Advertentie:

Sign in to follow this  
Rfm046

Pushups gaan fout.

Recommended Posts

Ik doe al een tijdje pushups, maar ik heb het gevoel dat ik het fout doe..

tijdens de pushups merk ik dat ik mijn gewicht onbewust meer op mijn linkerarm steun dan op de rechter, gevolg: mijn linkerborstspier ziet er groter uit dan de rechterborstspier, Tips om mijn rechterborst bij te werken?

Thanks!

Edited by Rfm046

Advertentie:

Ik zou beginnen met pushups op je knieën. Op deze manier kun je eerst jezelf de perfecte vorm aanleren. Wanneer je dit goed onder de knie hebt kun je op je tenen pushups gaan doen. Op deze manier zul je ook allebei je kanten evenveel gebruiken omdat je beter kunt focussen omdat het niet te zwaar is.

of schuin opdrukken, dus je handen hoger dan je voeten, hoe schuiner hoe lichter, je kan ook wat uitproberen met je handen wat breder of smaller te zetten.

Ik zou gewoon het zwaartepunt een tijdje naar rechts verplaatsen. Of, zakken met je neus tot tegen de grond. In deze stand blijven hangen en vanuit deze positie naar rechts en terug naar het midden. Of als het kan, in een cirkelvormige beweging naar rechts en terug. Een prima manier om kracht te trainen in de volledige borstspier.