Advertentie:

Sign in to follow this  
musclesandfood

Musclesandfood loggie

Recommended Posts

Ben niet van plan om elke training te gaan loggen, maar wil wel de hoogtepunten (en dieptepunten) hier neerzetten.

 

Alvast 1 leuk hoogtepuntje:

 

 

Probeer sinds een weekje of 3 weer wat calisthenics te doen. Als ik de 100kg bench heb gehaald (2a3 weken?), wil ik mij focussen op de human flag!

Edited by musclesandfood
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

denk het ook, dat komt toch vooral op kracht uit je armen en core?

hierboven ziet er al netjes en gecontroleerd uit.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mensen! 

Ja de flag komt vooral uit de schouders en de core, maar moet nog wel flink oefenen voor ik hem kan hoor :P

Ik ben benieuwd hoelang ik erover ga doen om hem volledig onder de knie te krijgen. Kan me nog goed herinneren dat ik als klein jongetje de flag als bijna onmogelijk beschouwde en nu ga ik hem zelf proberen te leren!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • P.S.: kijk eens hoe landarbeiders, handelaren, marktgangers e.d. in (veelal) derde wereld landen hun last vanuit hurkzit omhoog brengen. Juist, knieën voorbij de tenen. Deze mensen sjouwen dagelijks met zware lasten, vaak tot op gevorderde leeftijd. 
    • Helemaal mee eens. Behoeft eigenlijk geen bevestiging. Try outs met lichte belasting, puur gefocust op de uitvoering, tonen aan dat het lichaam zich plooit naar de meest comfortabele en veilige houding. Knieën voorbij de tenen lijkt me dus.
    • Bulken = calorie overschot. Cutten calorie tekort. Lijkt me allebei vrij vermoeiend. Is er geen manier van trainen dat je neutraal blijft met de caloriebehoefte. Evenveel verbruiken als je opneemt. Meen te verstaan dat je in de cut spiermassa kan behouden op voorwaarde dat je de eiwitten wat opdrijft. Behouden lijkt me triestig. En met bulken kom je zowieso wat vet aan. Vet heb ik nochtans genoeg. Nu ga ik in de toekomst 2x per week cardio  doen, geen HIIT, maar 25 minuten stevig roeien op hartslag 120, normaal gezien ideaal voor vetverbranding. Ja ik kies voor roeien omdat ik de mening ben toegedaan dat deze cardio niet tot spierverlies zal lijden. Wandelen is ook een optie maar dan moet je al lang bezig zijn om calorieën te verbranden.  
  • Sponsors