Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Het nieuwe jaar komt er aan met nieuwe kansen!

Recommended Posts

Het nieuwe jaar komt er weer aan, en dat zit natuurlijk weer vol met doelstellingen!

Wat word jou grootste doelstelling op gebied van fitness in 2016?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

In dit draadje wens ik iedereen alvast prettige kerstdagen en dat iedereen zijn doelstellingen voor 2016 haalt en vooral gezond blijft.

Mijn doelstelling voor 2016 is verbetering op alle onderdelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn doelstelling wordt de drie cijfers halen op de weegschaal, meer doen wat ik zelf wil en niet wat anderen van je verwachten en genieten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet wat me doelstellingen zijn, hoop dat ik een beter jaar krijg dan afgelopen jaar. En dat ze eindelijk achterhalen wat er mis is...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei klasens:

meer gains

Dat willen we stiekem allemaal denk ik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn doelstelling wordt de 2 cijfers houden op de weegschaal, de 3 heb ik afscheid van genomen :/

verder hoop ik in 2016 net zoveel fun op fitnessgebied te beleven als afgelopen jaar met als doel, betere gezondheid, meer energie en natuurlijk mooi en rustig groter worden.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn natuurlijk al weer even bezig met 2016 maar ik ben hier pas net dus ik gooi ze er toch nog even in. :)

Ik ga (wederom) sterker worden op de deadlift, squat, bench press en overhead press.

Ik heb trouwens hiervoor wel lange termijn doelen, maar deze verwacht ik niet dit jaar al te halen (hoewel de deadlift 1,5xbw misschien wel).

Deadlift 1,5xbw 112,5 kg en daarna natuurlijk 2xbw 150 kg (laatst 110 kg gehaald)

Squat 1xbw 75 kg (vorig jaar 57,5 kg ja flink werk aan de winkel, zucht)

Bench press 1xbw 75 kg (vorig jaar 50 kg)

Overhead press 1/2xbw 37,5 kg en daarna ooit 1xbw 75 kg (LOL) (vorig jaar 32,5 kg)

Ik ga er hierbij dus vanuit dat ik 75 kg weeg, wat ik nu gemiddeld ook weeg. Als ik nog wat afval of aankom (je weet niet) stel ik deze doelen qua kg dus wel bij hahaha.

Maar deze lange termijn doelen vind ik minder belangrijk, dat is meer om een getal te hebben om uiteindelijk naar toe te werken. Belangrijker is voor mij gezond bezig zijn qua trainen en voeding (dit kun je heel breed zien, ik heb nog wel wat issues met voeding) en sterker worden.

Qua voeding wil ik normaal kunnen omgaan met eten en van mijn junkfood/eetverslaving af. Inmiddels ben ik al het hele jaar (xD) goed bezig. Verder ga ik me niet meer druk maken om het precieze cijfer op de weegschaal of een vetpercentagemeting, maar alleen nog maar om de spiegel, mijn riem en het gewicht op de barbell. :)

Heel verhaal maar dat mijn doelen maar duidelijk zijn. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Als je Shorty toch gaat appen moet je zeker even vragen naar Cardarine. Dat is geen Sarm maar is tijdens een cut wel echt een hele dikke plus 💪🏻✅
    • Hai Nick,   heftig zeg, goed om te horen dat je weer op de goede weg bent, Zoiets zet je leven totaal op zijn kop! wat beteft de progressie: het feit dat je weer sport geeft al aan dat de progressie er zeker al wel is. Bekijk het in kleine stapjes en hou alles bij, dat is echt belangrijk. Soms denk je niet vooruit te gaan maar als je niets bijhoudt dan kan je het ook onmogelijk weten. Zo te horen zit je wel al op een tijdelijk plafond en dat is niet gek na al die ellende, je lijf heeft echt een klap gehad. 
        maak een trainschema en volg dat consistend, dan wordt je er het snelst beter in zoals je weet. En maak het niet te gek. 
      Bv, ik noem even wat: bankdruk doe je met 50 kilo 4x6. Pobeer de keer erop 5x6, of 4x7 a 8. Dan ben je ongemerkt na een tijdje al heel wat verder. En doe die zelfde oefeningen met max 2 a 3 dagen ertussen opnieuw, Anders ga je niet de beste timing hebben kwa supercompensatie. 
        sterkte en goed te horen dat je weer bezig Bent! mvg Sander
    • Hai Gary,   ik ken het niet maar heb het even opgeZocht net. Als je het mij vraagt: weer gewoon een mengsel van dingen die nu gehyped wordt. Als je echt alles tot in de puntjes goed doet en je voeding en training is dus perfect, je zit tegen je max, heel mischien ga je dan een mini sprongetje maken. 
      Dan kan je beter even doorsparen en van dat geld bv een flesje lgd 4033 gaan kopen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je resultaat boekt en gaat zien. Maar ook hier geldt weer: voeding en training moet kloppen en dan heb je met zo’n middeltje die extra stap. 
        mvg Sander
  • Sponsors