Advertentie:

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben Vincent. Ik zal het kort houden, maar ik ben hier om jou te helpen. Ben je klaar met al die '7 Dagen Juice Cleanse' vet verliezen dromen? Wil je eindelijk weten hoe je het lichaam kan krijgen dat JIJ wilt? IK ben hier om JOU te helpen omdat dit mijn passie is en ik super graag mensen help en hun doelen behalen. 

Waarom ik? Ik heb zoveel 'bullshit' gezien in de fitness industrie over hoe je moet afvallen of hoe je bepaalde dingen moet doen voor bepaalde resultaten, en het eet me op van binnen hoeveel verkeerde informatie er word gespreid aan mensen die nieuw zijn tot fitness. Ik wil jou de echte informatie geven omdat ik zelf 3 jaar door deze 'struggle' heen ben gegaan met mezelf en valse informatie.

Wees niet bang om mij te connecten, ik wil jou helpen. Gratis.

Ik hoop van jou te horen zodat we samen kunnen werken naar jou doelen toe!

e-mail: vincent-souwen@hotmail.com

telefoonnummer: 0657937226 (WhatsApp mij!)

Advertentie:

15 uur geleden zei Vincent Souwen:

Hoi,

Ik ben Vincent. Ik zal het kort houden, maar ik ben hier om jou te helpen. Ben je klaar met al die '7 Dagen Juice Cleanse' vet verliezen dromen? Wil je eindelijk weten hoe je het lichaam kan krijgen dat JIJ wilt? IK ben hier om JOU te helpen omdat dit mijn passie is en ik super graag mensen help en hun doelen behalen. 

Waarom ik? Ik heb zoveel 'bullshit' gezien in de fitness industrie over hoe je moet afvallen of hoe je bepaalde dingen moet doen voor bepaalde resultaten, en het eet me op van binnen hoeveel verkeerde informatie er word gespreid aan mensen die nieuw zijn tot fitness. Ik wil jou de echte informatie geven omdat ik zelf 3 jaar door deze 'struggle' heen ben gegaan met mezelf en valse informatie.

Wees niet bang om mij te connecten, ik wil jou helpen. Gratis.

Ik hoop van jou te horen zodat we samen kunnen werken naar jou doelen toe!

e-mail: vincent-souwen@hotmail.com

telefoonnummer: 0657937226 (WhatsApp mij!)

Wat voor advies geef je zoal :)

15 minuten geleden zei Fit:

Wat voor advies geef je zoal :)

nou, gewoon over alles

heey vincent,

wat bedoel je met de bullshit in de fitness industrie?

9 minuten geleden zei alex:

nou, gewoon over alles

heey vincent,

wat bedoel je met de bullshit in de fitness industrie?

Denk zulke dingen als: 
Je zou niet meer dan 45 minuten moeten trainen

1 minuut geleden zei klasens:

Denk zulke dingen als: 

Dat is wel een perfect excuus voor luie mensen :P

3 minuten geleden zei alex:

ja maar ik ben lui :$

Ik ook, daarom neem ik synthol. Heb dan ook nooit een stap in de gym hoeven zetten:D

6 minuten geleden zei klasens:

dat zie je toch veel op internet voorbij komen, en ik heb me er ook wel aan gehouden maar dat red ik nu niet meer, word altijd langer

of zou de verslaving toe slaan?

kak :o:o

2 minuten geleden zei klasens:

Ik ook, daarom neem ik synthol.

oow ja, dat geeft toch heeele mooie resultaten