Advertentie:

Muscle Starter Pack
Fit

Makkelijk klaar te maken groeten

Recommended Posts

Iedereen kent het wel, weinig tijd, en toch een goede gezonde maaltijd maken met dus groenten. Enkele groenten wat je makkelijk en snel kan klaarzetten zijn bijvoorbeeld: Broccoli, Spinazie, andijvie, wortel.

Ook zou je eventueel voor overdag makkelijk: Cherrytomaatjes of komkommer kunnen meenemen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Rijst, kipfilet ook zomaar klaar. Het is maar net hoe moeilijk je het jezelf wilt maken :) Gekookte eieren!! 

Wraps met kipfilet/pindakaas/hutenkase.

Noten, zaden, brood

bewerkt door topeiko

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Rijst, kipfilet ook zomaar klaar. Het is maar net hoe moeilijk je het jezelf wilt maken :) Gekookte eieren!! 

Wraps met kipfilet/pindakaas/hutenkase.

Noten, zaden, brood

Lekkere groenten @topeiko ....:D

Lang leve wokgroenten! Snel, makkelijk en gezond.

bewerkt door Scoopz

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je een dagje geen tijd hebt en toch een voedselrijke maaltijd wil met aardappelen en vlees kun je zo langs je plaatselijke keurslager. Dit doe ik meestal eenmaal per week en ze serveren heerlijke verse spinazie, broccoli, bloemkool etc. 

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

@ijzer inderdaad, die slagers maken donders lekkere gerechten. Helemaal nu het weer winter wordt, stampotje van de slager!

bewerkt door Scoopz
  • Upvote 2

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Das zeker een goede :P Ik heb ook uitgevonden dat groente shakes prima zijn. Ik had laatst wortelen gekocht en was te lui om het te koken. Gooi ik het in de blender en drink ik het op :P haha

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

@topeiko Heb ooit zo'n ding gekocht. Perfect voor wat jij bedoeld.

HR2094_00-IMS-nl_NL?wid=1250&$jpglarge$

Alleen heeft ie bij mij niet zo'n rare verhouding....

bewerkt door Scoopz

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition