Advertentie:

Sign in to follow this  
DamianEbbers

School werkstuk

Recommended Posts

Hallo allemaal

Mijn naam is Damian. Me vriend en ik moeten voor school een werkstuk maken en we hebben ons onderwerp gekozen over fitness. Wij zijn erg geïnteresseerd in dit onderwerp en willen daarom meer weten over dit onderwerp.Wij hebben een enquête gemaakt en we vroegen ons af of deze door jullie kon worden ingevuld. De enquête is volledig anoniem dus we komen jullie namen niet te weten. Het is voor ons heel erg van belang als dat het eerlijk gebeurd.

Alvast bedankt voor de moeite

Damian

https://docs.google.com/forms/d/14fnHYi2fndJPCIfRwHu--r3_H1Qfut0mlXtEUstIPFE/edit?usp=sharing_eid&ts=568a798a

Edited by DamianEbbers

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik ben net klaar met werken als ik zo thuis ben zal ik hem ook voor je invullen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwam deze ook al tegen op een ander fitness forum. Heb hm ingevuld. Graag wel even de resultaten posten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors