Advertentie:



Sign in to follow this  
Mieshka

Elastiek :)

Recommended Posts

Ik zoek voor mijn nieuwe gym van die gekleurde elastische banden die je gebruikt bij het trainen van pull ups en voor banded deadlifts enzo (jeweettoch).

 

De eigenaar van de gym wil deze graag aanschaffen maar hij weet niet hoe het heet en waar je ze koopt. Aangezien het ook in mijn belang is, help ik een handje. xD

 

Het is dus niet alleen voor mezelf, maar voor de hele gym, voor regelmatig gebruik. Waar kunnen deze het beste aangeschaft worden? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

51 minuten geleden zei geert gielissen:

Of, in het kader van de 'help yourself' situatie: één of meerdere samengevoegde fiets tubes.

 

Geert, dit is een topic van 4 jaar oud xD

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Klinkt goed. Heb je voor mij een voorbeeld ?
    • Je kan ook kijken naar een complex workout, dat zijn een x aantal oefeningen die je achter elkaar uitvoert zonder de Barbell los te laten. Je pakt het gewicht van je "zwakste" onderdeel. Bijv; 7x Clean 7x military Press 7x Front Squat 7x Bent over row  7x deadlift    Je military Press is als het goed is je "zwakste" onderdeel, dus pak je dat gewicht wat je aan kan.   Je doet dit alles na elkaar, zonder de barbell los te laten. Is alles klaar houd je 1 min rust en begin je weer opnieuw. Probeer dat 7 keer (7x7).   Is goed voor kracht toename en conditie, en duurt maar 20 minuten o.i.d.    Mocht je er interesse in hebben, heb ik een schema die ik zelf af en toe doe (bij tijdgebrek), die goed zwaar is haha.
    • Dankje voor de tips !   Zat eraan te denken om maandag me benen lichter te doen zodat ik woensdag kan hardlopen. Dit is ook nooit verder dan 10km btw. en dan zaterdag wat crossfit/supersets fullbody erbij te doen voor de spierconditie en uithoudingsvermogen. probeer zaterdags wel zo min mogelijk mijn benen erbij te betrekken omdat ik deze de dag ervoor al heb aangepakt.
  • Sponsors