Advertentie:

Fit

Nog een lekkere train mix

Recommended Posts

Advertentie:

22 uur geleden zei alex:

yeyeye

 

good chest, needs to work on the shoulders

 

Hahah ja zeker weten!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

@Fit, uit mezelf zou ik dit niet meteen opzetten, maar kan me voorstellen dat dit om te trainen wel ideaal is.

Morgen eens uittesten! :D

 

Ga wel moeten opletten, want heb nogal de neiging mee te bewegen op de muziek die ik luister. hahahaha

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Jolien:

@Fit, uit mezelf zou ik dit niet meteen opzetten, maar kan me voorstellen dat dit om te trainen wel ideaal is.

Morgen eens uittesten! :D

 

Ga wel moeten opletten, want heb nogal de neiging mee te bewegen op de muziek die ik luister. hahahaha

 

Gewoon proberen werkt goed!!

 

Heb die neiging ook wel een beetje, but i don't care :D 

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei P2I:

Niet mijn type muziek :) 

trainen zou snel gedaan zijn door hoofdpijn :D

 

Wat luister jij dan onder t trainen? Ik moet altijd beetje harde muziek hebben wanneer er dan zn beat begint druk ik gelijk 10kg meer9_9

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Ruige rap , rock/ punk en metal ( maar niet die metal dat ze enkel brullen waarvan je nx verstaat)

 

van techno etc wordt ik erg nerveus en krijg ik hoofdpijn

  • Upvote 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Muziekkeuze is bij iedereen blijkbaar verschillend. Ik hoor zowat alles graag. Maar tijdens training prefereer ik toch graag iets in de richting van het epische/heroisch. Vooral filmmuziek komt dan om de hoek kijken. vb Inception, X-men, Interstellar etc van Hans Zimmer. Maar ook trailermuziek. Dan denk ik aan 'Two steps from hell', 'Audiomachine'....... En zelfs epic Dubstep kan ik pruimen.

 

 

  • Upvote 2

Deel dit bericht


Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden


  • Berichten

    • Ik trek de expander met beide handen uitelkaar. Ik voel het niet alleen in mijn triceps maar ook in de trapezius.
    • Zoals de naam al aangeeft wordt de triceps kickback dumbbell voor de triceps gedaan maar ik merk dat het ook een goeie oefening voor de lattissimus dorsi is. Ik doe de oefening staand met een kettlebell van 8kg. 
    • Hallo Vinny, zoals ik het zie train jij met veel reps. Daar is niks mis mee. Toch zijn er een paar voorwaarden waar je je moet aan houden wil je spiergroei verkrijgen. Het gewicht waar je mee traint mag niet minder bedragen dan 40% van je 1RM. Je hoeft echter die 1RM niet te weten om te weten te komen hoeveel dit bedraagt. Kijk maar op deze link Een tweede voorwaarde is dat je to failure gaat. Dit wil zeggen dat je een set beëindigt met een rep waarvan je voelt dat er geen volgende meer uit kan. Wees hier wel voorzichtig mee. Trainen to failure is heel taxerend voor het centrale zenuwstelsel. Het best is dat je dit maar doet in de laatste set van een oefening. Waarschijnlijk wordt met deze manier van trainen de tragere spiervezels aangesproken. Probeer een minimum van 15 reps te bereiken.   Natuurlijk kan je ook zwaarder gaan trainen 60 tot 80% van 1RM. Daarvoor ga je extra gewichten moeten aanschaffen. Hierbij gaan de snellere spiervezels worden aangesproken. Hierbij wordt niet to failure gegaan.   Je kan beide manieren gaan afwisselen tijdens de week waarbij je op de ene dag de trage spiervezels aanpakt en op een andere de snellere.
  • Discussies

  • Sponsors

    Body en fitshop

    XXL nutrition