Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Man leeft 30 dagen als "the rock"

Recommended Posts

Advertentie:

Om 5:40 uur 50 minuten fasted cardio. Mij niet gezien. xD

 

(Over de rest hoeven we het al helemaal niet te hebben hahaha.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuten geleden zei Mieshka:

Om 5:40 uur 50 minuten fasted cardio. Mij niet gezien. xD

 

(Over de rest hoeven we het al helemaal niet te hebben hahaha.)

 

Ook een behoorlijk duur dieet hoor O.o

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minuten geleden zei Fit:

 

Ook een behoorlijk duur dieet hoor O.o

 

"Ik wil graag flink opslag want ik ga 30 dagen als the rock leven en dat gaat niet van mijn gewone salaris!" Baas ziet me aankomen. xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 uur geleden zei Mieshka:

 

"Ik wil graag flink opslag want ik ga 30 dagen als the rock leven en dat gaat niet van mijn gewone salaris!" Baas ziet me aankomen. xD

 

Hahaha precies! Met kip is het al een stuk beter te doen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors