Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Vanavond weer lekker trainen

Recommended Posts

Vanavond weer lekker trainen, wat train jij vandaag?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

eerst ff lekker wat eten en dan staat rug/schouders en armen op het programma vanavond, word wel een late training deze keer, doe ik eigelijk nooit zo laat, kijken of het bevalt is dan meestal wel een stuk rustiger.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei alex:

eerst ff lekker wat eten en dan staat rug/schouders en armen op het programma vanavond, word wel een late training deze keer, doe ik eigelijk nooit zo laat, kijken of het bevalt is dan meestal wel een stuk rustiger.

Haha top hoe ging je training?

 

Ik heb altijd wel vrij late training ben pas net thuis. Stond ook rug schouders en bicep op het programma :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fit

jaah ging super, alles loopt zowiezo heel erg lekker op het moment,kan alles gemakkelijk wat zwaarder pakken en de gewichten vliegen de lucht in, :o

ik doe sinds kort biceps en triceps achter elkaar trainen, normaal gewoon setjes maar vanavond, alles helemaal leeg getrokken

begonnen met tricep pushdowns en gelijk erachter dumbell curls, 2 minuten rust en dan weer, iedere set tot je niet meer kan.

echt een killer, maar wel lekker om zo af en toe te doen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 uur geleden zei alex:

@Fit

jaah ging super, alles loopt zowiezo heel erg lekker op het moment,kan alles gemakkelijk wat zwaarder pakken en de gewichten vliegen de lucht in, :o

ik doe sinds kort biceps en triceps achter elkaar trainen, normaal gewoon setjes maar vanavond, alles helemaal leeg getrokken

begonnen met tricep pushdowns en gelijk erachter dumbell curls, 2 minuten rust en dan weer, iedere set tot je niet meer kan.

echt een killer, maar wel lekker om zo af en toe te doen.

 

Lekker bezig hoor! Ook al goed vooruitgang te merken qua gains?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gains beginnen wel weer te komen, spieren worden weer veel beter zichtbaar, komt natuurlijk omdat mijn vp behoorlijk gezakt is, maar alles toont ook voller en dikker .en adertjes, ik zie weer veel adertjes

vooral bovenlichaam gaat boven verwachting goed, benen blijven wat achter maar dat was te verwachten, krijgen nu goed de aandacht met squatten en deadliften

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanavond benen gedaan, dat blijft toch voor mij een een moeilijk geval, heb ik altijd last van, vooral op het eind van de training en vlak erna, dan beginnen ze te branden, verzuren, verkrampen en te trillen, meestal ook in deze volgorde, xD

ik wil voor volgende week een nieuw trainingsschema opzetten, werk nu een week of 8 met deze dus wordt tijd voor iets anders denk ik, er komt ook een trainingsdag bij, heb wat meer tijd de komende 2 maanden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de week niet bij Alexander geweest, omdat ik ziek was.... Vandaag voor het eerst van me leven in een sauna geweest. Wat is dat heerlijk zeg! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 uur geleden zei Marleentje:

Van de week niet bij Alexander geweest, omdat ik ziek was.... Vandaag voor het eerst van me leven in een sauna geweest. Wat is dat heerlijk zeg! 

Lekker hoor ! :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Nederland heeft al jaren geen pre-workout meer die een goede kick geeft. 
      Daarom besloten ik en m'n goede maat Victor dit merk op te zetten om krachtige pre-workout weer terug te brengen naar Nederland! 
      Deze pre-workout bevat als enige van heel Nederland DMHA wat de sterkste legale kracht booster is.
      Als je interesse hebt laat het me weten dan zal ik je korting geven wanneer we lanceren.   Groeten,
      Amir en Victor 
    • Hey Matjeq ik zag je post en heb speciaal een account aangemaakt om te reageren.
      Want ik zat ruim een jaar geleden met precies hetzelfde probleem.
      Na veel werken en voorbereiden brengen ik een een goede maat van me nu als enige van Nederland een pre-workout uit die ook DMHA bevat! 
      De pre-workouts die jij bedoelt bevatten waarschijnlijk DMAA wat inderdaad verboden is maar DMHA komt erg in de buurt qua effect en is 100% legaal.
      Alle andere merken verkopen pre-workouts met alleen cafeïne als stimulant waardoor je niet echt die kick voelt.
      Met deze pre-workout brengen we de kick weer terug!
      absolutenutrients.nl
    • Sportvrienden, In deze tijd van beperkingen is er ook meer tijd om 'ns wat nader naar de samenstelling van een training te kijken. Wat staat er vandaag op 't programma; welke warming-up sluit daar 't meest op aan en met welke vorm van cool down haal ik er 't meeste rendement uit. Zoals vermeld in een eerdere bijdrage, heb ik in de loop van de tijd het fenomeen 'kettlebell' wat hoger opgeschaald als erg effectief. Een kettlebell work-out is intensief, zorgt voor een hoge verbranding en is erg functioneel door 't compound karakter.  Voor wat betreft krachtsport ben ik van mening dat gerichte kettlebell oefeningen een positieve bijdrage leveren als warming-up en cool down als deze gericht zijn op de kerntraining. Met kerntraining bedoel ik de oefeningen die je voor een bepaalde spiergroep gepland hebt. De voordelen van een warming-up met een kettlebell liggen vooral in 't in korte tijd activeren van de motor units (door de compound), waardoor behalve je target spiergroep, ook je 'hulpspieren' zoals de antagonisten en de synergisten meegenomen worden. Dit verminderd sterk het risico op blessures en verkort op een verantwoorde manier je warming-up. Meer tijd voor je kerntraining! Als cooling down heeft een stukje kettlebell training vooral een niet te onderschatten functie als 'stretcher'; de nog onder spanning staande spieren worden op een relaxte manier weer gerekt waar de doorbloeding ook weer bij gebaat is (dus ook de zuurstof en voedselvoorziening).  Al met al de moeite van het proberen waard. Ik adviseer je te beperken tot de kettlebell swings. Deze zijn effectief, veelomvattend, maar ook intensief. Je moet natuurlijk wel voldoende overhouden. Mocht  e.e.a. je interesseren; wel effe de techniek van een goede swing aanleren! (YouTube/ Pavel Tsatsouline).   Gr. Geert.      
  • Sponsors