Advertentie:

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn naam is Willem-Jan Singer en ik ben student aan de Technische Universiteit van Eindhoven.
Momenteel zit ik in mijn derde jaar en ben ik recent begonnen aan mijn afstudeer onderzoek.
Samen met mijn begeleider ben ik een onderzoek gestart naar iets waar nog niet eerder naar gekeken is: de relatie tussen PsyCap en sport. PsyCap zijn 4 psychologische factoren (optimisme, hoop, veerkracht, en zelfvertrouwen). Er is al een relatie aangetoond tussen deze factoren en werk, maar wij proberen dit uit te breiden naar het sport gebied. Daarnaast probeer ik te kijken hoe deze factoren gerelateerd zijn tot bijv. blessures en stress. Ik hoop op deze manier extra responses te krijgen voor mijn onderzoek en zou het waarderen als jullie er enige tijd voor vrij willen maken! 
Het invullen duurt ongeveer 12 minuten, en de vragenlijst is te verkrijgen via de volgende link: http://www.surveygizmo.com/s3/2662010/PsyCap-and-Sports

Voor vragen of opmerkingen kunt u mij bereiken via w.p.singer@student.tue.nl!

Met vriendelijke groet,

Willem-Jan Singer

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Hi all,   Voor mij werkt het idd ook goed om een duidelijke split te doen tussen beide dagen. In het verleden ging ik vaak naar de gym om cardio en krachttraining te doen. Hier ben ik na meer dan twee jaar van afgestapt. Het resultaat? Ik train nu meestal in het weekend met cardio (lekker buiten in de openlucht) en zorg dat ik drie verschillende krachttrainingen doe tijdens de werkweek. Voor mij werkt dit perfect. Hoop dat dit jou ook kan helpen!
    •   Hi snelleehv, ik hoor wel vaker dat goed slapen belangrijk is voor je herstel en heb gelezen over CBD olie en het verschil tussen wiet en hennep. Heb jij hier ervaring mee en of dit een bevorderend effect heeft op mijn nachtrust?
    • Ik zou persoonlijk eerst gaan cutten ivm je vetpercentage. Richting de 10/11% cutten en dan beginnen met een bulk. Zo heb je een prima basis om 4-5 maanden te gaan bulken.  Zou je eventueel je trainingschema kunnen posten?    Ik ben zelf geen voorstander van cardio naast krachttraining. Ik merk dat als ik cut dit mijn herstel in de weg zit en daardoor minder presteer met krachttraining. Ik wandel dagelijks wel veel om toch extra kcal te verbranden.   Verder wat al gemeld word zorg dat je voeding in orde is en je slaap ook goed is, dit word enorm onderschat door veel mensen. 
  • Sponsors