Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Goekope eiwitten vergelijken

Recommended Posts

Advertentie:

is wel handig om het allemaal op een rijtje te zien, behoorlijke verschillen in prijzen, als ik wat nodig heb kijk ik altijd ff rond op de diverse sites voor een aanbieding, gisteren nog whey gekocht bij bodylab, 2 kg voor € 24.90.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van mij mogen ze nog wel wat meer webshops toevoegen, en ook rekening houden met de aanbiedingen die op dat moment spelen. Op die manier kan je helemaal mooi de goedkoopste / beste op dat moment kiezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal koop ik gewoon aanbiedingen van A merken bij B&F. Onlangs 10kg combat powder van MP gekocht :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er iemand nog een leuke aanbieding mbt Egg proteïne weet dan houd ik me aanbevolen.
Ben lactose intolerant, vandaar...

 

:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 uur geleden zei Fit:

Van mij mogen ze nog wel wat meer webshops toevoegen, en ook rekening houden met de aanbiedingen die op dat moment spelen. Op die manier kan je helemaal mooi de goedkoopste / beste op dat moment kiezen.

 

Dat kan opzich automatisch, met behulp van XML feeds. Ik doe dit op m'n eigen site ook (http://krachttraining.info/shop/aanbiedingen/). Daar komen nu automatische alle huidige aanbiedingen te staan, van meerdere webshops. Ik moet dat wel nog eens netjes afwerken zodat je kan zoeken op type supplement en prijs etc, gaat nog wat werk in zitten.

 

Verder vind ik trouwens niet dat je verschillende supplementen zomaar 1:1 kan vergelijken op prijs/gram, want er kan ook verschil zitten in kwaliteit (welke aminozuren zitten er precies in, hoeveel koolhydraten en vetten zitten er naast het eiwit nog in). Ook klopt het label niet altijd met de werkelijke inhoud van de pot. Uit tests blijkt zo dat sommige eiwit supplementen minder eiwit bevat dan er op het label staat, en meer kh en/of vet. Dan klopt de som qua prijs/gram ook niet meer.

Edited by Guido

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors