Advertentie:

Sign in to follow this  
SK

Onderzoek sportvoedingssupplementen

Recommended Posts

Beste sportliefhebbers,

 

Om meer inzicht te krijgen in de markt van de sportvoedingssupplementen ben ik erg benieuwd naar jullie mening aangezien jullie de doelgroep zijn!

 

Door het invullen van de enquête kunnen jullie daarnaast ook nog één van de 20 waarde cheques winnen!!

 

Het invullen kost maximaal vijf minuten en zou mij erg helpen in mijn afstudeertraject!

 

https://hva.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6ziUH26YVDPOU6h

 

Ik zie jullie reactie met smart tegemoet!

 

SK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ingevuld.

 

Wel een paar opmerkingen:

- Bij de vraag: "hoe vaak sport je per week" staan de antwoorden niet op volgorde van veel naar weinig of van weinig naar veel.

 

- O.a. bij de vraag: "gebruikt u creatine?" krijgen we niet de mogelijkheid om ja of nee te selecteren maar de optie hoe vaak we het gebruiken. Moet de vraag niet luiden: "Gebruikt u creatine zo ja, hoe vaak per week gebruikt u het? "
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@klasens

hoe lang heb je er over gedaan om deze in te vullen??:D

als het niet te lang is doe ik hem ook wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors