Advertentie:

RavenVS

Korte introductie :)

Recommended Posts

Hallo mensen,

Mijn naam is Raven, ik ben net begonnen met fitness. En heb nog een aantal dingen waar ik meezit, ik ben net 19 geworden, maar hoorde van bekende dat het niet heel makkelijk is om spieren te trainen als je heel erg dun bent, ik ben momenteel 1,87m, weeg 66.9kg en heb een vetpercentage van 7%. 

Zou iemand mij advies kunnen geven over het trainen met deze lichaamsbouw?

Bij voorbaad dank,

Raven.

Advertentie:

Hallo welkom Raven!

Ik zou je aanraden gelijk een goed voedingsschema op te stellen. Kijk even op het forum onder voeding staat een handig tooltje die je daar voor kunt gebruiken!

Heb je verder al een trainingsschema?

Er staat namelijk een goed beginner schema op het forum onder trainingschema's.

Groeten

Fit

Ik zal even kijken naar een voedingschema, ik heb een trainingschema, ik zit bij een sportschool waar goede begeleiding is en zij helpen mij met het opstellen van mijn training

Groeten Raven

Goed dat ze je daar mee helpen is ook belangrijk! Wanneer je vragen hebt over je voeding moet je het maar laten weten!

heey raven,

iedere lichaamsbouw heeft zo zn eigen uitdagingen, voor jou zal de uitdaging eten zijn denk ik, meer eten en veel kwalitatief goed eten, en daarbij lekker trainen met gewichten of met eigen lichaamsgewicht, geen gekke dingen doen  en voor jezelf uitvogelen wat goed voelt en jezelf niets wijs laten maken over dingen die niet zouden kunnen, als je wilt dan is alles mogelijk, zeker op jou leeftijd.

goodluck

33 minuten geleden zei alex:

heey raven,

iedere lichaamsbouw heeft zo zn eigen uitdagingen, voor jou zal de uitdaging eten zijn denk ik, meer eten en veel kwalitatief goed eten, en daarbij lekker trainen met gewichten of met eigen lichaamsgewicht, geen gekke dingen doen  en voor jezelf uitvogelen wat goed voelt en jezelf niets wijs laten maken over dingen die niet zouden kunnen, als je wilt dan is alles mogelijk, zeker op jou leeftijd.

goodluck

Ik zie een snelle stofwisseling juist als voordeel, je kunt namelijk zo veel mogelijk eten zonder vet aan te komen. Het is dus een kwestie om je spieren lekker vol te stoppen met alles wat je maar kan eten. Zorg gewoon dat je 500 kcal boven je onderhoud zit en de kilo's zullen er behoorlijk snel bij komen!

Zo als ik nu eet, eet ik denk ik ver boven wat ik zou moeten hebben, 

Ontbijt met 2 bakken yoghurt,

Lunch met 6 boterhammen kipfilet

Diner met wat de pot schaft en dan meerdere keren opscheppen.

Verder eet ik tussendoor nog wel eens rijstenwafels en granenrepen.

goed dat je even opschrijft wat je eet raven, en vooral dat je DENKT dat het genoeg is, want dat is precies wat ik bedoelde met mijn vorige stukje.

ik zal proberen ff een ruwe berekening te maken, heb de calorieen niet opgezocht maar even uit het hoofd

2 bakjes yoghurt zeg een halve liter           250 cal

6 bammetjes x 75 + 125 kip                        575 cal

drankjes                                                     300 cal

dat is samen 1125 cal, rijstwafeltjes is nix , doe er nog 200 bij voor je reepjes en wat andere dingen.

als je doel is om spieren aan te zetten zal jij denk ik 2600-2700 cal moeten binnenkrijgen, dan zal jou avondeten 1375 cal moeten bevatten, dit krijg jij met groente aardappelen en een stukje vlees nooit binnen,

dus eet je te WEINIG, je kan trainen wat je wilt, je spieren hebben geen voeding en je resultaten blijven uit of vallen tegen en dat werkt niet motiverend

ik zie dit eigenlijk best wel vaak om me heen, veel trainen en te weinig eten,hele rare combi, ik ken een gast die heeft ook een beetje jou bouw, is wel een paar jaar ouder, die heeft nu een calorie inname van 3200 cal en gaat nu een beetje gainen, ik zeg niet dat jij dit ook moet doen natuurlijk, maar reken het gewoon een keer goed uit voor jezelf

its all in the foodzzz

14 uur geleden zei klasens:

Jo 

p.s. jij bent 1cm korter dan arnold schwarzenegger

De nieuwe arnold!