Advertentie:

Sign in to follow this  
Mieshka

Elastiek :)

Recommended Posts

Ik zoek voor mijn nieuwe gym van die gekleurde elastische banden die je gebruikt bij het trainen van pull ups en voor banded deadlifts enzo (jeweettoch).

 

De eigenaar van de gym wil deze graag aanschaffen maar hij weet niet hoe het heet en waar je ze koopt. Aangezien het ook in mijn belang is, help ik een handje. xD

 

Het is dus niet alleen voor mezelf, maar voor de hele gym, voor regelmatig gebruik. Waar kunnen deze het beste aangeschaft worden? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

51 minuten geleden zei geert gielissen:

Of, in het kader van de 'help yourself' situatie: één of meerdere samengevoegde fiets tubes.

 

Geert, dit is een topic van 4 jaar oud xD

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Shorty:

 

Geert, dit is een topic van 4 jaar oud xD

 

Daar heb je 't al Shorty. Ben door de hele situatie alle besef van tijd kwijt. :(

 

Thnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors