Advertentie:

Sign in to follow this  
Roy

nieuw lid

Recommended Posts

Beste leden.

Ik ben Roy 23 jaar en kom uit regioZuid-Holland.

Ik ben 2 maanden geleden aan me  knie geopereerd en probeer via deze site weer tegaan trainen.

Voor fitniss zat ik 10 jaar op kickboxen,ik ben hier nou een tijdje mee gestopt en ben heel veel kilootjes  aangekomen.

Ik ga via deze site en forums het sporten weer oppakken .mijn hoofd doel is om 15 kilo aftevallen. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

25 minuten geleden zei Roy:

Beste leden.

Ik ben Roy 23 jaar en kom uit regioZuid-Holland.

Ik ben 2 maanden geleden aan me  knie geopereerd en probeer via deze site weer tegaan trainen.

Voor fitniss zat ik 10 jaar op kickboxen,ik ben hier nou een tijdje mee gestopt en ben heel veel kilootjes  aangekomen.

Ik ga via deze site en forums het sporten weer oppakken .mijn hoofd doel is om 15 kilo aftevallen. 

 

 

Hoi roy welkom op het forum!

Hopelijk kun je hier de informatie vinden die je zoekt, als je vragen hebt horen we het graag!

Succes met het behalen van je doel houd ons op de hoogte :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaa ben al een tijdje bezig met me inlezen. Er staan hele makkelijke en leuke dingen tussen om aftevallen. Fitnisen zal het probleem niet worden. Alleen hou ik er wel is van om wat lekker en wat makkelijkst te eten 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoi,

      Ik ben hier omdat ik graag advies zou krijgen over voeding.
        Leeftijd: 25 jaar Lengte: 178cm Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%
      In het verleden veel gevoetbald. Tevens ook vaker gestart met fitness, maar ook weer even makkelijk gestopt. Sinds 1-1-2019 heb ik de knop omgezet en ben ik minimaal 5dagen per week gaan sporten. Heb 3 schema’s afgewisseld.   Schema 1: Ma: Benen, Schouders/traps en Buik.
      Di: Borst, Biceps en Buik. Woe: Rug, Triceps en Buik. Do: Benen, Schouders/traps en Buik. Vrij: Borst, Biceps en Buik. Za: Rug, Triceps en Buik. Zo: Rust   Schema 2(Full-Body): Ma: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Di: Benen, Schouders, Traps en Buik. Woe: Rust Do: Borst, Biceps, Rug, Triceps en Buik. Vrij: Benen, Schouders, Traps en Buik. Za: Rust Zo: Rust   Schema 2(5 dagen splitschema): Ma: Benen. Di: Borst en Buik. Woe: Rust. Do: Rug en Onderarmen/Polsen. Vrij: Schouders en Traps. Za: Rust. Zo: Biceps, Triceps en Buik.   Tot midden februari 2020 redelijk volgehouden met soms een maand wat minder enz.   Enkele cijfers van dit ‘’jaar’’(gemeten met zelfde professionele weegschaal en 4punts meting tang): Gewicht januari 2019: 91,1kg Gewicht februari 2020: 86,87kg Vetpercentage januari 2019: 25% Vetpercentage februari 2020: 18,5%   Ik drink overdag alleen maar water en crystal clear (Meer als 5l per dag totaal).   Laatste meting 27-3-2020: Gewicht: 84,2kg Vetpercentage: 16,5%   Nu ben ik op zoek naar een dieet en had ik zelf al wat dingen samengesteld enz. Mijn doel is tussen de 10 en 13 vetpercentage. Ik wil een dieet rond de 2000Kcal.       Wie kan me verder helpen? Ik zoek nog iets wat ik kan eten na het avondeten en eventueel nog iets aanpassen om beter aan mijn doel qua waardes te komen.     Hoor graag     Groetjes.

    • Nice... maar er ontbreekt iets... 🤔 iets wat je de motivatie geeft om net dat extra te doen... 👀    Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors