Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Nog een lekkere train mix

Recommended Posts

 

Deze dame ziet eruit of ze je wil grijpen :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

yeyeye

 

good chest, needs to work on the shoulders

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 uur geleden zei alex:

yeyeye

 

good chest, needs to work on the shoulders

 

Hahah ja zeker weten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fit, uit mezelf zou ik dit niet meteen opzetten, maar kan me voorstellen dat dit om te trainen wel ideaal is.

Morgen eens uittesten! :D

 

Ga wel moeten opletten, want heb nogal de neiging mee te bewegen op de muziek die ik luister. hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minuten geleden zei Jolien:

@Fit, uit mezelf zou ik dit niet meteen opzetten, maar kan me voorstellen dat dit om te trainen wel ideaal is.

Morgen eens uittesten! :D

 

Ga wel moeten opletten, want heb nogal de neiging mee te bewegen op de muziek die ik luister. hahahaha

 

Gewoon proberen werkt goed!!

 

Heb die neiging ook wel een beetje, but i don't care :D 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet mijn type muziek :) 

trainen zou snel gedaan zijn door hoofdpijn :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei P2I:

Niet mijn type muziek :) 

trainen zou snel gedaan zijn door hoofdpijn :D

 

Wat luister jij dan onder t trainen? Ik moet altijd beetje harde muziek hebben wanneer er dan zn beat begint druk ik gelijk 10kg meer9_9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruige rap , rock/ punk en metal ( maar niet die metal dat ze enkel brullen waarvan je nx verstaat)

 

van techno etc wordt ik erg nerveus en krijg ik hoofdpijn

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Techno vind ik ook niks, i like hardstyle big difference :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muziekkeuze is bij iedereen blijkbaar verschillend. Ik hoor zowat alles graag. Maar tijdens training prefereer ik toch graag iets in de richting van het epische/heroisch. Vooral filmmuziek komt dan om de hoek kijken. vb Inception, X-men, Interstellar etc van Hans Zimmer. Maar ook trailermuziek. Dan denk ik aan 'Two steps from hell', 'Audiomachine'....... En zelfs epic Dubstep kan ik pruimen.

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Super bedankt voor de informatie, adviezen en filmpjes. Hier kan ik mee uit de voeten.  Ik ga mijn best doen!
    • Klopt Peter, Eiwitten kosten meer werk om te verteren, maar dit gaat echt om misschien 30kcal over een hele dag die je dan meer verbrandt en daar gaan de resultaten van fatloss niet op spaak lopen haha.   Hij moet gewoon kijken naar de videos van Greg Doucette op Youtube. Dan is alles duidelijk. 100%. Iedereen kan makkelijk vet verliezen, iedereen.       Videos zijn delen 1 en 2.
    • Een kleine nuance op wat Shorty zegt. Het klopt dat je in een energiedeficit moet gaan om vet te verliezen maar ik zou de focus niet te hard op die eiwitten gaan leggen. Verschillende studies hebben al uitgewezen dat de proteine inname voldoende hoog moet zijn om 1) vet te verliezen 2) behoud van spieren. Brad Schoenfeld raad aan om dit ten minste op 2gr per kilogram te houden van het lichaamsgewicht waar je naar streeft. In Mick zijn geval is 150gr een absoluut minimum.   Proteine heeft een veel groter thermisch effect dan koolhydraten en vet. Dit fenomeen wordt het Thermic Effect of Food(TEF) genaamd en beschrijft de energetische kost die er nodig is bij de vertering. Bij proteine is dit 25-30% van de calorieen terwijl dit bij koolhydraten minder dan 10% bedraagt. Bij vetten is dit verwaarloosbaar. Verminder je die eiwitten dan ga je dit voordeel ook verminderen.   Hier komt nog bij dat wanneer je in een calorie deficit gaat bij een gewone proteine inname, elke kilogram die je verliest daar 1/3 van afkomstig is van de afbraak van spieren. Deze wordt beinvloed door de netto dagelijkse proteine balans. Deze is gelijk aan Muscle Protein Synthesis(MPS) min Muscle Protein Breakdown(MPB). Bij MPS lijkt er een plafond te bestaan met toenemende proteine inname maar de afremming van MPB blijkt nog door te gaan. Dus verlaag je die proteine dan gaat MPB omhoog en MPS omlaag. Verhoog je die proteine dan gebeurd het tegengestelde. Hogere proteine inname is zeker niet slechter.   Als je dan toch je energie inname wilt verlagen zou ik me eerder focussen op een vermindering van koolhydraten en vetten.   Kijk ook eens naar deze topic van een paar dagen geleden.  https://krachtforum.nl/topic/1031-spiergroei-en-vetverlies-met-een-hoog-proteine-dieet/?tab=comments#comment-7183  
  • Sponsors