Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Ulift pre-workout review

Recommended Posts

Ulift pre-workout review

Link naar dit product

Na 2 weken dit supplement gebruikt te hebben schrijf ik nu mijn review. Ik ben erg tevreden met dit product, geeft een goede energie boost en houd mij mijn hele training gefocust.

Over dit product :

1. Prijs: Perfect slechts 10 euro.
  2. Effectief: Zeker, werkt erg goed.
  3. Dosering: 1 schepje is zeker genoeg.
  4. 30 doseringen in een pot dus kan er gerust een maand mee doen.

Eerste dag met deze pre-workout was de rush het meest, werd na 2 weken wel minder maar de energie boost blijft zeker. Dit is fijn in de periode waarin ik aan het cutten ben dus low carb eet.

Met deze pre-workout heb ik zeer veel records verbroken, ook alleen al het idee dat je wat nieuws heb helpt volgens mij ook :D

uliftblue.jpg

Edited by Fit

Advertentie:

ik ben nog steeds erg sceptisch over pre workouts, heb afgelopen week een sample geprobeerd (van body en fit merk zelf) zeer slechte pre workout vind ik

ik raakte wel wat meer gefocused maar of ik daar mijn prestaties mee verbeter denk het niet

verder merkte ik weinig van het goedje

in de meeste preworkouts zitten hoge doses cafeïne waar ik zelf geen fan van ben omdat op den duur je hier meer een tolerantie voor krijgt en dus de preworkout steeds minder goed werkt

daarnaast vind ik preworkouts overbodig omdat je toch meestal niet meer dan een uur in de gym bent en dat red ik makkelijk zonder pre 

maar: zit je in de cut en eet je low/no carb kan ik me voorstellen dat je nogal energieloos bent en dan is dit een heel goede en droge oplossing

en als je van plan bent om langer dan een uur te trainen is het ook zeker een fijn product

maar dit ben ik allebei niet dus voor mij geen pre-workout ;)

Bij sommige pre-workouts merk ik zeker een prestatie verbetering, ook bij deze is dat het geval. Ik train meestal 1.5 uur dus vind het wel fijn met pre workout na een dag lang op een computer gestaard te hebben op mijn werk kan ik wel een kleine boost gebruiken :)

Ik vind zoiets weggegooid geld. Er zitten soms zaken in die wel degelijk een werking hebben maar je moet al heel de pot verorberen om de werkzame dosis te bereiken.

Een goede pre-workout bestaat uit een shake met 0,2g whey per kg lichaamsgewicht. Dit zorgt voor een verhoogde anabole en anti-katabole werking na de training. Een stuk fruit is ook aan te raden voor de koolhydraten. Tijdens een workout wordt minstens 80% van de gebruikte energie geteerd uit de aanwezige spiersuiker. Is dit onvoldoende aanwezig dan vertaalt dit zich in een afgevlakte proteine synthese. Koffie(cafeïne) stimuleert het centrale zenuwstelsel en maakt je klaar voor maximale inspanningen.

Ik heb welleens pre workout geprobeerd. Een keer van Arnold die niks deed bij mij en een keer pre workout van no explore. Die van no explore ging ik onwijs van tintele en had het id dat t wel wat deed omdat ik me er lekker bij voelde. Creatine doet het meest en is ook bewezen dat het werkt. Koffie is altijd stimulerend bij mij zeker om wakker te worden ??

Ik heb afgelopen jaren een wereld aan pre-workouts geprobeerd, zo af en toe bestel ik nog wel eens een potje mee uit de aanbieding. Krachtsport is immers al een dure hobby. Ik vind zelf Ulift een hele goede, krijg er extra energie van en focus. Meer hoeft het ook niet te doen, want mijn basis leg ik met voeding en extra creatine en whey. Dus no problem :) Ik zweet er ook lekker op en heb het gevoel dat ik wel zwaarder en langer door kan gaan. Ulift kan prima mee doen met de duurdere zoals the Curse, C4 of Assault. Dat zijn wel mijn favorieten op dit moment. Mijn potje Perfect Pre-workout zit bij mijn volgende order die ik ga plaatsen bij Body & Fit. Recensies die ik van mijn vrienden hoor zijn zeer goed en de doseringen zijn optimaal. B

• Upvote 1

Heel wat pre-workouts geprobeerd waaronder ook de Ulift, leuke prijs verder maar qua werking deed het weinig voor mij! Na oude formules van Jack3d en Noxipro komt eigenlijk vrijwel niets meer in de buurt.. tot dat ik de Perfect Pre workout probeerde! Eindelijk eens een pre-workout die mij weer die enorme energie, pomp en focus gaf in de sportschool.

Het was lang zoeken maar dit is nu zeker mijn favoriet op het moment, aanrader hoor! 

Heel wat pre-workouts geprobeerd waaronder ook de Ulift, leuke prijs verder maar qua werking deed het weinig voor mij! Na oude formules van Jack3d en Noxipro komt eigenlijk vrijwel niets meer in de buurt.. tot dat ik de Perfect Pre workout probeerde! Eindelijk eens een pre-workout die mij weer die enorme energie, pomp en focus gaf in de sportschool.

Het was lang zoeken maar dit is nu zeker mijn favoriet op het moment, aanrader hoor! 

Lift werkt bij mij juist weer erg goed! Net wat beter perfect pre workout. Zo zie je maar verschilt echt bij iedereen.

Lift werkt bij mij juist weer erg goed! Net wat beter perfect pre workout. Zo zie je maar verschilt echt bij iedereen.

Dat klopt, per persoon kan dit natuurlijk verschillen. Een maatje van mij waar ik vaak mee traint gaat ook heel goed op de Ulift, op zijn aanraden had ik het ook geprobeerd. De smaak Green Apple was in ieder geval wel heel goed weg te drinken :D