Advertentie:



Sign in to follow this  
Marleentje

Voeding

Recommended Posts

Een paar weten al dat ik nogal problemen heb met eten. Niet omdat ik niet wil eten maar het lukt me echt niet.

Op moment worden me darmploblemen die ik al lang heb steeds erger. En gaan ze proberen of als ik geen melk, yoghurt kaas eet/drink of het dan minder wordt.

En dat waren nu juist de producten die ik at/dronk als ik niet kon eten. Nu weet ik niet meer welke producten ik dan kan proberen.

Vrijdag heb ik de eerste afspraak bij de lymearts. dat is wel erg spannend

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Dat klinkt niet goed marleentje, Mag je bijvoorbeeld wel amandelmelk? Wellicht is dat een handige vervanger!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat moet vrijdag nog overlegt worden, net zoals soyayoghurt of dat wel mag.. En als ik die dingen weet denk ik dat het handig is om voor mezelf een voedingsschema te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    •   Ligt er ook aan wat je als beginner beschouwd
    •   Heee wat een toffe reactie! Ik heb je website eens gekeken en ben helemaal fan! Ik ga het uitprinten en volgen! Wordt ontzettend goed uitgelegt! Wauw aan deze tips heb ik echt wat! Suuuuper bedankt!
    • Welkom Lilly,   Allereerst lijkt zwemmen me een uitstekende basis om je lichaam in shape te houden. Je traint er zowat alle spieren mee en de dragende kracht van water is ook zeer gunstig om toch nog te kunnen trainen met een aantal lichamelijke beperkingen. Weet niet welke oefeningen je allemaal voor de kiezen hebt gekregen maar kan je wel zeggen dat bijvoorbeeld " the glute bridge " een vrij veilige oefening is voor de rug die zowel de onderrug, hamstrings als buikspieren aanspreekt. Over andere oefeningen durf ik me niet uitspreken want ben geen fysiotherapeut. Ik zou voorzichtig adviseren rustig te planken (beginnen met 30 seconden, desnoods 20) om zo te oefenen in vormspanning houden en verstevigen van de core. Bij de minste stekende pijn zou ik de oefening wel laten voor wat ze is ! Tot slot heb ik, een voor mij, interessante site gevonden om je voeding in functie van je doelstellingen op punt te stellen. Het is een invuloefening waar dat je een aantal parameters als leeftijd, geslacht, bewegingsniveau enzovoort moet invullen om zo tot een advies op maat te komen. www.precisionnutrition.com/nutrition-calculator   U kan eens te raden gaan bij kleppers als @Shorty, @Peter Wouters, of @Fit. Deze mensen zullen je ook kunnen helpen met hun expertise.   Veel succes.  
  • Sponsors