Advertentie:

Sign in to follow this  
marr

Aangenaam

Recommended Posts

Goede avond Krachtforum-leden,

 

Mijn naam is Marc en ik train 2+ jaar.
Ben begonnen thuis met Dumbells / rugzak / pull up stang. Vervolgens een tijdje in een Gym getraind.
Inmiddels mijn eigen Gym uitgebreid met verstelbaar bankje (beencurl tool er aan bevestigd) een Barbell en 100+ kg aan schijven en Squatrack.
 

Ik ben 44 jaar (voel me eerder 7 a 28) en kom vanaf een bierbuikfiguur met manboobs naar nu aardig in shape (1.75 mtr / 73 kg / 16% VP)
Ben begonnen met Full Body, toen UB/LB, nu sinds kort PPL

 

Krachtstats (bij benadering) zijn nog niet om naar huis te schrijven.
Maar ben wel al tevreden over het behaalde resultaat.

 

Geschatte 1RM's

- Squat 100+

- Dead lift 120

- Bench 80
- Bor 90

- OHP 50

 

In het dagelijks leven ben ik Sociaal Agogisch Werker in een beschermde woonvorm voor mensen met een dubbeldiagnose (psychiatrie / verslaving).

 

Ik zal zo nu en dan mee lezen en een vraag stellen of opmerking maken.
Er is voor mij nog genoeg te leren, van de andere kant weet ik al het e.e.a.

 

Mvg

Edited by marr
aanpassing
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Thanx allen.

 

Idd Push / Pull / Legs.


Ik pak momenteel een Workout dag gevolgd door een dag rust.
Zodoende komt elke spiergroep maar om de 6 dagen aan de beurt.
Ik pak het zaakje dan wel intensief (althans voor mijn doen) aan.

 

Vandaag bijv. Push (Bench Press, Dumbell Press, Dips, Flyes, Militairy Press en Tri. Extensions).
Allen 3 sets (verdeeld over +/- 25 reps).

 

Sinds enkele dagen ben ik licht aan het cutten, +/- 250 Kcal's onder behoefte.

___________________________________________________________________________________________

 

We zullen zien wat het uit gaat werken, anders toch weer naar UB / LB

Benen lopen achter, die heb ik in het begin verwaarloosd :S

____________________________________________________________________________

 

Idd Bent Over Row Mieshka

Edited by marr
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 6 april 2016 at 16:13 zei marr:

Benen lopen achter, die heb ik in het begin verwaarloosd :S

 

Meer squatten en deadliften dus! xD

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minuten geleden zei Mieshka:

 

Meer squatten en deadliften dus! xD

Ja idd.


Work out Legs ziet er als volgt uit.
Squat
Dead lift
Calf raises

Lying Leg curl
Sitting Leg curl

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuten geleden zei Marleentje:

Heey ik dacht al dat jij het was hhahaha, durfde alleen niet te reageren lol

Gekkie, we zijn van hetzelfde ras toch ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuten geleden zei marr:

Gekkie, we zijn van hetzelfde ras toch ? :D

Ja maar dadelijk was je gewoon iemand die er op leek

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Peter, ja inderdaad dat overweeg ik wel.
Met UB/LB pak je elke spiergroep 2x p.w., dus voorheen trainde mijn spiergroepen wat vaker.

 

Iemand opperde om eens PPL te gaan proberen met telkens een dag rust er tussen.
Maar dan wel het volume van de oefeningen (meer sets dus ook) op te voeren.
Vandaar dat ik dit aan het proberen ben. De beginnersgains zijn bij mij wel achter de rug,
Dus het is eigenlijk puur kijken wat dit doet.

 

Momenteel verwacht ik er ook weer niet té veel van omdat ik licht onder onderhoud eet ivm met de naderende zomer wil ik wat vet droppen. (Ijdelheid B|).

 

Maar ik ben wel bekend met het principe dat na 48 / 72 uur de spier eigenlijk weer een nieuwe prikkel nodig heeft voor verdere groei.

 

Thanx, voor reactie

 

 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hey hey! Welkom op het forum gozer! Het gaat wel lastig zijn voor je, want dat betekent zoveel meer eten voor dezelfde hoeveelheid bruikbare voedingsstoffen... Mensen zijn ook simpelweg niet gemaakt om volledig plantaardig te leven, we hebben namelijk hoektanden. (Dat is genoeg als bewijs)   Ik sluit me aan bij Peter.   - B12 (uit injecties, NIET capsules. Dat neemt praktisch niet op.) - Soja producten zijn ook mega slecht voor je nieren en het is lastig afbreken voor je lichaam. Dus ga alsjeblieft voor de proteine uit bonen bijvoorbeeld. Veel beter voor je. - Ijzer gaat ook een probleem zijn, maar dat is simpel te supplementeren.   Groeten!!
    • Als je volledig plantaardig gaat eten zijn er een paar zaken waar je, als ik het goed heb, mogelijk een tekort van gaat krijgen. Vitamine b12, creatine en ijzer. Proteine kan je perfect uit soja halen.  
    • Hi community!   Ik ben al een tijdje aan het nadenken om meer plantaardig te gaan eten en dat te combineren met mijn krachttraining.
      Zijn er mensen hier die daar ook over nadenken maar daar enige zorgen of over hebben of het een grote uitdaging vinden?  Zo ja, welke zorgen en uitdagingen zijn dat dan?

      Thanks!
  • Sponsors