Advertentie:

Sign in to follow this  
DBroekhaus

PWS

Recommended Posts

Hoi allemaal.

Mijn naam is Daan, ik zit nu in HAVO 5 en moet een profielwerkstuk maken over een onderwerp wat mij interreseert. Ik heb ervoor gekozen om het te houden over het gebruik van stimulantia binnen de sport. Waarom? Ik ben zelf heel erg geinterreseerd in fitnessen, ik ga het liefst 7 dagen per week 2 keer per dag. maar, helaas komt de tijd niet uit de lucht vallen. momenteel train ik een dag of 6 in de week. 

Daarom vraag ik aan jullie allen of jullie even de tijd zouden willen nemen om deze enquête in te vullen. Jullie zouden mij er een hele hoop mee helpen, mochten jullie nog tips hebben in verband met een vraag die jullie missen of iets dergelijks meld het even, ik pas het graag aan!

De link voor de enquete
https://docs.google.com/forms/d/11oC1NoByNw5w4Aj-Wt1hLSsGpOsxscOthPR948CvMOs/viewform?usp=send_form

Met vriendelijke groeten, 

Daan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hallo Daan,

Ik zie dat je formulier niet langer reacties toestaat klopt dit?

Grt,

Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren, inderdaad heb ik het perongelijk uitgeschakeld. Shame on me! Ik heb de reacties weer ingeschakeld en hoop dat jullie alsnog even de tijd nemen om het in te vullen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ingevuld in de toekomst wellicht stimulerende middelen ( maak er geen geheim van) 

Hierdoor kwam ik uiteindelijk bij de vraag: " Welke van de volgende bijwerkingen herkent u door het gebruik van stimulantia?

Volgens mij zouden hier meerdere antwoorden mogelijk moeten zijn, incl. "geen". Ik kon echter maar één antwoord selecteren.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei klasens:

Heb ingevuld in de toekomst wellicht stimulerende middelen ( maak er geen geheim van) 

Hierdoor kwam ik uiteindelijk bij de vraag: " Welke van de volgende bijwerkingen herkent u door het gebruik van stimulantia?

Volgens mij zouden hier meerdere antwoorden mogelijk moeten zijn, incl. "geen". Ik kon echter maar één antwoord selecteren.

Haha ja inderdaad je hebt gelijk, heb het gelijk aangepast! Dankjewel voor de attente reactie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors