Advertentie:

Sign in to follow this  
SK

Onderzoek sportvoedingssupplementen

Recommended Posts

Beste sportliefhebbers,

 

Om meer inzicht te krijgen in de markt van de sportvoedingssupplementen ben ik erg benieuwd naar jullie mening aangezien jullie de doelgroep zijn!

 

Door het invullen van de enquête kunnen jullie daarnaast ook nog één van de 20 waarde cheques winnen!!

 

Het invullen kost maximaal vijf minuten en zou mij erg helpen in mijn afstudeertraject!

 

https://hva.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6ziUH26YVDPOU6h

 

Ik zie jullie reactie met smart tegemoet!

 

SK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ingevuld.

 

Wel een paar opmerkingen:

- Bij de vraag: "hoe vaak sport je per week" staan de antwoorden niet op volgorde van veel naar weinig of van weinig naar veel.

 

- O.a. bij de vraag: "gebruikt u creatine?" krijgen we niet de mogelijkheid om ja of nee te selecteren maar de optie hoe vaak we het gebruiken. Moet de vraag niet luiden: "Gebruikt u creatine zo ja, hoe vaak per week gebruikt u het? "
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@klasens

hoe lang heb je er over gedaan om deze in te vullen??:D

als het niet te lang is doe ik hem ook wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Bij mij zitten de 3 grote zeker niet in mijn schema. Doe ze absoluut nooit.   Reden: - Benchpress heeft de allergrootste risico's en kansen op blessures (schouders) - Squats vind ik persoonlijk helemaal niks en ik pak gewoon een grote dumbbell en doe boxsquats. (Veel natuurlijker en het gewicht kan je loslaten als het te gek wordt en lig je er niet onder te kijken...) - Deadlift: waarom? Er zijn fantastische machines die de erector truncii isoleren en isolatieoefening zijn simpelweg veel beter voor groei van die specifieke spiergroep.
    •   Waarom je fucking oestradiol, prolactine en progesteron niet? Pak die dan ff mee  heb je in elk geval EEN waarde. Hoef je straks nooit ergens om te gokken.   Voor de rest helemaal mee eens. Waarom wilde de huisarts je vrije testosteron niet laten meten? Geen enkele reden om het niet te doen...  
    • Vraag aan de 40 plussers. Behoort de deadlift nog tot jullie wekelijkse trainingsroutine ? Naar verluidt zou deze oefening uit de grote 3 toch niet zo spiergroei bevorderend zijn als aanvankelijk gedacht. Voorde rijpere kracht trainers zou het trainingsherstel bij deadliften te lang duren en nadelig zijn voor je gains. Zou romanian deadlift ook best vermeden worden dan ? De winst, spiergroei, zou bij kleinere oefeningen beter zijn. Daarbij wordt afgeraden moest je ze toch doen, ze als eerste in je trainingssessie af te werken. Ik dacht juist dat zo'n geweldige compoundoefening excellent was om natuurlijk groeihormoon te produceren. Allemaal veel tegenkantingen en was er juist zo lekker mee begonnen.    
  • Sponsors