Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Paasdagen

Recommended Posts

Iedereen de paasdagen goed doorgekomen? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

paasdagen goed besteed, heb mijn power tower in elkaar gezet, hij lag al een tijdje in de verpakking maar nu staat ie,het is een mooi stevig ding.

geeft altijd wel stress>:(, lijkt wel of ik hem bij de ikea heb gekocht, dat spul kan je ook niet in elkaar zetten zonder achteruit te praten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minuten geleden zei alex:

paasdagen goed besteed, heb mijn power tower in elkaar gezet, hij lag al een tijdje in de verpakking maar nu staat ie,het is een mooi stevig ding.

geeft altijd wel stress>:(, lijkt wel of ik hem bij de ikea heb gekocht, dat spul kan je ook niet in elkaar zetten zonder achteruit te praten.

 

Home gym aan het maken? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep, daar gaat het steeds meer op lijken, ik ga het thuis trainen steeds meer waarderen, alleen het verlanglijstje is nog best wel lang

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 uur geleden zei alex:

yep, daar gaat het steeds meer op lijken, ik ga het thuis trainen steeds meer waarderen, alleen het verlanglijstje is nog best wel lang

 

Home gym blijft leuk, je kunt het ook makkelijk ieder moment doen wanneer je zin hebt. Lastigste is voor mij de ruimte vinden om alles neer te zetten :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier helaas ook geen ruimte, zou graag een homegym willen. Ik sprak laatst een gast die in zijn tuin wat gemaakt had, dat is ook nog wel een optie. Lekker buiten trainen :x maar dat is natuurlijk net zo goed een nadeel. 

 

Qua pasen: bar slecht. Te veel te slecht eten en te weinig beweging. Maar wel gezellig. Vanochtend weer goed begonnen met een bakje havermout met fruit en trainen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Mieshka:

Hier helaas ook geen ruimte, zou graag een homegym willen. Ik sprak laatst een gast die in zijn tuin wat gemaakt had, dat is ook nog wel een optie. Lekker buiten trainen :x maar dat is natuurlijk net zo goed een nadeel. 

 

Qua pasen: bar slecht. Te veel te slecht eten en te weinig beweging. Maar wel gezellig. Vanochtend weer goed begonnen met een bakje havermout met fruit en trainen. :)

 

Toevallig nils van total harmony? :) 

 

Haha pasen is bij ons ook al eten eten en nog eens eten. Maar goed het blijft wel lekker :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Fit:

 

Toevallig nils van total harmony? :) 

 

Ja! :D Jij weet ook alles! :ph34r: Ik ken hem verder niet, maar heb 'm een paar keer in de sportschool gesproken en toen liet hij ook foto's van zijn buiten gym zien. Hij geeft ook bootcamps en personal training dacht ik. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zojuist zei Mieshka:

 

Ja! :D Jij weet ook alles! :ph34r: Ik ken hem verder niet, maar heb 'm een paar keer in de sportschool gesproken en toen liet hij ook foto's van zijn buiten gym zien. Hij geeft ook bootcamps en personal training dacht ik. 

 

Hahaha ik heb ooit een PT les bij hem gevolgd z'n 4 jaar geleden. :ph34r:

Toevallig had ik op facebook gezien dat hij in z'n tuin druk bezig was met die toestellen/rubber tegels enzo.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuten geleden zei klasens:

paasdagen lekker geslapen :D

 

Slapen voor de gainzz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors