Advertentie:

Sign in to follow this  
DBroekhaus

PWS

Recommended Posts

Hoi allemaal.

Mijn naam is Daan, ik zit nu in HAVO 5 en moet een profielwerkstuk maken over een onderwerp wat mij interreseert. Ik heb ervoor gekozen om het te houden over het gebruik van stimulantia binnen de sport. Waarom? Ik ben zelf heel erg geinterreseerd in fitnessen, ik ga het liefst 7 dagen per week 2 keer per dag. maar, helaas komt de tijd niet uit de lucht vallen. momenteel train ik een dag of 6 in de week. 

Daarom vraag ik aan jullie allen of jullie even de tijd zouden willen nemen om deze enquête in te vullen. Jullie zouden mij er een hele hoop mee helpen, mochten jullie nog tips hebben in verband met een vraag die jullie missen of iets dergelijks meld het even, ik pas het graag aan!

De link voor de enquete
https://docs.google.com/forms/d/11oC1NoByNw5w4Aj-Wt1hLSsGpOsxscOthPR948CvMOs/viewform?usp=send_form

Met vriendelijke groeten, 

Daan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hallo Daan,

Ik zie dat je formulier niet langer reacties toestaat klopt dit?

Grt,

Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren, inderdaad heb ik het perongelijk uitgeschakeld. Shame on me! Ik heb de reacties weer ingeschakeld en hoop dat jullie alsnog even de tijd nemen om het in te vullen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ingevuld in de toekomst wellicht stimulerende middelen ( maak er geen geheim van) 

Hierdoor kwam ik uiteindelijk bij de vraag: " Welke van de volgende bijwerkingen herkent u door het gebruik van stimulantia?

Volgens mij zouden hier meerdere antwoorden mogelijk moeten zijn, incl. "geen". Ik kon echter maar één antwoord selecteren.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei klasens:

Heb ingevuld in de toekomst wellicht stimulerende middelen ( maak er geen geheim van) 

Hierdoor kwam ik uiteindelijk bij de vraag: " Welke van de volgende bijwerkingen herkent u door het gebruik van stimulantia?

Volgens mij zouden hier meerdere antwoorden mogelijk moeten zijn, incl. "geen". Ik kon echter maar één antwoord selecteren.

Haha ja inderdaad je hebt gelijk, heb het gelijk aangepast! Dankjewel voor de attente reactie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo Kyra   Je zou ook eens de Hip Thrust moeten overwegen. Dit is nl DE oefening voor booty growth.     
    • Hoi Kyra, 220cm halterstang is meestal een Olympische maat voor mannen, dit heeft met het gripgedeelte(waar je je handen plaatst) te maken die dan 28mm in diameter is. 200cm halterstang is meestal een gangbare maat voor vrouwen waarvan het gripgedeelte 25mm in diameter is.   Olympische halterstang hebben altijd gewichtschijven nodig met een opening van 50mm, en zijn (meestal) kwalitatief erg goed en fijn om mee aan de slag te gaan, nadeel is wel dat ze duurder zijn dan...   Halterstangen met een schijfopname van  30mm, dit zijn meestal goedkope stangen waarvan de hele stang 30mm is, dus ook je gripmaat. Deze stangen kunnen geen heel groot gewicht aan.   Maar als je net begint met trainen überhaupt, dan is het misschien wel verstandiger om een iets goedkoper setje aan te schaffen om te kijken of je het iets vind.   Je kan bij verschillende sites een kijkje nemen bijv. Gorilla sports Decathlon Helisports Je kan ook op Google zoeken naar complete haltersets, mocht je er één op het oog hebben hier even plaatsen.  
    • Oh fijn dank je voor het reageren. Ik zie bv halterstang van 220 is dat de lang voor squat? 
  • Sponsors