Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Ulift pre-workout review

Recommended Posts

Ulift pre-workout review

Link naar dit product

Na 2 weken dit supplement gebruikt te hebben schrijf ik nu mijn review. Ik ben erg tevreden met dit product, geeft een goede energie boost en houd mij mijn hele training gefocust.

Over dit product :

  1. Prijs: Perfect slechts 10 euro.
  2. Effectief: Zeker, werkt erg goed.
  3. Dosering: 1 schepje is zeker genoeg.
  4. 30 doseringen in een pot dus kan er gerust een maand mee doen.

 Eerste dag met deze pre-workout was de rush het meest, werd na 2 weken wel minder maar de energie boost blijft zeker. Dit is fijn in de periode waarin ik aan het cutten ben dus low carb eet.

Met deze pre-workout heb ik zeer veel records verbroken, ook alleen al het idee dat je wat nieuws heb helpt volgens mij ook :D

 

uliftblue.jpg

Edited by Fit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

ik ben nog steeds erg sceptisch over pre workouts, heb afgelopen week een sample geprobeerd (van body en fit merk zelf) zeer slechte pre workout vind ik

ik raakte wel wat meer gefocused maar of ik daar mijn prestaties mee verbeter denk het niet

verder merkte ik weinig van het goedje

in de meeste preworkouts zitten hoge doses cafeïne waar ik zelf geen fan van ben omdat op den duur je hier meer een tolerantie voor krijgt en dus de preworkout steeds minder goed werkt

daarnaast vind ik preworkouts overbodig omdat je toch meestal niet meer dan een uur in de gym bent en dat red ik makkelijk zonder pre 

maar: zit je in de cut en eet je low/no carb kan ik me voorstellen dat je nogal energieloos bent en dan is dit een heel goede en droge oplossing

en als je van plan bent om langer dan een uur te trainen is het ook zeker een fijn product

 

maar dit ben ik allebei niet dus voor mij geen pre-workout ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij sommige pre-workouts merk ik zeker een prestatie verbetering, ook bij deze is dat het geval. Ik train meestal 1.5 uur dus vind het wel fijn met pre workout na een dag lang op een computer gestaard te hebben op mijn werk kan ik wel een kleine boost gebruiken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind zoiets weggegooid geld. Er zitten soms zaken in die wel degelijk een werking hebben maar je moet al heel de pot verorberen om de werkzame dosis te bereiken.

Een goede pre-workout bestaat uit een shake met 0,2g whey per kg lichaamsgewicht. Dit zorgt voor een verhoogde anabole en anti-katabole werking na de training. Een stuk fruit is ook aan te raden voor de koolhydraten. Tijdens een workout wordt minstens 80% van de gebruikte energie geteerd uit de aanwezige spiersuiker. Is dit onvoldoende aanwezig dan vertaalt dit zich in een afgevlakte proteine synthese. Koffie(cafeïne) stimuleert het centrale zenuwstelsel en maakt je klaar voor maximale inspanningen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb welleens pre workout geprobeerd. Een keer van Arnold die niks deed bij mij en een keer pre workout van no explore. Die van no explore ging ik onwijs van tintele en had het id dat t wel wat deed omdat ik me er lekker bij voelde. Creatine doet het meest en is ook bewezen dat het werkt. Koffie is altijd stimulerend bij mij zeker om wakker te worden ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb afgelopen jaren een wereld aan pre-workouts geprobeerd, zo af en toe bestel ik nog wel eens een potje mee uit de aanbieding. Krachtsport is immers al een dure hobby. Ik vind zelf Ulift een hele goede, krijg er extra energie van en focus. Meer hoeft het ook niet te doen, want mijn basis leg ik met voeding en extra creatine en whey. Dus no problem :) Ik zweet er ook lekker op en heb het gevoel dat ik wel zwaarder en langer door kan gaan. Ulift kan prima mee doen met de duurdere zoals the Curse, C4 of Assault. Dat zijn wel mijn favorieten op dit moment. Mijn potje Perfect Pre-workout zit bij mijn volgende order die ik ga plaatsen bij Body & Fit. Recensies die ik van mijn vrienden hoor zijn zeer goed en de doseringen zijn optimaal. B

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel wat pre-workouts geprobeerd waaronder ook de Ulift, leuke prijs verder maar qua werking deed het weinig voor mij! Na oude formules van Jack3d en Noxipro komt eigenlijk vrijwel niets meer in de buurt.. tot dat ik de Perfect Pre workout probeerde! Eindelijk eens een pre-workout die mij weer die enorme energie, pomp en focus gaf in de sportschool.

Het was lang zoeken maar dit is nu zeker mijn favoriet op het moment, aanrader hoor! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel wat pre-workouts geprobeerd waaronder ook de Ulift, leuke prijs verder maar qua werking deed het weinig voor mij! Na oude formules van Jack3d en Noxipro komt eigenlijk vrijwel niets meer in de buurt.. tot dat ik de Perfect Pre workout probeerde! Eindelijk eens een pre-workout die mij weer die enorme energie, pomp en focus gaf in de sportschool.

Het was lang zoeken maar dit is nu zeker mijn favoriet op het moment, aanrader hoor! 

Lift werkt bij mij juist weer erg goed! Net wat beter perfect pre workout. Zo zie je maar verschilt echt bij iedereen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lift werkt bij mij juist weer erg goed! Net wat beter perfect pre workout. Zo zie je maar verschilt echt bij iedereen.

Dat klopt, per persoon kan dit natuurlijk verschillen. Een maatje van mij waar ik vaak mee traint gaat ook heel goed op de Ulift, op zijn aanraden had ik het ook geprobeerd. De smaak Green Apple was in ieder geval wel heel goed weg te drinken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik denk dat met een uurtje sporten per dag je buik niet gaat weggaan. Wat belangrijker is is wat je totaal op een dag verbruikt. Er is een verschil tussen iemand die de hele dag achter een bureau zit en iemand die zware fysieke arbeid verricht. Wat je per dag eet is nog belangrijker.  Een dieet volgen is ook geen sinecure. Velen haken af na een bepaalde tijd. Wat een rol speelt is dat je een voedingspatroon aanhoud dat je met plezier kan volhouden. Wat ik nu al enkele jaren doe is gemakkelijk vol te houden en deed me 15 kilo verliezen op nog geen half jaar en ook mijn buik. Ik vermijd gewoon het eten van brood. Het is te zeggen, ik eet het soms bij gelegenheid nog maar door de week niet. Brood is in essentie niet slecht maar je eet er gemakkelijk teveel van en zodoende krijg je kcalorieen binnen.   Ik start de dag met een behoorlijk bord havermout en sojamelk aangevuld met rozijnen en een banaan. Zeer buikvullend en weinig calorieen.  Om 9 uur eet ik een banaan en drink wat sojamelk aangevuld met proteinen. 's Middags eet ik een slaschotel met verschillende soorten groenten. Ik doe verschillende mengelingen bij elkaar die ik vind in de groentenafdeling. Rode kool, witte kool, rode biet, wortel, radijs, ui, tomaat, sla, zelfs prei. De kunst is om dit lekker te maken. Ik doe daar een vinaigrette onder op basis van olijfolie. Ook gaat er nog een blik van 50 gr tonijn onder. Weerom zeer buikvullend en weinig calorieen. Als toetje nog een banaan en sojamelkshake. Om 3 uur nog een appel met wat sojamelk. 's Avonds eet ik mee wat de pot schaft. Als ik zin heb om iets te snoepen neem ik een stuk chocolade van 86%. Ik garandeer je dat je buik verdwijnt als sneeuw voor de zon.   Als je bang hebt om spiermassa te verliezen is het best om je eiwitten te uppen. Het kost je lichaam meer energie om een gram eiwit om te zetten dan een gram vet of koolhydraten. Bovendien remmen eiwitten je spierafbraak.    
    • Dan komt er wederom een vraag bij mij op;  is het niet de bedoeling van krachttraining dat je de training dusdanig uitvoert dat je microbeschadigingen in de spier krijgt waardoor deze sterker wordt en ook groter? Dit is toch niet mogelijk wanneer je op die wijze traint maar onder onderhoud gaat eten waardoor je spieren dus niet kunnen groeien?  Of bedoel je een andere vorm van krachttraining waarbij je niet over die grens heen gaat van microbeschadiging?  In mijn situatie is er geen sprake van een buikje maar een flinke buik, dus ik zal grondig aan slag moeten gaan. Er zullen ook wel beginners zijn met een klein buikje , dat verdwijnt vast wel met krachttraining maar als je echt een behoorlijke buik hebt, dan kan ik me voorstellen dat krachttraining niet de ideale manier is om dat kwijt te raken. 
    • Nee je begrijpt mij verkeerd, je kan prima afvallen door krachttraining. Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je onder onderhoud eet. Of je krachttraining of cardio doet maakt voor de rest niets uit staat hier los van. Krachttraining zal alleen helpen om wat gespierder te blijven dan cardio. 
  • Sponsors