Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

2.5 jaar training progress?

Recommended Posts

Hierbij even vergelijking fotos :D

Foto van voordat ik begon heb ik eigenlijk niet omdat ik toen dik was :D

Foto 1 op op 20% BF en foto 2 is op ongeveer 12 % is net koud genomen.

gains.png

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Thanks man :D 

6 uur geleden zei klasens:

lekka bezig

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Marleentje:

Hahaha zal ik mijn spierballen is laten zien haha?

Hahaha doe dat is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

das een mooie strakke bovenarm fit, meet je wel eens omtrek ook?

 

5 uur geleden zei Marleentje:

Ik heb echt wel spierballen:D

dat moet haast wel marleentje, als ik zie wat jij naar boven lift. sterk en stoer, love it

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zojuist zei alex:

das een mooie strakke bovenarm fit, meet je wel eens omtrek ook?

 

dat moet haast wel marleentje, als ik zie wat jij naar boven lift. sterk en stoer, love it

Nou even zonder opscheppen... Mijn trainer zegt vaak jij hebt daar een partij spieren in je armen zitten waar menig man jaloers op zou zijn... Zelfde geld voor me nek schijnen ook spieren te zitten waar je u tegen zegt ben nogal mannelijk aangelegd. (Komt waarschijnlijk door me chromosoonafwijking.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof het gelijk marleentje, om een deadlift goed te kunnen doen moeten al je spieren die nodig zijn om zulke gewichten te liften sterk en getrained zijn. als er een spiergroep zwakker is is dat de zwakke schakel en zal die je beperken.

ik kan bijvoorbeeld geen zware lifts doen omdat mijn linkerbeen mij beperkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 uur geleden zei alex:

das een mooie strakke bovenarm fit, meet je wel eens omtrek ook?

 

dat moet haast wel marleentje, als ik zie wat jij naar boven lift. sterk en stoer, love it

Meet eigenlijk nooit is veel te klein :D Laatste keer was het rond de 36,5.

Armen groeien bij mij het lastigste, voornamelijk mijn triceps willen niet echt. Daarintegen groeien mijn benen al als ik alleen naar het squat rek kijk hahha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Beste leden,   Als eerste wil ik jullie alvast bedanken voor de hulp en voor de reacties!   Ik ben sinds kort weer begonnen met fitness, met als doel om flink af te vallen en toch maar eens dat bierbuikje kwijt te raken. Alles wat erbij komt (spieren kweken) is uiteraard mooi meegenomen, maar vooral wil ik flink afvallen en weer een goed figuur krijgen. Ik ben inmiddels 35 en dat heeft me aangespoord om toch na jaren niet gesport te hebben weer het fitness op te pakken. Ik weet echter niet waar ik moet beginnen en welk schema hierbij het beste is om te volgen.   Ik ga gemiddeld 3x per week sporten, ben pas sinds vorige week begonnen. Is het goed om voornamelijk cardio te doen of krachttraining?   Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen.   Groet,   Michael
    • Goedemorgen!   Mijn naam is Michael, 35 jaar en ben sinds kort weer begonnen met fitness. Hobby's zijn voetbal, gamen en fitness.   Vroeger altijd flink gesport, nu jaren niet meer gedaan dus een nieuw begin. Doel is voornamelijk afvallen na al die corona - kilo's die erbij zijn gekomen en wat spieren kweken.   Groet,   Michael
    • The best motivational songs and videos ...
      Stay tuned for Further activities ...
             
  • Sponsors