Advertentie:

Sign in to follow this  
musclesandfood

Musclesandfood loggie

Recommended Posts

Ben niet van plan om elke training te gaan loggen, maar wil wel de hoogtepunten (en dieptepunten) hier neerzetten.

 

Alvast 1 leuk hoogtepuntje:

 

 

Probeer sinds een weekje of 3 weer wat calisthenics te doen. Als ik de 100kg bench heb gehaald (2a3 weken?), wil ik mij focussen op de human flag!

Edited by musclesandfood
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

denk het ook, dat komt toch vooral op kracht uit je armen en core?

hierboven ziet er al netjes en gecontroleerd uit.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mensen! 

Ja de flag komt vooral uit de schouders en de core, maar moet nog wel flink oefenen voor ik hem kan hoor :P

Ik ben benieuwd hoelang ik erover ga doen om hem volledig onder de knie te krijgen. Kan me nog goed herinneren dat ik als klein jongetje de flag als bijna onmogelijk beschouwde en nu ga ik hem zelf proberen te leren!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe de fuck doen jullie shrugs met barbell zonder dat je tampeloeres in de weg zit . Ik moet eerlijk zijn hoewel mijn stijve plasser waarschijnlijk boven gemiddeld is, is mijn slappe redelijk klein. Hij zou niet in de weg moeten zitten maar als ik shrugs wil doen met een barbell komt de stang de hele tijd tegen mijn lul aan. Ik heb dit probleem trouwens ook met cobra pose tijdens het rekken en strekken dat mijn lul gewoon pijn doet. Alvast bedankt!
    • Daar ben ik weer!  Grappig om een oud forum door te lezen haha.    Ik train nog steeds, met tussen de jaren door weleens gestopt uiteraard. Hieronder een rug foto hoe ik er nu bij sta.    Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors