Advertentie:



Sign in to follow this  
Roy

nieuw lid

Recommended Posts

Beste leden.

Ik ben Roy 23 jaar en kom uit regioZuid-Holland.

Ik ben 2 maanden geleden aan me  knie geopereerd en probeer via deze site weer tegaan trainen.

Voor fitniss zat ik 10 jaar op kickboxen,ik ben hier nou een tijdje mee gestopt en ben heel veel kilootjes  aangekomen.

Ik ga via deze site en forums het sporten weer oppakken .mijn hoofd doel is om 15 kilo aftevallen. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

25 minuten geleden zei Roy:

Beste leden.

Ik ben Roy 23 jaar en kom uit regioZuid-Holland.

Ik ben 2 maanden geleden aan me  knie geopereerd en probeer via deze site weer tegaan trainen.

Voor fitniss zat ik 10 jaar op kickboxen,ik ben hier nou een tijdje mee gestopt en ben heel veel kilootjes  aangekomen.

Ik ga via deze site en forums het sporten weer oppakken .mijn hoofd doel is om 15 kilo aftevallen. 

 

 

Hoi roy welkom op het forum!

Hopelijk kun je hier de informatie vinden die je zoekt, als je vragen hebt horen we het graag!

Succes met het behalen van je doel houd ons op de hoogte :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaa ben al een tijdje bezig met me inlezen. Er staan hele makkelijke en leuke dingen tussen om aftevallen. Fitnisen zal het probleem niet worden. Alleen hou ik er wel is van om wat lekker en wat makkelijkst te eten 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ziet er toch piekfijn uit. Mag ik suggereren om, als je nog geen ervaring hebt met barbell squat, te beginnen met  de goblet squat. Kan je op rustig tempo de toch wel technische squat onder de knie krijgen vrijwel met weinig kans op blessures. Zou ook eens experimenteren met dumbell lunges, zowel de gewone als de reverse versie. Is ook een goede compoundoefening waarmee je buiten je quads ook je hamstrings aanpakt. Deze laatste spiergroep wordt ook sterk aangesproken met romanian deadlifts, nog meer dan de gewone deadlift vind ik die meer een powerhuis en functionele oefening is. Maar dit is maar kommaneuken. Natuurlijk doet je zelf waar je het beste gevoel bij hebt. Nog een laatste tip om variatie in de rug te krijgen met weinig materiaal: je kan ook een barbell pull over doen, als je deze correct uitvoert is het een leuke oefening om je lats mee te belasten.   Succes  
    • Bedankt voor de reacties en voor het meedenken. Ik heb gekeken naar zo'n upper/lower schema maar vindt het lastig om oefeningen samen te stellen omdat ik sommige oefeningen moet vervangen omdat ik het materiaal of machine niet voor hebt. Kunnen jullie eens mee kijken wat ik het beste kan veranderen? Ik heb voor chin ups gekozen in plaats van pull ups omdat me dit op dit moment makkelijker af gaat.     Upper dag 1 Bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Incline bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Military press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dips (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell curl (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)   Lower dag 2
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)   Upper dag 3
      Bench Press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell fly’s (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Halter shoulder press (3 sets, 8-12 herhalingen) Barbell row (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Close grip bench press (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Chin up (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Hammer curl (3 sets, 8-12 herhalingen)

      Lower dag 4
      Barbell squat (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Deadlift (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Dumbbell step up (3 sets, 8-12 herhalingen) Standing calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
      Seated calf raises (3 sets, 8-12 herhalingen)
       
    •   Haha dank je kerel! Heel fijn dat je het naar je zin hebt   Zachtjes uitgedrukt denk ik?  
  • Sponsors