Advertentie:

klasens

Body en fit casein kwaliteit

Recommended Posts

"Door grote vraag naar een nieuwe test op Bodyenfit hebben we een stikstofanalyse + koolhydraten en suikers op casein Perfection laten uitvoeren. Om een correct beeld van hun huidige producten te krijgen hebben voor caseïne gekozen zodat we zeker weten dat niet alleen whey perfection aangepast zou zijn.

Hierbij hebben we ook de caseïne van XXL laten testen op dezelfde waardes voor een eerlijke vergelijkingen tussen de producten waar het allemaal mee begonnen is op dit forum.

Een aminozuuranalyse is aangewezen voor het uitsluiten van amino spiking!

Analysis

Analysis

Meningen ? 
Heeft body en fit echt zulke waardeloze producten of is dit onderzoek niet geheel "onafhankelijk" ?. 

Advertentie:

Zou wel heel vreemd zijn als deze echt zo ver onder de grens zou zitten na alles wat al eerder is voorgevallen lijkt mij.

Het onderzoek is gedaan door Supplementenlabtest, die alles doen om XXL op te hemelen en B&F onderuit te halen. Ik betwijfel hun onafhankelijkheid en betrouwbaarheid enorm. Bij het product op de site van B&F vind je ook gewoon een goede labtest. 

Planmatig je concurrent proberen onderuit te halen als je het mij vraagt. 

Ik ben ook niet zo van die supplementen lab dinges. Niet een transparante website, waardoor ik geen idee heb in hoeverre zij onafhankelijk zijn. 

B&f heeft ook testen online staan, ik kan me niet voorstellen dat daarmee geknutseld wordt. 

Wanneer je een simpele rekensom doet, kom je uit op het feit dat de waardes opgegeven door Body & Fit overeenkomen met de analyse van Supplementenlabtest. Het is dus eigenlijk een nutteloze analyse en zonde van het geld voor de test.
De procentuele verschillen komen doordat  verschillende smaken gebruikt zijn. Banaan en vanille zijn getest en deze twee hebben altijd een afwijking ten opzichte van een smaakloze variant.

Storm in een glas water en niets aan de hand.