Advertentie:

Sign in to follow this  
DBroekhaus

PWS

Recommended Posts

Hoi allemaal.

Mijn naam is Daan, ik zit nu in HAVO 5 en moet een profielwerkstuk maken over een onderwerp wat mij interreseert. Ik heb ervoor gekozen om het te houden over het gebruik van stimulantia binnen de sport. Waarom? Ik ben zelf heel erg geinterreseerd in fitnessen, ik ga het liefst 7 dagen per week 2 keer per dag. maar, helaas komt de tijd niet uit de lucht vallen. momenteel train ik een dag of 6 in de week. 

Daarom vraag ik aan jullie allen of jullie even de tijd zouden willen nemen om deze enquête in te vullen. Jullie zouden mij er een hele hoop mee helpen, mochten jullie nog tips hebben in verband met een vraag die jullie missen of iets dergelijks meld het even, ik pas het graag aan!

De link voor de enquete
https://docs.google.com/forms/d/11oC1NoByNw5w4Aj-Wt1hLSsGpOsxscOthPR948CvMOs/viewform?usp=send_form

Met vriendelijke groeten, 

Daan

Advertentie:

Hallo Daan,

Ik zie dat je formulier niet langer reacties toestaat klopt dit?

Grt,

Fit

Heren, inderdaad heb ik het perongelijk uitgeschakeld. Shame on me! Ik heb de reacties weer ingeschakeld en hoop dat jullie alsnog even de tijd nemen om het in te vullen!

Heb ingevuld in de toekomst wellicht stimulerende middelen ( maak er geen geheim van) 

Hierdoor kwam ik uiteindelijk bij de vraag: " Welke van de volgende bijwerkingen herkent u door het gebruik van stimulantia?

Volgens mij zouden hier meerdere antwoorden mogelijk moeten zijn, incl. "geen". Ik kon echter maar één antwoord selecteren.

• Upvote 1

1 uur geleden zei klasens:

Heb ingevuld in de toekomst wellicht stimulerende middelen ( maak er geen geheim van) 

Hierdoor kwam ik uiteindelijk bij de vraag: " Welke van de volgende bijwerkingen herkent u door het gebruik van stimulantia?

Volgens mij zouden hier meerdere antwoorden mogelijk moeten zijn, incl. "geen". Ik kon echter maar één antwoord selecteren.

Haha ja inderdaad je hebt gelijk, heb het gelijk aangepast! Dankjewel voor de attente reactie