Advertentie:

Sign in to follow this  
Mieshka

Tempo!!!

Recommended Posts

Advertentie:

Kan je daarbij niet helpen. Mijn tempo is nog lager dan laag maar bij mij gaat het om het juist bewegen van armen en benen dan is het tempo niet boeiend voor mij dan

3 uur geleden zei Mieshka:

Het sterker worden lukt me geloof ik best aardig, maar hoe word ik ook sneller? 

Dit kan echt niet meer, mijn filmpjes passen niet eens meer op Insta: https://instagram.com/p/BB671UMGOih/

Hoe zwaarder het wordt, hoe trager (maar wellicht is dat normaal). 

Dat is normaal inderdaad, tweede wet van Newton :)

Hoe zwaarder hoe langzamer. Je zult nooit je zwaarste gewichten snel kunnen tillen, maar naarmate je sterker wordt kan je wel lichtere gewichten sneller tillen.

Zo langzaam vind ik dat trouwens niet.

• Upvote 1

Ja ik zie natuurlijk filmpjes van mensen (ook vrouwen) die gewichten boven de 100 kg veel sneller optillen dan ik, maar voor hun is dat waarschijnlijk 'licht' omdat ze sowieso al meer kunnen optillen (als je 100 kg optilt, maakt het natuurlijk wel uit of het je max is of bijna je max, of dat je max bijv. 150 kg of meer is). Dus misschien moet ik geduld hebben tot gewichten rond 100 kg voor mij ook 'licht' zijn. :)

1 uur geleden zei Fit:

Hoe is het met peter en lieke daar ?:ph34r:

Haha, heb je daar ook getraind? Kom je daar uit de buurt? :D Ik train er pas sinds eind vorig jaar, maar ze doen het volgens mij prima. Mogen alleen wel meer/betere schijven bij. :P Maar ze weten al dat ik dat vind, want zo ben ik. :D

37 minuten geleden zei Mieshka:

Haha, heb je daar ook getraind? Kom je daar uit de buurt? :D Ik train er pas sinds eind vorig jaar, maar ze doen het volgens mij prima. Mogen alleen wel meer/betere schijven bij. :P Maar ze weten al dat ik dat vind, want zo ben ik. :D

Ik ben daar al jaar of 2-3 weg hoor haha maar ik woon zelf in bergambacht dus ben daar begonnen ! :D

Ik trainde daar met een vast groepje maar die waren allemaal naar lopik gegaan en ik sport nu zelf in krimpen ad ijsel.

• Upvote 1

Ik woon in een dorp met stadsrechten ongeveer 5 km van Bergambacht. xD

Het liefst zou ik een homegym willen, maar geen ruimte en geen stevige vloeren. Wordt wel een vereiste voor ons volgende huis: ruimte en stevige vloer voor homegym. Ik kom al een aardig eind met powercage/squatrek, bankje, stang en schijven.

Bergambacht is niet ideaal (druk, weinig ruimte bij de losse gewichten, gebrek aan schijven) maar het is redelijk dicht bij huis en ik kan er de oefeningen uitvoeren die ik belangrijk vind (er is een squatrek). Al hebben ze liever niet dat ik een deadlift laat vallen op de vloer, kwam ik woensdag achter. :ph34r: 

In de sportschool in Lopik ben ik nooit geweest, ik houd niet zo van Lopik, heb er 20 jaar met tegenzin gewoond, dus heb een lichte weerstand tegen daar te gaan sporten. :P Maar ik sluit niks uit.

Ik hoop eigenlijk dat we dicht in de buurt nog iets van een grote Basic Fit krijgen ofzo. Wel met squatrek dan, maar die hebben ze daar geloof ik meestal wel. Ik vind dat er in onze buurt maar weinig is qua sportscholen. Als je kijkt wat er in steden allemaal zit (helaas wil vriend niet in een stad wonen).

36 minuten geleden zei Mieshka:

Ik woon in een dorp met stadsrechten ongeveer 5 km van Bergambacht. xD

Het liefst zou ik een homegym willen, maar geen ruimte en geen stevige vloeren. Wordt wel een vereiste voor ons volgende huis: ruimte en stevige vloer voor homegym. Ik kom al een aardig eind met powercage/squatrek, bankje, stang en schijven.

Bergambacht is niet ideaal (druk, weinig ruimte bij de losse gewichten, gebrek aan schijven) maar het is redelijk dicht bij huis en ik kan er de oefeningen uitvoeren die ik belangrijk vind (er is een squatrek). Al hebben ze liever niet dat ik een deadlift laat vallen op de vloer, kwam ik woensdag achter. :ph34r: 

In de sportschool in Lopik ben ik nooit geweest, ik houd niet zo van Lopik, heb er 20 jaar met tegenzin gewoond, dus heb een lichte weerstand tegen daar te gaan sporten. :P Maar ik sluit niks uit.

Ik hoop eigenlijk dat we dicht in de buurt nog iets van een grote Basic Fit krijgen ofzo. Wel met squatrek dan, maar die hebben ze daar geloof ik meestal wel. Ik vind dat er in onze buurt maar weinig is qua sportscholen. Als je kijkt wat er in steden allemaal zit (helaas wil vriend niet in een stad wonen).

Ik denk dat ik dan vlak in de buurt woon haha, ik woon namelijk vlak bij Schoonhoven hahah!

"De hem" ken je vast wel ? xD

Ik ben ook naar een andere gym gegaan omdat ik Bergambacht uiteindelijk te beperkt vond worden. Krimpen heeft alles wat ik zoek.

• Upvote 1

Maar natuurlijk ken ik De Hem! :D Haha wat grappig!

Ik vind Krimpen dan weer net iets te ver om 3-5 keer per week na het werk nog heen te moeten. Heb zelf ook geen autorijbewijs. Kan ik net zo goed weer terug naar UnScared in Utrecht, daar vond ik dan wel precies wat ik zocht, maar ja, Utrecht he. :|