Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Hard bass 23.01.2016 aftermovie

Recommended Posts

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

• Hallo allemaal, ik ben een man van 39 jaar,   lengte 187 cm en gewicht 89,5 kilo.  Ik heb nooit een prettige verhouding met mijn lichaamsbouw gehad, dat wil zeggen vroeger vond ik mezelf veel te dun en nu heb ik al jaren een aardige buik doordat ik nooit op voeding heb gelet en daardoor ongezond heb geleefd en te veel alcohol gedronken.  Door moeilijke periodes in mijn leven heb ik daar maar weinig aandacht aan geschonken en nu zit ik met de consequenties van die levensstijl. Nu ben ik al 4 jaar met roken gestopt en sinds 4 weken geen druppel alcohol meer gedronken, ik wil graag de boel veranderen. Met deze 2 gezonde veranderingen gaat uiteraard niet die buik weg.  Qua uiterlijk valt alleen mijn buikvet op, ik ben in mijn jeugd lang en mager geweest, ectomorph bouw. Omdat het vet vooral op mijn buik zit geeft mij dit een lelijk postuur bovendien is het ook nog eens ongezond.  Nu wil ik hier ook aan gaan werken maar lees ik tegenstrijdige zaken op internet. Enerzijds wordt gesproken over onder je onderhoud eten om een tekort te creëren en zodoende af te vallen, tevens spreken ze over cardio om zo nog meer calorieën  te vragen op een dag en daarmee een groter tekort te creëren.  Nu wil ik niet een ingevallen gezicht krijgen en spreken ze ook over krachttraining om af te vallen vanwege het feit dat spieren die getraind worden ook na de training nog verbranden ( afterburn?) En dat spieren in rust ook verbranden...dit klinkt natuurlijk hartstikke mooi want dan wordt je lichaam strakker maar niet uitgemergeld maar juist mooi qua opbouw.  Maar ik dacht altijd dat je om spieren te trainen niet onder je onderhoud moet zitten maar juist erboven om de groei van de spieren te realiseren? Als ik nu al een buik heb waar ik vanaf wil, moet ik dan eerst cardio doen en die buik er af trainen en vanaf dat punt met krachttraining beginnen of kan ik daar nu al mee beginnen? Ik wil die buik zeker niet groter maken dan hij nu al is door te veel te eten dus hoe moet ik dit aanpakken? 
    • Er komt 29 juli een nieuwe video. Deze zal geheel gaan over orale anabolica, doseringen etc.    Ik zal je vraag dan beantwoorden voordat de video komt Peter
    •   Dat mag je zelf kiezen. Maakt niet uit voor mij.
  • Sponsors