Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Vanavond weer lekker trainen

Recommended Posts

Vanavond weer lekker trainen, wat train jij vandaag?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

eerst ff lekker wat eten en dan staat rug/schouders en armen op het programma vanavond, word wel een late training deze keer, doe ik eigelijk nooit zo laat, kijken of het bevalt is dan meestal wel een stuk rustiger.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei alex:

eerst ff lekker wat eten en dan staat rug/schouders en armen op het programma vanavond, word wel een late training deze keer, doe ik eigelijk nooit zo laat, kijken of het bevalt is dan meestal wel een stuk rustiger.

Haha top hoe ging je training?

 

Ik heb altijd wel vrij late training ben pas net thuis. Stond ook rug schouders en bicep op het programma :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fit

jaah ging super, alles loopt zowiezo heel erg lekker op het moment,kan alles gemakkelijk wat zwaarder pakken en de gewichten vliegen de lucht in, :o

ik doe sinds kort biceps en triceps achter elkaar trainen, normaal gewoon setjes maar vanavond, alles helemaal leeg getrokken

begonnen met tricep pushdowns en gelijk erachter dumbell curls, 2 minuten rust en dan weer, iedere set tot je niet meer kan.

echt een killer, maar wel lekker om zo af en toe te doen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 uur geleden zei alex:

@Fit

jaah ging super, alles loopt zowiezo heel erg lekker op het moment,kan alles gemakkelijk wat zwaarder pakken en de gewichten vliegen de lucht in, :o

ik doe sinds kort biceps en triceps achter elkaar trainen, normaal gewoon setjes maar vanavond, alles helemaal leeg getrokken

begonnen met tricep pushdowns en gelijk erachter dumbell curls, 2 minuten rust en dan weer, iedere set tot je niet meer kan.

echt een killer, maar wel lekker om zo af en toe te doen.

 

Lekker bezig hoor! Ook al goed vooruitgang te merken qua gains?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gains beginnen wel weer te komen, spieren worden weer veel beter zichtbaar, komt natuurlijk omdat mijn vp behoorlijk gezakt is, maar alles toont ook voller en dikker .en adertjes, ik zie weer veel adertjes

vooral bovenlichaam gaat boven verwachting goed, benen blijven wat achter maar dat was te verwachten, krijgen nu goed de aandacht met squatten en deadliften

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanavond benen gedaan, dat blijft toch voor mij een een moeilijk geval, heb ik altijd last van, vooral op het eind van de training en vlak erna, dan beginnen ze te branden, verzuren, verkrampen en te trillen, meestal ook in deze volgorde, xD

ik wil voor volgende week een nieuw trainingsschema opzetten, werk nu een week of 8 met deze dus wordt tijd voor iets anders denk ik, er komt ook een trainingsdag bij, heb wat meer tijd de komende 2 maanden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de week niet bij Alexander geweest, omdat ik ziek was.... Vandaag voor het eerst van me leven in een sauna geweest. Wat is dat heerlijk zeg! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 uur geleden zei Marleentje:

Van de week niet bij Alexander geweest, omdat ik ziek was.... Vandaag voor het eerst van me leven in een sauna geweest. Wat is dat heerlijk zeg! 

Lekker hoor ! :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors