Advertentie:

Muscle Starter Pack
Giovanniw

Meer informatie

Recommended Posts

Ik ben giovanni

Ik zou graag wat informatie willen hebben. wat voor lichaamstype bij welke training het best past. Ik ben dus...

176cm groot 

100kg 

Biceps 40cm. (diameter)

Pols 18.5. (diameter)

Heup 100cm. (diameter)

Kuit 43cm. (Diameter)

Billen 65cm. (Diameter) 

Kan er mij iemand wat informatie geven. 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Bodylab 10% korting code

Thoh ja nooit echt aan training gedaan ik ben er zo wat ermee aangeboren om wat gespierder te zijn dan de meeste mensen er hard voor moet gaan trainen terwijl ik eigenlijk nooit in de fitness binnen geweest ben. Het is gewoon om alles wat scherper te brengen. Maar ook niet de bedoeling om mijn lichaam te veel stress te bezorgen. Mss wat tips. Want 102.8 kg in de ochtend lijkt mij toch wel wat zwaar. Aangezien de foto

FB_IMG_1452983685346.jpg

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

hey gio

toen ik je eerste bericht las dacht ik die gast moet misschien ff opnieuw meten, want bovenarmomtrek van 40 cm is al heeeeel wat hoor, nu is het vaak niet de biceps die veel omtrek geven maar vooral ook je triceps en die zijn bij jou ook erg goed ontwikkeld zie ik nu op je pic.

als je zo een lichaamsbouw als jou hebt is het allemaal niet zo heel moeilijk om wat meer scherpte te krijgen.

ik zou denken aan je vetpercentage wat naar beneden te brengen, dat kan je doen met cardio maar zeker ook met krachttraining, paar keer in de week cardio of krachttraining met laag gewicht en hoog in je reps zal bij jou als snel verbetering laten zien denk ik als je niet naar de sportschool wil gaan kan je ook met eigen lichaamsgewicht trainen, denk dan aan pushups, pullups, chinups e.d.

en natuurlijk een beetje letten op je voeding, je bent wat je eet, dus minder crapfood en suikertjes

goodluck ermee

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Dag

Ja inderdaad het vet percentage is volgens mij belangrijker ik heb ooit is een bmi laten rekenen en mij hebben ze daar gezegd dat bmi met lengte gewicht enzovoort niet nauwkeurig genoeg was. Met mijn 103 kg en een lichaamslengte van 1m76 is mijn bmi algouw 38 wat best wel hoog is dan moest ik tot 83kg gaan. Wat best onmogelijk is ik ging indertijd gaan lopen fietsen zwemmen. Maanden lang ongeveer 1.5uur per dag. Maar na 7maand maar enkel 2kg afgevallen. Dan hebben ze me naar een specialist doorgestuurd en daar kreeg ik te horen dat ik maar 9% vet had. Dus denk niet dat er zoveel kan veranderen. Mij hebben ze zelf gezegd dat ik moest gaan naar ongeveer 11a14% dus cardio lijkt mij niet de beste oplossing. Ik zou een oplossing moeten vinden om het spier breedte naar omlaag te doen. En dan zo proberen kilos kwijt te geraken. Maar wie wilt en kan er nu spieren inleveren en toch kilos verliezen. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Gio,

Goeie bouw om mee te beginnen! Om meer definitie te creëren zou ik ervoor kiezen om trainingen te doen met veel herhalingen en volledige rep bewegingen. Denk hier aan ongeveer 12-15 herhalingen wat je fijn vind en wat je kunt halen met dat gewicht. Verder zou ik je niet zo druk maken om je BMI en meer genieten dat je al zo kan beginnen! Ben heel benieuwt naar de vorderingen die je gaat maken :)

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

kom nog ff terug op de bmi ( body mass index ) dit geeft zoals het al zegt alleen maar je massa aan in verhouding tot je leeftijd en lengte, als ik er even vanuit ga dat je begin 20 bent dan zal deze rond de 32-33 zitten, das alweer een pak minder dan 38.

om een voorbeeld te geven, toen ik begon had ik ook een bmi van 32 ofzo, maar dan wel met een vp van boven de 20.

dus bmi maakt geen onderscheid tussen vet en vetvrije massa, jij hebt dus veel vetvrije massa (als je vp van 9 klopt), en dat is heel netjes..... toch?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Uiteraard is het ook belangrijk wat Peter hier zegt. Vooral proteïne en vetten hoog houden.
    • Welk type van training je ook doet, ik denk dat het belangrijker is om je proteine inname hoog te houden tijdens het cutten. Dit zorgt voor behoud van spiermassa. Er zijn zelfs aanwijzingen dat je spiermassa kan opbouwen tijdens het cutten op die manier. Waarschijnlijk remt proteine de spierafbraak(catabolisme).
    • Ik heb hier natuurlijk geen ervaring mee maar ik vind dat het soort training nog belangrijker is. Van de trage type 1 spiervezels is geweten dat die veel gevoeliger zijn voor anabole steroïden dan de snellere type 2. Dat is volgens mij ook de reden waarom bodybuilders voornamelijk de focus leggen op een hoog aantal reps. Ze hebben ook meer spiermassa in vergelijking met powerlifters die voornamelijk sterker zijn en weinig reps doen.  Wat ook niet wil zeggen dat je de type 2 vezels moet gaan verwaarlozen. Je mag alleen niet in de valkuil trappen om elke training je 1RM max gaan te bepalen.
  • Sponsors


    Body en fitshop

    XXL nutrition