Advertentie:

P2I

Hoi iedereen

Recommended Posts

Hoi iedereen,

mijn naam is Bart en mn schermnaam P2I staat voor Progress 2 Improve. Dit is de businessnaam van mijn personal trainingzaak die ik binnenkort ga starten. Hierbij ga ik zowel personal training en online coaching aanbieden. Ik start hiermee in bijberoep van zodra ik mn diploma PT behaald heb. Ik ga binnenkort mn laatste examen afleggen.

hopelijk kan ik hier mensen ook wat helpen op het forum en hopelijk kan ik ook veel bijleren hier. Je weet tenslotte nooit alles en nooit genoeg. Theorie blijft tenslotte theorie.

groeten

Bart

• Upvote 1

Advertentie:

Welkom op het forum Bart! :)

Hopen ook veel van jou te leren!

• Upvote 1

hallo bart welkom hier,

gooi je tarieven er maar gelijk op hoor, ik neem aan dat er voor de forumleden een kortingsactie komt? :)

• Upvote 1

Bedankt.

die korting is eigenlijk nog geen slecht idee. 

Mijn tarieven zal ik online plaatsen eenmaal mn zaak begint. Ik hoop dus binnenkort :)

ik ben wel nog op zoek naar enkele die mijn online programma willen testen. Voor PT krijg je veel les en stage e.d. , maar voor online is dat nog anders.

daarbij moet ik nazien of ik voldoende info krijg via mn intake formulier. Ik wil namelijk 2-3 voedingsschemas geven zodat er niet dagelijks hetzelfde moet worden gegeten. Ik wil ook kijken naar wat je niet, maar ook wel lust en die zaken te proberen in een schema te verwerken, zodat je het gemakkelijker volhoud.

ookwil ik mn trainingsschemas aanpassen aan waar je traint. Thuis , thuis met eigen materiaal die je hebt of in de fitness.

heel wat dus, en ik moet die klaarkrijgen in 24-48 uurnatuurlijk.

dat wil ik allemaal nog even testen met enkele mensen. Enkele testpersonen krijgen dus alles zoals een klant het online programma vraagt. Ene wat ik vraag is feedback, opbouwende kritiek, correct bijhouden van de progressie en een voor en na foto die op de website gebruikt mag worden.

nog heel wat te doen voor de startup dus :)

1 uur geleden zei P2I:

Bedankt.

die korting is eigenlijk nog geen slecht idee. 

Mijn tarieven zal ik online plaatsen eenmaal mn zaak begint. Ik hoop dus binnenkort :)

ik ben wel nog op zoek naar enkele die mijn online programma willen testen. Voor PT krijg je veel les en stage e.d. , maar voor online is dat nog anders.

daarbij moet ik nazien of ik voldoende info krijg via mn intake formulier. Ik wil namelijk 2-3 voedingsschemas geven zodat er niet dagelijks hetzelfde moet worden gegeten. Ik wil ook kijken naar wat je niet, maar ook wel lust en die zaken te proberen in een schema te verwerken, zodat je het gemakkelijker volhoud.

ookwil ik mn trainingsschemas aanpassen aan waar je traint. Thuis , thuis met eigen materiaal die je hebt of in de fitness.

heel wat dus, en ik moet die klaarkrijgen in 24-48 uurnatuurlijk.

dat wil ik allemaal nog even testen met enkele mensen. Enkele testpersonen krijgen dus alles zoals een klant het online programma vraagt. Ene wat ik vraag is feedback, opbouwende kritiek, correct bijhouden van de progressie en een voor en na foto die op de website gebruikt mag worden.

nog heel wat te doen voor de startup dus :)

Ik ben wel geïnteresseerd dus mocht je nog een slachtoffer zoeken :D

• Upvote 1

Ik zoek inderdaad nog enkelen. Ik moet nog even enkele zaken op orde stellen qua design van de schema's e.d. En dan ga ik van start met de testpersonen. Achteraf krijgen die ook al eerste mijn tarieven te zien om te oordelen of die het waard zijn.

ik neem contact met u op als ik er mee start. Ik gok binnen 2 weken ten laatste.

bedankt

Het heeft al iets langer geduurd dan gedacht. Maar alles begint op zn einde te geraken. Dus rond begint juni ga ik op zoek naar nog enkelen om een testrun te doen. 

Die krijgen dan een intake formulier en aan de hand daarvan ga ik dan alles opstellen en deze 4 weken online coachen. Dit om te zien of alles haalbaar is, daar ik dit alles moet kunnen doen na mijn gewone werkuren. Zo krijg ik feedback, resultaten en zie ik hoeveel mensen ik online kan opvolgen per maand uiteraard.

deze personen mogen dan ook de prijzen beoordelen.

vanaf de officiele start, krijgen mijn klanten ook een kortingscode bij een eiwitsupplementen firma.

en actieve Krachtforumleden( min 10-15 posts), kunnen 10% korting krijgen.

hoe klinkt dit alles?

grtn

ziet er uit dat je alles goed doordacht hebt, er komt neem ik aan ook een site?

wish u all the best

• Upvote 1

De site komt eraan.de laatste zaken worden nog afgewerkt eraan. En deze gaat online vanaf juli.

ik hoop dat ik alles goed doordacht heb :) we doen ons best. Ik wil namelijk goed starten en niet nog heel wat moeten oplossen in het begin( al gebeurd dat uiteraard toch tot op een zeker niveau)

bedankt allesinds

7 uur geleden zei P2I:

En we zijn eraan begonnen :) 

Ben wel benieuwd naar de site. Ik ben php ontwikkelaar en kan misschien nog even kijken :)

Is een wordpress website. ga gerust kijken ;) 

www.progress2improve.be

verbeterpunten altijd welkom :)

13 minuten geleden zei P2I:

Is een wordpress website. ga gerust kijken ;) 

www.progress2improve.be

verbeterpunten altijd welkom :)

Zit nog tot 12 juli in spanje dus kan nu alleen mobiel kijken. Goed responsive iedegeval. Menu knopje onderaan de website werkt alleen op mobiel niet. ( in de footer ).

Wanneer ik terug ben zal ik hem ook nog op de pc voor je bekijken :)

Bedankt!

de eerste resultaten van een testpersoon zijn binnen:

Als er interesse is, dan krijgen actieve leden van Krachtforum.nl 10% korting!

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

• Upvote 2

Bedankt! De persoon zelf was ook erg tevreden :)

18 uur geleden zei P2I:

Bedankt! De persoon zelf was ook erg tevreden :)

Dat mag hij zeker zijn! Keep us updated with results.

Ps hij mag best lid worden hier hahaha :D

• Upvote 1