Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Makkelijk klaar te maken groeten

Recommended Posts

Iedereen kent het wel, weinig tijd, en toch een goede gezonde maaltijd maken met dus groenten. Enkele groenten wat je makkelijk en snel kan klaarzetten zijn bijvoorbeeld: Broccoli, Spinazie, andijvie, wortel.

Ook zou je eventueel voor overdag makkelijk: Cherrytomaatjes of komkommer kunnen meenemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Rijst, kipfilet ook zomaar klaar. Het is maar net hoe moeilijk je het jezelf wilt maken :) Gekookte eieren!! 

Wraps met kipfilet/pindakaas/hutenkase.

Noten, zaden, brood

Edited by topeiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rijst, kipfilet ook zomaar klaar. Het is maar net hoe moeilijk je het jezelf wilt maken :) Gekookte eieren!! 

Wraps met kipfilet/pindakaas/hutenkase.

Noten, zaden, brood

Lekkere groenten @topeiko ....:D

Lang leve wokgroenten! Snel, makkelijk en gezond.

Edited by Scoopz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een dagje geen tijd hebt en toch een voedselrijke maaltijd wil met aardappelen en vlees kun je zo langs je plaatselijke keurslager. Dit doe ik meestal eenmaal per week en ze serveren heerlijke verse spinazie, broccoli, bloemkool etc. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ijzer inderdaad, die slagers maken donders lekkere gerechten. Helemaal nu het weer winter wordt, stampotje van de slager!

Edited by Scoopz
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das zeker een goede :P Ik heb ook uitgevonden dat groente shakes prima zijn. Ik had laatst wortelen gekocht en was te lui om het te koken. Gooi ik het in de blender en drink ik het op :P haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

@topeiko Heb ooit zo'n ding gekocht. Perfect voor wat jij bedoeld.

HR2094_00-IMS-nl_NL?wid=1250&$jpglarge$

Alleen heeft ie bij mij niet zo'n rare verhouding....

Edited by Scoopz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Bij mij zitten de 3 grote zeker niet in mijn schema. Doe ze absoluut nooit.   Reden: - Benchpress heeft de allergrootste risico's en kansen op blessures (schouders) - Squats vind ik persoonlijk helemaal niks en ik pak gewoon een grote dumbbell en doe boxsquats. (Veel natuurlijker en het gewicht kan je loslaten als het te gek wordt en lig je er niet onder te kijken...) - Deadlift: waarom? Er zijn fantastische machines die de erector truncii isoleren en isolatieoefening zijn simpelweg veel beter voor groei van die specifieke spiergroep.
    •   Waarom je fucking oestradiol, prolactine en progesteron niet? Pak die dan ff mee  heb je in elk geval EEN waarde. Hoef je straks nooit ergens om te gokken.   Voor de rest helemaal mee eens. Waarom wilde de huisarts je vrije testosteron niet laten meten? Geen enkele reden om het niet te doen...  
    • Vraag aan de 40 plussers. Behoort de deadlift nog tot jullie wekelijkse trainingsroutine ? Naar verluidt zou deze oefening uit de grote 3 toch niet zo spiergroei bevorderend zijn als aanvankelijk gedacht. Voorde rijpere kracht trainers zou het trainingsherstel bij deadliften te lang duren en nadelig zijn voor je gains. Zou romanian deadlift ook best vermeden worden dan ? De winst, spiergroei, zou bij kleinere oefeningen beter zijn. Daarbij wordt afgeraden moest je ze toch doen, ze als eerste in je trainingssessie af te werken. Ik dacht juist dat zo'n geweldige compoundoefening excellent was om natuurlijk groeihormoon te produceren. Allemaal veel tegenkantingen en was er juist zo lekker mee begonnen.    
  • Sponsors