Advertentie:



Sign in to follow this  
Leon

Even voorstellen.

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Hierbij wil ook ik mij zelf even voorstellen.

Ik ben Leon, 20 jaartjes oud en in het dagelijkse leven vrachtwagen chauffeur.

Nu precies een jaar terug waren mijn bezigheden overdag, druk zijn op school, en uit school snel de sport school in.

Op dat moment hield ik mij nog niet zo zeer bezig met eetschema's en train schema's.

Op het moment dat ik ben gaan werken ben ik gestopt met sporten, dit vond ik zeer jammer. Want mijn doel was toch echt groot worden.

 

nu een jaar verder ben ik ondertussen al weer twee weken druk aan het sporten.

En hoop via dit forum aan wat meer informatie te komen,  kwa extra voeding enz.

 

op dit moment sport ik 4 maal per week.

3 eiwit shakes per dag

1 maal per dag creatine 

 

Doel: groot worden

 

Lengte: 180

gewicht: 64 kg

 

Tips zijn altijd welkom!

 

 

groeten,

Leon 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom Leon!

Misschien kun je je voeding schema eens posten. Wellicht kunnen we je helpen om je doel wat beter te kunnen bereiken! :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey leon

welkom, een mooi doel heb je, maar hoe groot wil je worden is dan gelijk de vraag die je aan jezelf moet stellen. met andere woorden stel een realistisch einddoel voor jezelf zodat je weet waar je naartoe werkt liefst met wat tussendoelen zodat je kunt aanpassen en bijsturen in je training en je voeding.

hier heb je vast een trainingsschema;   ;)

sporten_motivatie.jpg.886d9987522fe5f913

met je 1.80 m en 64 kilo zal eten heel belangrijk zijn,ik zie dat je veel eiwit neemt, maar vergeet ook je koolhydraten niet

op het forum en internet is er heel veel over geschreven mbt hoeveelheden en verhoudingen, dus is niet moeilijk te vinden.

je doel behalen is mooi, maar de weg naar dat doel toe is eigenlijk het mooist...

goodluck!!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Bedankt voor je advies, cutten is zoals ik begrijp voor nu (nog niet)nodig?Ik kan het hardlopen zeker wel wat naar beneden schroeven,maar hoeveel?   Het groeien in spiermassa heeft voorlopig mijn eerste prioriteit,maar het hardlopen wil ik ook niet helemaal opgeven(dilemma) (ik werk thuis,dus meer eten is niet heel problematisch)
    • Beide eigenlijk, weegschaal niet extreem veel, ik denk afgelopen 5/6 weken zo’n 4/5 kilo aangekomen, maar voonamelijk indd in de spiegel en mensen die het zeggen.
    • Hoi Frederique,

      In elk geval welkom op het forum!  Hoop dat we je wat kunnen helpen.
      Het is goed dat je je man hebt laten meten, want dat is een goed uitgangspunt, dan kan je ook de daadwerkelijke veranderingen zien gebeuren.

      Allereerst wil ik je vertellen dat het alleen mogelijk is om extra spiermassa te bouwen als je meer eet dan dat je verbrandt. En dat is natuurlijk wel te doen, meer eten dan je nodig hebt en keihard trainen. Maar! Jij doet ook aan hardlopen, en DAT maakt het moeilijker voor jou. Want dat verbrandt stiekem veel kcal die je lichaam eigenlijk nodig zou hebben om te groeien in spiermassa. 

      Je kunt best wat cardio doen naast je krachttrainingen, maar als je op de meest efficiënte manier wilt groeien, zal je de hardloopsessies toch even wat omlaag moeten schroeven. OF dat, of VEEL meer eten. En dat tweede is op een gegeven moment toch lastig, zeker naast een baan etc.  

      Het is een beetje afwegen wat je het liefst wilt.
  • Sponsors