Advertentie:



Sign in to follow this  
SK

Onderzoek sportvoedingssupplementen

Recommended Posts

Beste sportliefhebbers,

 

Om meer inzicht te krijgen in de markt van de sportvoedingssupplementen ben ik erg benieuwd naar jullie mening aangezien jullie de doelgroep zijn!

 

Door het invullen van de enquête kunnen jullie daarnaast ook nog één van de 20 waarde cheques winnen!!

 

Het invullen kost maximaal vijf minuten en zou mij erg helpen in mijn afstudeertraject!

 

https://hva.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6ziUH26YVDPOU6h

 

Ik zie jullie reactie met smart tegemoet!

 

SK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ingevuld.

 

Wel een paar opmerkingen:

- Bij de vraag: "hoe vaak sport je per week" staan de antwoorden niet op volgorde van veel naar weinig of van weinig naar veel.

 

- O.a. bij de vraag: "gebruikt u creatine?" krijgen we niet de mogelijkheid om ja of nee te selecteren maar de optie hoe vaak we het gebruiken. Moet de vraag niet luiden: "Gebruikt u creatine zo ja, hoe vaak per week gebruikt u het? "
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@klasens

hoe lang heb je er over gedaan om deze in te vullen??:D

als het niet te lang is doe ik hem ook wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    •   Ligt er ook aan wat je als beginner beschouwd
    •   Heee wat een toffe reactie! Ik heb je website eens gekeken en ben helemaal fan! Ik ga het uitprinten en volgen! Wordt ontzettend goed uitgelegt! Wauw aan deze tips heb ik echt wat! Suuuuper bedankt!
    • Welkom Lilly,   Allereerst lijkt zwemmen me een uitstekende basis om je lichaam in shape te houden. Je traint er zowat alle spieren mee en de dragende kracht van water is ook zeer gunstig om toch nog te kunnen trainen met een aantal lichamelijke beperkingen. Weet niet welke oefeningen je allemaal voor de kiezen hebt gekregen maar kan je wel zeggen dat bijvoorbeeld " the glute bridge " een vrij veilige oefening is voor de rug die zowel de onderrug, hamstrings als buikspieren aanspreekt. Over andere oefeningen durf ik me niet uitspreken want ben geen fysiotherapeut. Ik zou voorzichtig adviseren rustig te planken (beginnen met 30 seconden, desnoods 20) om zo te oefenen in vormspanning houden en verstevigen van de core. Bij de minste stekende pijn zou ik de oefening wel laten voor wat ze is ! Tot slot heb ik, een voor mij, interessante site gevonden om je voeding in functie van je doelstellingen op punt te stellen. Het is een invuloefening waar dat je een aantal parameters als leeftijd, geslacht, bewegingsniveau enzovoort moet invullen om zo tot een advies op maat te komen. www.precisionnutrition.com/nutrition-calculator   U kan eens te raden gaan bij kleppers als @Shorty, @Peter Wouters, of @Fit. Deze mensen zullen je ook kunnen helpen met hun expertise.   Veel succes.  
  • Sponsors