eetgewoonten aan te gaan passen. Plotseling je eetgewoonten compleet omgooien valt zwaar en niet iedereen houdt het vol, daarom zijn in mijn ogen kleine stappen beter :)

• Upvote 1

Fit,